Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta viestistä ei paljoa tartte välittää. Itse siis tilasin 3.5. ja näköjään 26.5. on tullut alkoovelle tuo sama viesti jossa seurantakoodit. Tänään sitten tuli superalkolta maili että tilaus olisi lähetetty.Mulle tuli lauantaina viestiä alkoovelta, että tilaus on lähetetty, mutta ei superalko.lv lähettänyt mitään vahvistusta. Onkohan joku alkoovelle viivyttely viesti sitten, kun kyselin pari päivää ennen mikä kestää
Mulle tuli lauantaina viestiä alkoovelta, että tilaus on lähetetty, mutta ei superalko.lv lähettänyt mitään vahvistusta. Onkohan joku alkoovelle viivyttely viesti sitten, kun kyselin pari päivää ennen mikä kestää
Noniin, lisää vaiheita!
Nyt sain sähköpostin "pakettikauppa" -nimiseltä. He ovat tuomassa Dionosys Trading ltd pakettia, joka on ehkä alkoovelle firma.
Ehkä siis kohta saan sen toisen puuttuvan paketin! Mutta on kyllä sellaiset kuviot että oksat pois. Vieläkään en tiedä miten bulgaria liittyy saksasta oluen rahtaamiseen, mutta ehkä tärkeintä saada ne oluet.
Joo alkoovelle tuli mulla tolla nimellä, 50kg lähetyksen tilasin, 2 tommosta pakettia omaseurantaan eikä päivittynyt ennenku oli lähetys jaettuDionosys Trading ltd on mulla oma postissa edustettuna kahden lähetyksen voimin vaikka yhden tilauksen olen tehnyt. No kummassakaan ei ole tapahtunut mitään seurantakoodin luomisen jälkee 26.5. Eiköhän toi ole joku alkoovelle liittyvä. Bulgarialainen henkilökunta varmaan aika vahvasti läsnä tässä sekoilussa.
25.5 tehty superalko.lv lähetys viimein kotiutunut. Illemmasta selviää tuliko kaikki mitä piti, kun pääsen paketin avaamaan.
siis oliko tuo tilaus tehty 13.05 ?13.5 tilaamista tuotteista saapui tänään 3 laatikkoa ja 1 seikkailee vielä matkalla. Näkyy kuitenkin seurannassa. Kyselin niistä olkoovelle jo useamman kerran. Oli kuulemma osoite-etiketit jääneet Superalkolla laittamatta.
5 keissiä Kronenbourg 50cl oli vaihtunut 0.33 lasipulloihin. Lisäksi 4x viskiä oli vaihtunut savuisiksi, jota vihaan. Ja pari vaimon viiniäkin oli vaihtunut. Reklamaatio tehty, odotellaan.
Kaikkinensa jäi melkoinen paskan maku tästä lafkasta.
Hups, väärä säieEiköhän ne joku mökkivieras juo.
Kuinka olette saaneet yhteyttä .de:hen? Multa puuttuu edelleen yksi 3L bib. En saa mitään kontaktia tuonne!
Itse ottaisin kuljetuksen jommastakummasta näistä.Tuli juuri tilattua superalko.lv sivulta n. 800kg lava, alunperin ajatuksena ottaa kuljetus alkoovelle kautta. Oisko kenelläkään parempia suosituksia vai meneekö tällä ja toivotaan parasta?
Otin kuljetuksen nyt kuitenkin tuolta alkoovelle kautta ja kuulemma huomenna lähtee Latviasta ja perjantaina saattaapi olla perillä jos posti kulkee Suomessa. Infoillaan miten menee, he nimittäin sanoivat että ongelmat on vaan Saksassa mutta ei LatviassaItse ottaisin kuljetuksen jommastakummasta näistä.
✅ Toimitamme paketti- tai kuormalavan Latviasta Suomeen
⭐⭐⭐Toimitamme ALKOHOLIJUOMAT Latviasta Suomeen. ✅ Nopea ja halpa KULJETUS. SuperAlko Latvia. Kuormalavojen ja pakettien toimitus.volts.eeLATVIAN JA SUOMEN VÄLILLÄ
fbs.ee
Otin kuljetuksen nyt kuitenkin tuolta alkoovelle kautta ja kuulemma huomenna lähtee Latviasta ja perjantaina saattaapi olla perillä jos posti kulkee Suomessa. Infoillaan miten menee, he nimittäin sanoivat että ongelmat on vaan Saksassa mutta ei Latviassa
Heinä-elokuun vaihteessa sitten voit palata asiaan jos olet kuorman saanut.
Otin kuljetuksen nyt kuitenkin tuolta alkoovelle kautta ja kuulemma huomenna lähtee Latviasta ja perjantaina saattaapi olla perillä jos posti kulkee Suomessa. Infoillaan miten menee, he nimittäin sanoivat että ongelmat on vaan Saksassa mutta ei Latviassa
Latvian kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa ja kuljetus alkoovelle..Saksa syytti kuljetusliikettä ettei nouda.Kuljetusliiketkö on avannut paketteja ja lisännyt niihin puuttuvia tuotteita?Siltikään ei tullut kaikki.
Ei mitenkään pelotteluna, mutta kyllä niitä ongelmia oli latviassakin tossa touko-kesäkuun aikana. Jos jaksat kelata ketjua niin olen jotai tänne turinoinut. Kaikki kuitenkin lopulta tuli perille joten sinäänsä ei ongelmaa. Kesti vaan aika kauan, mutta ehkä he ovat korjanneet ongelmat.
Superalko syytti tukkureita mun tapauksessa et tavaraa puuttu tilauksesta. Kuriirina shippiiLatvian kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa ja kuljetus alkoovelle..Saksa syytti kuljetusliikettä ettei nouda.Kuljetusliiketkö on avannut paketteja ja lisännyt niihin puuttuvia tuotteita?Siltikään ei tullut kaikki.
Kiitos, tää pelas. Kuukauden verra sähköpostien lähettelyä ja sattunnaisesti niihin vastas. Laitoin tekstiviestiä nii seuraavana päivänä oli rahat palautettu+3725045418
Tuosta numerosta sain yhteyden tekstiviestitse lafkaan. Englanniksi laitat koodia sinne.
Hyvä että homma alkoi etenemäänKiitos, tää pelas. Kuukauden verra sähköpostien lähettelyä ja sattunnaisesti niihin vastas. Laitoin tekstiviestiä nii seuraavana päivänä oli rahat palautettu
Hyvä että homma alkoi etenemään
Itelle tulossa satsi nro 2. kyseisestä murjusta tulevana tiistaina. Nyt kovasti vakuutteli lähettäjä että tuotteita ei a) puutu, b) ole vaihdettu. Eletään jännän äärellä...
Kuten tuolla toisessa langassa kerroin, niin ainakin minulle se saksan superalko on vastannut 1-2 päivän viiveellä sähköposteihin. Englanniksi olen sinne kirjoittanut ja englanniksi olen vastaukset saanut.Pistin viikko sitten tilausta, heti kättelyssä tuli tää viesti sähköpostiin että osa tuotteista puuttuu varastosta.
Pari kukkuluuruu viestiä laitoin nettisivujen kautta muttei vastausta, mitenkäs tätä kannattaa lähteä lähestymään, ei kiinnostas ruveta soittelemaan mihinkään ulkomaan numeroihin.