Lahjoitetaan Am2 tietokone ja cat 5 kaapeleita keravalla

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Ei viitsi heittää toimivaa elektroniikkaa pois, vaan annetaan mielummin uusiokäyttöön.

K9N NeoV2 emolvyllä varustettu kone (Am2 kanta) pci-e väylä ja 2 Gt DDR2 muistia, prossuna on AMD 64 X2 DUAL CORE 5000+, virtalähde, DVD asema, korppuasema,

Tästä saisi retrokoneen win xp:lle


Annetaan sellaisenaan. mukaan saa halutessaan kiintolevyn.

Cat 5 kaapeleita 4 kpl

Pituudet
1 metriä
1,5 metriä
1,7 metriä
3 metriä

3:ssa muussa koneessa on agp väylä, ja joku AMD kanta, ja kahdessa on 462 kanta (ja A7v8x - x ja ms6716 ver:1 emolevyt) ja yhdessä 754 kanta (K8t Neo V) .
ms 6716 ver 1 emolevyllä varustettu pakettikone. AGP väylä ja AMD 462 kanta
Tästä saisi retrokoneen win xp:lle tai AGP väylää vaativalle win98:lle.
Toinen beessi umpinainen win 98 lisensillä.


Lisätietoja saa kysymällä.;)

Sijainti: savio, Kerava
Postitus onnistuu, mutta pelkät cpu+emo+muisti+jäähy menee yhteen pakettiin, muiden postittaminen samassa paketissa sovittava erikseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
856
Melkein kiinnostelisi yksi 754, jaksatko erotella ja pitäisi kaiken lisäksi postitella

E. Sori perutaan samantien kyselytkin.. Kokeillaas nyt eka saada loppuun kasattua aiemmat serrit ennekuin kerätään lisää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
495
K9N NeoV2 ja A7v8x - x setit vois kiinnostaa. Laittelen sulle yyveetä iltapäivällä niin katellaan sitten tarkemmin.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
856
Nyt kun katsoin tarkemmin niin vain yksi vaikuttaa olevan 754 kannalla. Siinä on k8t neo v emo. Päivitin myös emojen mallit ilmoitukseen.
Äh, kyllä mä tuon haluan kuitenkin. Ja jos Kalakukkokeisari muuttaakin mielen tosta asuksen socket a:sta niin sekin menis erittäin hyvin.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Äh, kyllä mä tuon haluan kuitenkin. Ja jos Kalakukkokeisari muuttaakin mielen tosta asuksen socket a:sta niin sekin menis erittäin hyvin.
Jos kalakukkokeisari ei nouda molempia, voin postitella ainakin pelkän emo+prossu+jäähy+RAM combon. En ole varma miten saan loput samaan pakettiin järkevästi, enkä ole varma, miten osat pysyy ehjänä jos lähetän koneen kasattuna.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
495
Äh, kyllä mä tuon haluan kuitenkin. Ja jos Kalakukkokeisari muuttaakin mielen tosta asuksen socket a:sta niin sekin menis erittäin hyvin.
No tokihan minä voin mieleni muuttaa. :) Tuossa AM2-setissä on ihan riittävästi leikkikalua mulle, joten kyllä tuo socket A -setti joutaa sulle. :) Kunhan vaan pääsee retroserrit hyvään kotiin eikä mene kaatikselle niin se on tärkeintä.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
856
No tokihan minä voin mieleni muuttaa. :) Tuossa AM2-setissä on ihan riittävästi leikkikalua mulle, joten kyllä tuo socket A -setti joutaa sulle. :) Kunhan vaan pääsee retroserrit hyvään kotiin eikä mene kaatikselle niin se on tärkeintä.
En tietysti valita, mutta älä erikseen mun takia mieltä vaihda jos tuon haluat. On tässä itse kenelläkin tekemistä jo liiaksikin =D
 
Liittynyt
24.02.2020
Viestejä
92
Kelpaisi kyllä, mutta pitäisi postitella. Onnistuuko ja mihin hintaan?
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Kelpaisi kyllä, mutta pitäisi postitella. Onnistuuko ja mihin hintaan?
Luulin että asut lähistöllä. Mieluummin annan noudolla, kun huomenna on eräs tulossa hakemaan osan näistä romuista. Toivottavasti et pahastunut.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
495
Nouto meni pieleen, joten minun osaltani kamat ovat edelleen vapaata riistaa. Pahoittelen että tässä kävi näin.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Kaksi konetta jäljellä:

K9N NeoV2 emolvyllä varustettu kone (Am2 kanta) pci-e väylä ja syö DDR2 muistia, prossuna on AMD 64 X2 DUAL CORE 5000+


ms 6716 ver 1 emolevyllä varustettu pakettikone. AGP väylä ja AMD 462 kanta
Tästä saisi retrokoneen win xp:lle tai AGP väylää vaativalle win98:lle.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Oliks tässä prossua kiinni?
Kait siinä joku prossu on kiinni. En muista irroittaneeni jäähyä koskaan ja sain kaverilta sellaisenaan ajat sitten. En saa käyntiin, koska en jostain syystä löydä minne start ja reset johdot menee, enkä näin ollen pysty tarkistamaan mikä kivi sielä on, kun en tuota prossujäähyä saa helposti irroitettua.

Tuu hakee pois. Saat halutessasi mukaan 120 Gt kiintolevyn.
 
Liittynyt
02.04.2018
Viestejä
331
Kait siinä joku prossu on kiinni. En muista irroittaneeni jäähyä koskaan ja sain kaverilta sellaisenaan ajat sitten. En saa käyntiin, koska en jostain syystä löydä minne start ja reset johdot menee, enkä näin ollen pysty tarkistamaan mikä kivi sielä on, kun en tuota prossujäähyä saa helposti irroitettua.

Tuu hakee pois. Saat halutessasi mukaan 120 Gt kiintolevyn.
Laitan yv:tä!
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
856
Mähän voisin tulla tuon am2nkin noutamaan 26.la tienoilla kun oon ajelemassa sinne suuntaan jos ei mene ennen sitä.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Mähän voisin tulla tuon am2nkin noutamaan 26.la tienoilla kun oon ajelemassa sinne suuntaan jos ei mene ennen sitä.
Pistä viestiä kun tiedät tarkemmin milloin olet tulossa, joko suoraan mun numeroon (sulla varmaan on se vielä tallessa) tai sitten yv:n. Mulle sopii hyvin joustavasti nouto ainakin iltapäivällä ja illalla, kun etukäteen sovitaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 406
Viestejä
4 160 010
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom