Lahjoitettu alumiininen LianLi mini-itx kotelo ja tuulettimet

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Lähetyskulut n. 10 eur ja vastaanottajan tarttis maksaa ne mutta muuta ei tarvi maksaa.

Ihan ehjä Lian Li koppa jostain vuodelta 2006 tjsp. Mini-ITX kamaa alkoi ensikerran näkyä joskus vuonna 2004 joten tämä on melko 1st generation kamaa vielä.

Sisässä 2000-luvun alun Intel Atom emolevy. Törkeän hidas prossu joka ei kelpaa mihinkään. Mutta toimiva on. Muistikampakin on kiinni. Vain virtalähde puuttuu. Koppaan mahtuu ATX virtalähde. Toki siihen voi laittaa myös SFX virtalähteen ostamalla Silverstone SFX->ATX sovitusraudan.
SFX:ää käyttämällä saa joitakin senttejä lisätilaa muulle kamalle jos hyvin käy.

Emolevyssä on kiinni PCI väyläinen, musiikin tekoa varten Windows XP:ssä toimiva (ei toimi muissa käyttiksissä) Terratec DMX X-Fire äänikortti. Lisäksi äänikortin etupaneeli löytyy. Valitettavasti piuha jolla äänikortti ja etupaneeli yhdistetään toisiinsa, on jossain vaiheessa kadonnut. Kamat ei olleet alunperin tässä kotelossa vaan ATX kotelossa. En muista enää toimiiko äänikortti ja etupaneeli. Mutta tuo mini-itx emolevy toimii kyllä.

Kaksi isohkoa tuuletinta.

26cm pitkä PCI-E näyttis mahtuu koppaan jos kopasta poistaa alemman kovalevykehikon. Ylempää kovalevykehikkoa ei tarvi näyttiksen takia poistaa.
Paljon lyhyempi näyttis menee kehikonkin kanssa ok.

Kuvassa on 26cm pitkä Radeon, mutta se ei ole lahjoitettavana vaan esimerkkikuvana.

Kannattaa myös kysellä jos tosta kopasta on jotain kysyttävää.
 

Liitteet

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Semmonen vielä että koppaan mahtuu suurin mahdollinen ITX emolevy.
Mutta pieninkään m-atx ei aivan mene tuohon vaikka tekisi mitä.

Näyttis saa olla tuplapaksu mutta ei triplapaksu.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
208
Jonoon posteilla, mikäli ei edelliselle mene. Olisi varmaan aika passeli NAS-koppa.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 685
Jos ottaja kiinnostuis lähettämään mulle posteja vastaan tuon DMX etupaneelin, mun omani retrokoneessa on ollut rikki (MIDI-liitännät irronneet). Löytyy kaapeli ja kaikki! Toki en kieltäytyisi itse PCI-kortista varalle. :)
 
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
823
Jos ottaja kiinnostuis lähettämään mulle posteja vastaan tuon DMX etupaneelin, mun omani retrokoneessa on ollut rikki (MIDI-liitännät irronneet). Löytyy kaapeli ja kaikki! Toki en kieltäytyisi itse PCI-kortista varalle. :)
Jos en keksi sille mitään käyttöä niin voin lähettää sen sinulle tai voit hakea jos lähellä asut. Ilmoittelen myöhemmin jos en tarvitse sitä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 860
Viestejä
4 211 548
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom