Itsellä ainakin lähti tilaus tulemaanTuleeko nämä "alahintaiset" tilaukset perille vai stoppaako kauppa ne, kun huomaavat virheensä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä ainakin lähti tilaus tulemaanTuleeko nämä "alahintaiset" tilaukset perille vai stoppaako kauppa ne, kun huomaavat virheensä?
Ainakin joskus tuon osto rajan ne laski tuotteiden normaali hinnalla. Tuossakin tapauksessa ylittyy tuo 60€ kun lasketaan tuotteiden normaali hinnoilla.Tuleeko nämä "alahintaiset" tilaukset perille vai stoppaako kauppa ne, kun huomaavat virheensä?
Juuri näin.Ainakin joskus tuon osto rajan ne laski tuotteiden normaali hinnalla. Tuossakin tapauksessa ylittyy tuo 60€ kun lasketaan tuotteiden normaali hinnoilla.
Hyvin toimii. Anna mennä vaan.Mitä kuljetusta olette käyttäneet alkc.fi:n kanssa? Maksoin PayPalilla ja valitsin kuljetukseksi kuljetus.eu:n, mutta tuonne kuljetusliikkeeseen ei käy PayPal? Onko tuosta kuljetusliikkeestä kokemuksia? Mielellään en luottokorttitietoja joka sivustolle antaisi....?
Hyvin toimii. Anna mennä vaan.
Tämäkin tosin olisi selvinnyt ketjua lukemalla.
Tilasin kesäkuussa samalla kombolla niin itse ALKC osuuden pystyi maksamaan PayPalilla ja maksoinkin, mutta Kuljetus.eu:lla ei ollut PayPalia vaihtoehtona vaan piti maksaa kortilla Everypayn kautta. Ei ollut mitään hämminkiä vaan hyvin tuli tilaukset perille kummaltakin varastolta.Aikaisempien keskustelujen mukaan kuljetuksessa olisi pitänyt olla maksuvaihtona myös PayPal...
tulleeko tuolta linkki kuletukseen? tuolta netpristä se toimii hyvin, mutta menee nykyään 2 viikkoa toimituksessa.Drinksut lavatilaus:
Tiistaina 27.7 tilattu
Keskiviikkona 28.7 pakattu ja laitettu kuriirin matkaan!
2.8 klo 9:00 kotipihassa
Suosittelen ainakin näiden perusteella!
Millaisia päiväyksiä noissa Alko24plussan tarjouskaljoissa on yleensä ollut?
Se on vaan muuttanut nimeä. Tänään tuli seurantakoodi saksan varaston tilauksesta tästä uudesta fransberg osoitteesta. Rahdit toimii niin kuin ennenkin.eEpä tämä Alkc.fi:n "www.kuljetus.eu" paljon luottamusta herätä. Menin sähköpostiin tulleesta linkistä niin firman nimi on muuttunut fransberg.eu". Siis tuo kuljetus.eu ohjautuu eri sivulle...
Se on vaan muuttanut nimeä. Tänään tuli seurantakoodi saksan varaston tilauksesta tästä uudesta fransberg osoitteesta. Rahdit toimii niin kuin ennenkin.
Hyvä homma, tuleepahan tuokin pulju nyt sitten testattuaIhan samanlaiset kuin normihintaan myytävissä juomissa. Jos jotain aikahaarukkaa haluat, niin sanotaan nyt vaikka että reilu puolesta vuodesta noin vuoteen.
suuri osa ei murehdi veroista, osa murehtii ketä foorumilla kirjoittelee. foorumin ulkopuolelta taas mitä puhelee niin moni tilaa edelleen lavoja alkostoresta ymmärtämättä edes mitään vero jutuista koska sieltä aiemminkin tilattu onnistuneesti.Tilaako porukka siis edelleen alkostore24:sta ihan huoletta veroista? Olen koittanut löytää tähän vastausta haulla, mutta en löydä. Etäostoahan tuo nyt ilmeisesti on, kun missään ei enää viitata kuljetusyhtiöön ja sanotaan, että asiakas vastaa verojen maksamisesta?
Tuossa on muutenkin jo kestänyt sen verran pitkään, että onnistuukohan tuolta ja Norrlogilta tilauksen peruminen? Tilaan mieluummin vaikka alkc:sta, missä homma ainakin toimii.
E: Vastasivat että Norrlog on jo noutanut tilauksen, eli antaa tulla sit vaan.
Verkkokaupoista virtaa Suomeen yhä enemmän viinaa: Tullin haaviin jäi 20 000 litran jättilähetys – Hallitus ei kiirehdi etämyyntipykälää tämä uutinen kyllä aika paljon lievensi pelkoa siitä, että saattaisi joutua mitään veroja maksamaan.
suuri osa ei murehdi veroista, osa murehtii ketä foorumilla kirjoittelee. foorumin ulkopuolelta taas mitä puhelee niin moni tilaa edelleen lavoja alkostoresta ymmärtämättä edes mitään vero jutuista koska sieltä aiemminkin tilattu onnistuneesti.
Mielestäni tuo on mennyt nyt etäostoksi alkostore24:sta sekä osasta muistakin norrlog paikoista. Alkostore24 ei sivuillaan enää mainitse kuljetusfirmaa eikä tarjoa linkkiä spostilla (pitempään jo ollut näin) . Norrlogille ei enää nykyään riitä pelkkä sposti ja tilausnumero vaan täytyy kirjoittaa kaikki omat tiedot, pakkauksen paikat & kg ja merkata noutopaikka.
Aika hataralla pohjalla on tämä myyjän/kuljetusliikkeen keskinäinen sopimus yms mikäli kuljetusliikkeen sivuilla on valikko mistä valita muutamat eri firmat mutta silti täytät kaikki omat tiedot.
Koska muitakin paikkoja on niin itse en meinannut norrlog paikoista tilata mikäli sinne ei myyjä linkkiä tarjoa tai muuten mainosta
Tuli tilattua pari koppaa lisää lapin kultaa discandooolta.
Eli tilaus sisään 25.07.2021 ja nyt illalla budbee toi ovelle paketin.
Tällä kertaa meni paljon nopeammin kuin ensimmäisellä tilauksella jossa kesti about 2 viikkoa toimituksessa.
Harmi vaan kun se 9,49€/koppa tarjous päättyi ja nykyinen hinta on 11,29€, ei tosin sekään paha hinta ole.
Mutta voin suositella tuota kauppaa, nämä kaksi tilausta tullut moitteetta perille ja päiväykset ovat olleet kunnossa.
Toivottavasti saisivat sen paypal maksamisen takaisin kuntoon, mutta onneksi toimituksen sentään pystyi maksamaan paypallilla.
On tehty, mutta juotavaa se silti on.Eikö tuo Lappari ole jotain Tanskassa lisenssillä tms. tehtyä? Vai muistanko nyt ihan väärin? Muistuttaako siis ihan wanhan liiton IVA:a?
Sama 6 päivää ja välissä viikonloppu meni minulla edellisellä viikolla.Viime keskiviikkona tilaus sisään alkc.fi:hin ja äsken tuli tekstari, että paketti on saapunut. Nopeaa toimintaa.
20v ikärajaMikäs se budbee ikäraja olikaan? Ajatuksena ois tilata ainakin olutta 19v tyttöni osoitteeseen. Itse tilaajana ja hän vastaanottajana. Ihan siistä syystä kun itse asun 2km budbee toimitus alueen ulkopuolella
Onnistuskohan toi tilata omalla nimellä vaan tytön osoitteeseen ja olla vastaanottamassa itse pakettia20v ikäraja
Onnistuu.Onnistuskohan toi tilata omalla nimellä vaan tytön osoitteeseen ja olla vastaanottamassa itse pakettia
Oliko näin et budbee sovelluksesta näkee päivää etukäteen millon paketti tulee?Onnistuu.
Itse tilannut vanhempien osoitteeseen niin omalla kuin isänkin nimellä ja aina vastaanottanut paketit/lavat itse
Oliko näin et budbee sovelluksesta näkee päivää etukäteen millon paketti tulee?
KiitosEi, vaan vasta saman päivän aamulla. Silloin voi myös puoleenpäivään mennessä siirtää toimituspäivää.
Joskus iltapäivästä siellä näkyy toimitusaika tunnin tarkkuudella. Sitten illalla auton liikkeitä voi seurata livenä kartalta.
Saksasta näyttäisivät lähettävänMistähän alkostar tuotteet lähettää? Saksasta vai Latviasta?
No näin mä vähän arvelinkin.Saksasta näyttäisivät lähettävän
![]()
Kuljetuksen tilaat ihan vaan heti. Se on kuljetuisliikkeen onglema koska ne on noudettavissa.Nyt ei tajua vaikka lyö itseään kepillä päähän.
Kun tein tilauksen alkostoren24 kautta niin kuljetusta ei kannata samantien tilata? Sivuilla lukee
Pakkausaika on tällä hetkellä vähintään 12 - 15 arkipäivää. Tilausten pakkausaika voi pitkittyä tilausmäärästä riippuen. Huomioithan tämän tilausta tehdessäsi!
Kuljetusfirmalta ei ole päivämäärä valintoja milloin nouto. Eli tilaanko tuon noudon vasta n kahden viikon päästä?
Kiitos, laitoinkin jo. Yliajattelu joskus hidastaa toimintaa.Kuljetuksen tilaat ihan vaan heti. Se on kuljetuisliikkeen onglema koska ne on noudettavissa.
Tietenkin kannattaa yrittää ottaa niihin yhteyttä.Tuli munausten munaus. Suuren lonkeron ystävänä tilasin sitten tuota cool grapea kun erehdyin luulemaan originaliksi.
Onko kukaan koittanut muuttaa tilausta alkostoreen sähkäpostitse? Jos nuo pystyisi perumaan tilauksesta..
Jos menee vaikeaksi ni eiköhän nuokin juotua tule hammasta purren..
Discandooo muuttui vissiin kanssa kun näyttää nykyään kassalla "Ei toimitustapoja tälle tuotteelle " kun ennen voi siitä suoraan valita shippii/budbee. Budbee laskuri on vielä sivun alanurkassa.
Vai muistanko ihan väärin tuon homman?
Noi kuljetus.eu:n "uudet" sivut ovat kyllä mainiot. Ainakaan ei tarvii pelätä että uudistuksen kulut nostaisi hintoja
![]()
Joo, näköjään toimii ja muistin itse täysin väärin. Tein nyt uuden tilauksen ja kaikki toimi kuten normaalisti.Pelaa ihan normaalisti ainakin itsellä?
Tuli munausten munaus. Suuren lonkeron ystävänä tilasin sitten tuota cool grapea kun erehdyin luulemaan originaliksi.
Onko kukaan koittanut muuttaa tilausta alkostoreen sähkäpostitse? Jos nuo pystyisi perumaan tilauksesta..
Jos menee vaikeaksi ni eiköhän nuokin juotua tule hammasta purren..
Mites tämä kauppa, näyttäisi olevan postikulut 9 euroaElikkä nytkö jopa Berlinbottle on alkanut pilluilemaan?? Ihme meininki! Eivät tarjoa enää kuljetusta tuotteille, vedoten uusiin Eu säädöksiin. Eivätkö myöskään "mainosta" ainuttakaan kuljetuslafkaa. Paska juttu. Joku näistä kaupoista enemmän tietävä voisi vinkata jonkun toisen hyvän paikan, jossa LAAJA valikoima erilaisia viskejä
Mites tämä kauppa, näyttäisi olevan postikulut 9 euroa
![]()
Wine Shop WeVino - High Quality Wine Store. Wine Delivery.
Wine Shop WeVino - High quality wines. ✓ Wine store. ✓ Wine delivery ✓ Worldwide fast shipping ✓ Selection of award-winning and high quality wines.wevino.store
Kuljetus.eu:n paketteja ainakin pystyi seuraamaan tuolta:voiko noita lähetyksiä seurata jotenki?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.