Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luultavasti menis, mutta kun ranskasta Withingssiltä ostettu niin on iso kynnys alkaa lähettään takas.Kai tuo menee takuuseen?
Ainakin tänään on tullut firmware-päivitys. Tietty ei se mitään kerro, koska se on tulossa.Kävin katsomassa Nokian sivuilta tuota Steel HR:ää ja saatavuudesta oli aiemmin teksti "Coming this Fall", mutta nyt näköjään onkin korvattu "Coming Soon"illa. Liekö sit tosiaan tulossa pian vai siirtyikö kenties saatavuus ensivuodelle? Who knows...
Mistä apeista tän pitäis osata ilmoittaa? Mulla ainakaan oo valittavana kuin puhelut tekstarit ja kalenteri. Myös muista syödä, lähe lenkille, juo vettä, mene nukkumaan yms aikataulutus ilmoituksia voi asettaa, mutta niitä ei itsellä ole päällä.Mites toi Steel HR:n softa on nykyään, tukeeko se esim. jo Whatsappin ilmoituksia? Ainakaan aikaisemmin se ei osannut näyttää ilmoitukset kuin puheluista, tavallisista tekstareista ja parista hassusta appsista.
Mistä apeista tän pitäis osata ilmoittaa?
Tarkoitin mitkä pari hassua appia @kjns oli saanu ilmoittaan. Mulla on vaan:Mun Suunto Ambit3 osaa ainakin näyttää kaikki notifikaatiot mitä yläpalkkiin tulee, appsista riippumatta. Itse ainakin haluaisin saada tiedon myös Whatsappeista, sähköposteista jne jos kello kerran notifikaatioita antaa. Tuntuu oudolta, että se on rajattu vain muutamiin muistutustyyppeihin. Lupailivat joskus tammikuussa, että tuki Whatsappin ja Facen notifikaatioille on tulossa, mutta en tiedä sitten onko tullut..
Tarkoitin mitkä pari hassua appia oli saanu ilmoittaan. Mulla on vaan:
Steel hr viisari, sykemittari ja näyttö, steel pelkkä viisari. 40mm mallissa leveämpi ja pitempi ranneke, puolison kello meni mulla toiseksi tai kolmanneksi viimeiseen reikää, isommassa kaheksanteen.Miten tämä tuleva nokia Steel hr eroaa withings kellosta? Vai onko tuo 100% sama paitsi kellotaulun tekstin osalta? Ja mikä on tuo malli jossa on vaan kello ja prosentti mittari? Jotenkin sekavaa tämä mielestäni ja mitä eroa on muuta kuin koko 36 ja 40 mm malleilla, tuossa 40mm mallissa ruma reunus, mutta tuoko se jotain omianaisuuksia tms.
Ok, entä ero withingsiin? Onko nokia malli yhtään parempi?Steel hr viisari, sykemittari ja näyttö, steel pelkkä viisari. 40mm mallissa leveämpi ja pitempi ranneke, puolison kello meni mulla toiseksi tai kolmanneksi viimeiseen reikää, isommassa kaheksanteen.
Ainakin oletettavasti tämä uusi versio ei mene huuruun.Ok, entä ero withingsiin? Onko nokia malli yhtään parempi?
Tilasin eilen jostain käsittämättömästä syystä Kingwearin Kw88:n. En lukenut juurikaan mitään arvosteluja ja todellista tarvetta ei varsinkaan ole. Rapsaa tänne jahka saapuu.
Joko tämä on saapunut?
KiitosAh joo. Unohtui rapsa ja pahoittelut siitä.
Odotukset eivät olleet erityisen korkealla. Jos osaa odottaa Kiinatuotteelta kiinameininkiä niin sitten tämä on ihan oiva peli.
+Näyttö. Sekä resoluutio, kirkkaus että vaste kosketukseen.
+Akku yllätti. Pari päivää kestää käyttöä helposti, jos vähän karsii toimintoja. Mulla esim. notifikaatiot riittävät perus kellokäytön lisäksi.
+Rakenne hyvinkin jämäkkä.
+Omaan silmään istuva tuote. Toki kelloissakin kauneus katsojan silmissä.
-Yhteyden muodostaminen onnistuu luuriin Blutoothin avulla, mutta VAIN jollain kusisella Wiiwear-softalla. Kiinalaista paskaa kyseinen softa.
-Kustom kellonaamojen asentaminen on melkosta kikkailua.
Huawei Watchille oli tullut päivitys nyt kahden päivän aikana, lähti lataamaan kun pistin lataukseen. Vielä en päässyt testaamaan millainen päivitys sieltä oikein tuli
Moro!
Tässä on jo pitkän aikaa kuumotellit älykellon ostoa ja mietin että jos nyt löytyisi joko 11.11 tai black Fridayna hyviä tarjouksia, niin voisi jonkun poistaa. Tärkeimpänä kriteerinä hyvä ulkonäkö (ehdottomasti pyöreä näyttö, saa olla iso(hko)) eikä merkittävän paksu ja mieluusti vielä standardi ranneke. Myös helppo toimivuus androidin kanssa (notifikaatiot, kellotaulun vaihto, puhelimeen vastaus kosks handsfree aina käytössä, yms.), eli ei ainakaan huonosti koodattua shaiba äppiä luuriin... Puhelin luultavasti kulkee aina itsessään mukana, joten sim-korttipaikkaa en suoraan kaipaa, mutta ei siitä nyt haittaakaan ole. Sitten itse sensoripuolta eli gps olisi kiva lenkille ja heart ratekin, jos sitä joskus innostuisi seuraamaan. Akkuakin olisi kiva saada se n. 48h, mutta jos hankaloittaa liikaa, niin riittää se 24h, kun ei nuo varmaan itseään hirveen pitkään lataa? Ip suojaus myös niin, että voi huoletta pestä kädet.
Ja kaikki tietenkin mahd. edullisesti. Ei nyt tiukkaa rajaa, mutta jos yritetään pystä siinä 200-250e maastossa. Toki jos löytyy perusteluja niin voi kait siitä maksaa sen yli 300e, mutta mitään Tag Heuereita on turha alkaa ehdottaa. [emoji23] Katselin kyllä noita kiinankin kelloja, muutama iham nätti löytyi ainakin lemfolta eikä olleet hinnalla pilattuja. Onko noista minkälaisia kokemuksia? Tuo kingwear 88 näyttää kanssa hyvälle, mutta tuollainen kökkö kiinasofta syö vähän haluja + tuo kellotaulujen vaihdon haastavuus...
Mites noitten käyttis: päivitetäänkö noita android weareja aktiivisesti vai onko nää aina valmistajakohtaisia luurien tapaan eli valmistaja päivittää jos kiinnostaa?
Kiitos! Sieltä lähti tilaukseen 40mm... toivottavasti ei oo liian iso, vaikkakin on aika paksu ranne mullaOdotettu Nokia Steel HR -kello sykemittarilla tulee vihdoin – toimitukset käynnistyvät joulukuussa
Nokia Steel HR on nyt ennakkotilattavissa Nokian verkkokaupasta. Toimitusten kerrotaan alkavan varhain joulukuussa.
Tollanen osu silmään:Kiitos! Sieltä lähti tilaukseen 40mm... toivottavasti ei oo liian iso, vaikkakin on aika paksu ranne mulla
Onkohan mitä muutoksia tässä Nokian versiossa vrt. Withingsiin? Varmaankin ainakin ne sumentumiset fixattu jne.
Kuhan millit täsmää niin voit kellokaupasta hakea mieleisen. Olikohan 20mm se 40mm mallin ranneke.Tulihan ennakkotilattua tämä Nokian steel HR. 40mm:sen tilasin perus mustalla (silikoni?) rannekkeella,
kun se mustanahka ranneke olis ollut 49,95€.
Aika kallis nahkaläpyskä.
Kuhan millit täsmää niin voit kellokaupasta hakea mieleisen. Olikohan 20mm se 40mm mallin ranneke.
Tilasin nyt kuitenkin mustan 36 millisen. Mahdoton sanoa kumpi olisi paremman näköinen, mutta mustassa nyt ei pahasti voi mennä vikaan.Ennakkotilaisin, mutten tiedä haluanko valkoisen vai mustan niin pitäisi nähdä nuo ensin jossain livenä. Toivottavasti tulee joulukuussa johonkin kauppaankin ihan eikä vaan tilattavaksi.
Jos kiinnostaa niin mulla olisi yksi tällainen ylimääräisenä. Kokeiltu ja todettu toimivaksi, mutta ei ollut omaan käyttöön sopiva.Kiitos
Nykyisen tuhnun tilalle tekisi mieli hankkia jotain ja nämä kiinalaiset ovat yksi vaihtoehto.
Vaihdoin kuitenkin valkoiseen tarpeeksi kuvia katseltuani. Vielä kun löytäisi jostain vastaavan ruskean nahkarannekkeen kohtuu hintaan kun tuo nokian malli on.Tilasin nyt kuitenkin mustan 36 millisen. Mahdoton sanoa kumpi olisi paremman näköinen, mutta mustassa nyt ei pahasti voi mennä vikaan.
Kellään suosituksia mistä saisi edullisesti hyviä nahkarannekkeita jotka tähän sopivat. Tosiaan hieman suolainen tuo Nokia hinta niin en sieltä tilannut.
Nest nike googlefit my fitnesspal ja runkeeper näyttää health mate ainakin suoraan.Saako tuon Steel HR:n liitettyä johonkin muuhun trackeriin kuin health mateen? Eli saisi esim sykkeen liitettyä liikuntasuoritukseen jne.
Mutta yhdistyykö kello suoraan esim runkeeperiin ja liittää siihen esim syketiedot vai miten yhteispeli toimii?Nest nike googlefit my fitnesspal ja runkeeper näyttää health mate ainakin suoraan.
Google fittiin kai ainakin synccaa. Tosin en tiedä, minkälainen toi Google fit on.Saako tuon Steel HR:n liitettyä johonkin muuhun trackeriin kuin health mateen? Eli saisi esim sykkeen liitettyä liikuntasuoritukseen jne.
Ei.Mutta yhdistyykö kello suoraan esim runkeeperiin ja liittää siihen esim syketiedot vai miten yhteispeli toimii?
Android Wear päivitystä
Hyvä alennus kyllä, mutta kai se on silti pakko maksaa 190€ että saa sykemittauksenkin. Harmi kun tämä hr versio ei ole alessa.Toi Nokian perus Steel ja Go on alennuksessa:
Black Friday - Health yourself to our best deals of the year