Älykellot

Vaihdoin puhelinleiriä Androidista iOSiin, ja siinä samalla sitten menikin myös Samsung Watch5 pro joka ei toimi Applen kanssa.

Nyt tarttis keksiä uusi älykello/urheilukello. Moni lähipiirissä tuntuu vannovan Garmin Fenixien perään, mutta omaan silmään nuo vaikuttaa tehdyn enemmänkin himourheilijoille kuin kaltaiselleni satunnaisesti salilla ja lenkillä käyvälle sohvaperunalle (+hinta myös kova). Luonnollisesti Apple watch kiinnostaa, mutta tuo 18h akunkestoa tuntuu aika vähältä, kun pitäisi myös unta seurata. Tekeekö noilla oikeasti mitään, jos pitää olla lataamassa kaiken aikaa?

Aiemmin pärjäsin tuolla Samsungilla sen 2-3 päivää ja ominaisuudet oli riittävät. Ajatuksia tai suosituksia?
 
Elisalta sais asiakasetuhintaan 159€ huawei watch gt 4:n. Ja olis vielä 50€ lahjakortti liittymäkikkailuilla käytettävissä. Jäis maksamaan 109€ + postit. Hitti vai huti?
Riippuu varmaan aivan mitä kellolta odottaa, mutta tuolla hinnalla sanoisin että on. Itse maksoin 199e ja on ollut käytössä julkaisusta lähtien eli reilun vuoden verran. Akku kestää omassa käytössä 7-10 päivää, riippuen onko gps käyttöä vai ei. 24/7 sykkeenmittaus otettu käyttöön älykkään mittauksen sijaan eikä akun kulutuksessa ole merkittävää eroa.

Mainio urheilukello, älyominaisuudet ei tässä aivan valtavan laajat ole. Pikavastaukset viesteihin löytyy joita itse voi muokata, mielenkiintoinen nähdä saako tämä HarmonyOS 5.0 päivityksen mikä tuossa uudessa GT5:ssa on. Sen mukana tuli uudistuksena näppäimistö viesteihin vastaamista varten.
 
Riippuu varmaan aivan mitä kellolta odottaa, mutta tuolla hinnalla sanoisin että on. Itse maksoin 199e ja on ollut käytössä julkaisusta lähtien eli reilun vuoden verran. Akku kestää omassa käytössä 7-10 päivää, riippuen onko gps käyttöä vai ei. 24/7 sykkeenmittaus otettu käyttöön älykkään mittauksen sijaan eikä akun kulutuksessa ole merkittävää eroa.

Mainio urheilukello, älyominaisuudet ei tässä aivan valtavan laajat ole. Pikavastaukset viesteihin löytyy joita itse voi muokata, mielenkiintoinen nähdä saako tämä HarmonyOS 5.0 päivityksen mikä tuossa uudessa GT5:ssa on. Sen mukana tuli uudistuksena näppäimistö viesteihin vastaamista varten.
Pitkää akunkestoa. Kello. Liikkumisen seurannat jne ihan mielenkiintoisia. Älyä en niinkään halua, varsinkin jos ja kun pitää ladata koko ajan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 690
Viestejä
4 426 388
Jäsenet
73 410
Uusin jäsen
OliTheExplorer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom