Zepe
Premium-jäsen
Tulisipa yllätyssiideriboxit myyntiin.![]()
Samaa tässä kyttäilen.

Oluset jo tilasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulisipa yllätyssiideriboxit myyntiin.![]()
Minkähäntakia kuljetusfirmat evät hyväksy enää maksuksi palaypallia? Huomasin tämän kun olin tilaamassa, että palaypal ei enää käy mm. kuljetus.eu. Onko jossain vielä kuljetusfirmoja jolla voi maksaa playpal?
Siis joku nettikauppa jonka kuljetusfirman voi maksaa playpal?
palaypallia
palaypal
playpal
playpal
Miksi sitä ei voi kortilla maksaa? Harvassa on kerrat et joku ei oo korvausta saanut jos ovat mokanneet tai sit maksaa klarnallaMinkähäntakia kuljetusfirmat evät hyväksy enää maksuksi palaypallia? Huomasin tämän kun olin tilaamassa, että palaypal ei enää käy mm. kuljetus.eu. Onko jossain vielä kuljetusfirmoja jolla voi maksaa playpal?
mikäli paypal on haussa niin esimerkiksi norrlogille käy vielä kuten aina aiemmin käynytMinkähäntakia kuljetusfirmat evät hyväksy enää maksuksi palaypallia? Huomasin tämän kun olin tilaamassa, että palaypal ei enää käy mm. kuljetus.eu. Onko jossain vielä kuljetusfirmoja jolla voi maksaa playpal?
Budbee sai tilaukseni 6.8. ja toimitus on tänään noin tunnin kuluttua, eli tavarat jumitti jossain kymmenen päivää. Jos viive on sinun kohdallasi sama kuin minulla, niin ehkäpä sinä saat tuotteesi loppuviikosta.Joo, sais jo se discandoolta 04.08.2021 tilattu paketti saapua. Odotukset oli että tänään tulisi mutta ei. Ja tosiaan viikko tässä mennyt jo paketin viime rekisteröinnistä kun shippii luovutti paketin budbeelle 09.08.2021
Miksi sitä ei voi kortilla maksaa? Harvassa on kerrat et joku ei oo korvausta saanut jos ovat mokanneet tai sit maksaa klarnalla
Pankki korvaa noi tapaukset missä tiedot varastetaan. Ei niihin luottokorttia tarvi normi visa electron riittääKaikki eivät tykkää kylvää luottokortti-tietojaan pitkin maailmaa. Kyse on muustakin kuin reklamaatio-tilanteiden hoidosta.
Discandoolla taas ylläriolutbokseja tarjolla.
Pöh out-of-stock. Paljonko 3 laatikolle tossa olisi postit olleet?
Budbeella kuljetus 2 laatikolle 13 € tai 4 laatikolle 24 €. Budbee-alueen ulkopuolisille kalliimpaa.
Onneksi noissa luottokorttimaksuissa on usein MobilePay vähän epäloogisesti yhtenä maksuvaihtoehtona.Kaikki eivät tykkää kylvää luottokortti-tietojaan pitkin maailmaa. Kyse on muustakin kuin reklamaatio-tilanteiden hoidosta.
Juuri tein itsekin ensimmäisen tilauksen tuolta, eli en tiedä, mutta oudolta tuntuisi että pitäisi ilmoittaa kun sen valitsee jo tilatessa?Alkostarista tilanneet, pitääkö tuo kuljetusyhtiö ilmoittaa heille vielä kuljetuksen tilauksen jälkeen? Näin ainakin Alck.fi tilaukseen piti joskus tehdä.
DHL Home Delivery 23,99 per 28 kiloa Discandoolla ja Netprisillä.Niin varmaan sen perus 26e haku postista/automaatista
Aha, nyt se dhl on taas palannut shippiille. Nyt voikin taas vähän tutustua tarjontaan paremmin, kun nuo postnordin hinnat karkoitti tuolta.DHL Home Delivery 23,99 per 28 kiloa Discandoolla ja Netprisillä.
"Please inform us about your carrier with proof of the paid transport order.
The goods will not be handed over without this proof."
Oliko tähän jollain tietoja? Pitääkö lähetellä jotain lisätietoja Spritboxille?
Samanmoinen tilaus samasta paikasta saapui tänne myös. Hyvä fiilis aina kun saa olutta halvalla.Alko24Plus 3x3,95e tarjousbisset tuli tänään, tasan viikko tilauksesta. 41e kokonaishinta, eli 1,7e/l ja kaupassa näyttäis olevan 6,5e/l.
Elikkäs semmoset 113e säästi jos olis saman setin pulloina ostanu suomesta. Miinus pari euroa pullopanttia.
On se vaan hurjaa.
Tuolta löytyy:Tulisipa yllätyssiideriboxit myyntiin.![]()
Tuolta löytyy:
Home Page
www.247kiosk.se
Sökresultat för: 'cider kopparberg blandeboks 24 x 0 33 ltr'
www.247kiosk.se
Sökresultat för: 'cider somersby blandeboks 24 x 0 33 ltr'
www.247kiosk.se
On tässä itselläkin 12 onnistunutta Netpris-tilausta takana viimeisen reilun vuoden ajalta, mutta se ei hirveästi juuri nyt lämmitä.Tänä vuonna tilannu 9 kertaa netpries+budbee iltatoimitus, edellinen 4 kollin lähetys tuli eilen.. - kertaakaan ei oo ollu mitn ongelmaa, ja jokainen lähetys tullut 7-9päivän toimitusajalla!?
Aina tilannut 36-53kg settei.. ostokset maksettu debidillä ja rahdit jokakerta mobilepay llä pyyhkästen
BB:stä oon itse tilannut viskejä ja heinäkuisen kuljetusmuutoksen jälkeen oon täältä yrittänyt kysyä vaihtoehtoa. Suosituksesi takia lähdinkin katsomaan innokkaana Drinkologyn valikoimaa, mutta näytti ainakin muutama suosimani skottiviski olevan jopa kympin kalliimpi kuin BB:ssä. Näin ollen joutunen itse jatkamaan BB:n asiakkaana, vaikka harmittavan vähän on kerrottu kokemuksia tästä uudesta UPS-sähköpostiohjeistus-härdellistä.
Tänään pitäisi illalla saapua. Pientä jumia ollut joo mutta hyvä nyt että saapuu.Budbee sai tilaukseni 6.8. ja toimitus on tänään noin tunnin kuluttua, eli tavarat jumitti jossain kymmenen päivää. Jos viive on sinun kohdallasi sama kuin minulla, niin ehkäpä sinä saat tuotteesi loppuviikosta.
1x24x0.5l Paulaner ja 1x24x0.5l Oettinger venhät kotiutui muutama päivä sitten. Tasan 60€ kuljetuksineen, A24. Riittää venhää taas hetkeksi.Hyvää saksalaista mallasjuomaa tekisi taas mieli vehnäsiä ainakin a24 ja netpris tarjoaa valikoimissaan olikohan muita suositeltavia alkc ei näyttänyt paulaneria, erdingeria tai franziskaneria olevan mitkä etsinnässä? A24 osalta joku oli pari sivua taaksepäin kironnut norrlogin onko näiden kanssa ollut viime aikana ongelmaa? Shippii budbee kombo onnistunut ilmeisesti myös sähläilemään netprisistä.
Ja tänään saapui viimeinenkin paketti vihdoin kotiin. Oli osoitelaput irronneet kuulemma...Muutaman viikon takaisesta netpris - budbee kombosta on nyt yksi laatikko edelleen toimituksessa. Aiemmat 5 tuli kahtena peräkkäisenä päivänä. Asiaa selvitetään.... Netpris sanoi toimittaneensa 6 laatikkoa budbeelle. Budbeekin on myöntänyt, että yhtä laatikkoa "odotetaan"?
5.8. tehty tilaus (lava) lähti eilen suomea kohtiOnkohan Alkostore24 toimitusajat tällä hetkellä millaiset? Mietin että kun lähen reissuun reilun kuukauden päästä niin ehtiskö tilaamaan pari kuljetuslaatikollista vai varmuudeks A24Plussasta ni saa viikossa kamat..
Itsellä edellinen laatikko tilattu 29.7 ja oli 10.8 noudettavissa. Tuskin tässä nyt enää ruuhkia on ennen marraskuutaOnkohan Alkostore24 toimitusajat tällä hetkellä millaiset? Mietin että kun lähen reissuun reilun kuukauden päästä niin ehtiskö tilaamaan pari kuljetuslaatikollista vai varmuudeks A24Plussasta ni saa viikossa kamat..
Nyt täytyy kyllä sanoa, etten ole ikinä törmännyt tuollaisiin. Ovatko nuo uusia tuotteita? Solahtavat varmaan aivan huomaamatta kurkusta alas saunassa. Ja oikein pulloon pakattu.Osaako kukaan sanoa missä olis myynnissä A.le Coq Extra lime tai extra Ginger ?
Tänään tuli 6.9 tilattu alkc tilaus. Muuten kaikki sujui hienosti, mutta tuli keissi väärä olutta. Saa nähdä mitä vastaavat kun reklamoin. Tilaus tuli tosiaan muilta osin oikein.
Päivitys tähän. Ilmoitin wevinolle että dhl ei kuulemma kuljeta Suomessa alkoholia. Sanoivat selvittävänsä asiaa, mikä näytti tarkoittavan että lähettivät saman paketin uudestaan matkaan. Tällä kertaa tuli perille asti(wevino) Toimii ja lähettää mutta toimitustapana on DHL Express. Mikä tarkoitti omalta osaltani sitä että paketti saapui Suomeen ja lähti saman tien takaisin, koska dhl:n asiakaspalvelun mukaan he eivät enää kuljeta lainkaan alkoholia yksityishenkilöille. Jäivät 10 euron ruski standardit saamatta.
Russian Standard Original Vodka 40% Vol. 1l × 2 | €21,16 |
Lavallinen (80laatikkoa) olisi tarkoitus tilata ulkomailta viikonloppu juotavia.
Onko muut tehneet isompia tilauksia? Onko tullut sanomista voutilta?
On tilattu ja monesti. Eikä ole tullut sanomista, kun vaimolta.
katso liitettä 667749
Työkaverit tilasivat juuri eurolavallisen lonkeroa töihin. 72 salkkua Originalia Alkcilta. Reilu pari tonnia säästi siinä Suomen hintoihin.
Lavallinen (80laatikkoa) olisi tarkoitus tilata ulkomailta viikonloppu juotavia.
Onko muut tehneet isompia tilauksia? Onko tullut sanomista voutilta?
Kallis? Ei se minusta ole kallis jos 3ltk lonkeroa saa 19e toimituskuluilla. 70-90ltk 259e. Edelleen kokonaiskuluilla halvin lonkeromesta poislukien tarjoukset muualla.Katselin että ois aika kallis kuljetus tuolla verrattuna muihin?
Kallis? Ei se minusta ole kallis jos 3ltk lonkeroa saa 19e toimituskuluilla. 70-90ltk 259e. Edelleen kokonaiskuluilla halvin lonkeromesta poislukien tarjoukset muualla.
Eikö kommentoimasi postaus käsitellyt juurikin lonkeron tilaamista? Pullotilauksiin vinosonline passaa mun mielestä parhaiten hinnan ja valikoiman suhteen. Mutta nämä ovatkin vain mun mielipiteitä.Laskeskelin tossa verrattuna netprissiin, niin 34 pulloa kun tilaa maksaa 33.90€ ja saman kun tilaa tuolta niin 60€. Onhan siinä melkein puolet eroa. Itse viinat saman hintaisia.
Edit: ja jos noita pieniä määriä tilaa niin netprisiltä ei näköjään 3 kannata tilata, kun samaan kuljetusmaksuun mahtuu 4 ja hinta 24€. Eli 6e per laatikko.
Tuolla jos 3 laatikkoa 19e, niin 6.33€ per laatikko, eli ei nyt järkyttävä ero. Mutta kyse olikin noista "isommista eristä"