Ei, mutta johtunee siitä, että pidän ohjelman pois päältä valtaosan ajasta. Silloin tällöin avaan sen ja synkkaan kellon datan puhelimeen, jonka jälkeen BT pois päältä ja ohjelma kiinni. Muutamalla lenkillä olen pitänyt ohjelman auki ja yhteydessä kelloon, mutta silloinkin taitaa toinen auki oleva ohjelma viedä reilusti enemmän virtaa. Toki tuo mun kello on vähä-älyinen, eli käyttötilanne aika eri.
Tuohon tosiaan päädyin, ja paria käytettyä kyseltyäni (oli jo myyty) päädyin hakemaan kaupasta uuden. Kello on muuten sopiva sekä koon, remmin että toimintojen puolesta, mutta muutaman päivän kun pidin lähes ympäri vuorokauden kelloa ranteessa, alkoi iho hiertymään remmin alta. Nyt en ole viikkoon pitänyt kelloa yöllä ranteessa, ja valveillakin lähinnä vain ulos lähtiessä, ja ihon punoituskin alkaa olla hävinnyt. Pitkiä aikoja tuo silti on työpäivinä ranteessa, vastaa edellistä analogisen kellon käyttöä nyt. Ainoahkot tuosta johtuvat miinukset ovat muutaman askelen ja sykkeiden puuttuminen seurannasta kotona istuessa sekä unen seuranta, mutta eipä tuo paljon pysty vuorotyöläisen rytmiin vaikuttamaan vaikka seuraisikin. Kokonaisuutena olen erittäin tyytyväinen värkkiin, ja ehkä pidemmän totuttelun jälkeen kestäisi ihokin jatkuvampaa käyttöä, jos se alkaa tuntua tarpeelliselta.