Joo saa nykyään, mutta otan mieluummin ~samalla rahalla 2x Tes Cervezan.Alkcista saa Coronaa tölkeissä, mutta laatikko maksaa 25e.
Tuli testattua myös Cesu Light ja menee vähän samaan kategoriaan noiden kevyiden kesäoluiden kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo saa nykyään, mutta otan mieluummin ~samalla rahalla 2x Tes Cervezan.Alkcista saa Coronaa tölkeissä, mutta laatikko maksaa 25e.
Meillä ei vielä Budbee toimi mutta voiko tuon ajan maksusta ottaa esim. klo 16-18?
Kannattaa tsekata myös licorea.com. Aika edullinen paikka ja rahdin hinta menee muistaakseni liukuvasti painon mukaan. Taitaa olla niin, että rahdin hinnan näkee vain kirjautuneena ostoskorissa.Kiitos selvennyksestä, en tiennyt tuosta pakkauksen koosta. Eipä mulla kyllä ole varaakaan tilata tommosia määriä kerralla...
Onko mitään paikkaa, mistä sais kohtuuhintaan tilattua vaikka 3-4 pulloa giniä?
Kannattaa tsekata myös licorea.com. Aika edullinen paikka ja rahdin hinta menee muistaakseni liukuvasti painon mukaan. Taitaa olla niin, että rahdin hinnan näkee vain kirjautuneena ostoskorissa.
Tuli alkc.fi /Latvian varastolta olut-toimitus. Kesti 8pvä tilauksesta, 5/5.
MUTTA osassa tuotteista alle 2kk parasta ennen päiväykseen, esim Lahden Neipa. Nyt sen kohdalla lukee tämä BBD, mutta viikko sitten ei lukenut.
Kannattaako tämmösestä lähteä reklamoimaan? Paypal disputea? Ajatus oli vuodeksi tilata juomia, mutta paska tuuri...
Minulla on matkahuollon paketeissa (ei edes alkoholia, vaan ihan yleisesti) pyydetty näyttämään henkkarit vastaanottajan henkilöllisyyden varmistamiseksi, joten eiköhän ne voi sen iän siinä sivussa tarkistaa.Kyselläänkö Matkahuollon noutopisteissä henkkareita iän varmistamiseksi alkc.fi-tilauksista? Harmittaa jos jää kiinni 20 vuoden ikärajasta
Joo varmasti vastaanottajan varmistamiseksi kyselee, lähinnä pohdinkin onko paketeissa joku luovutusehto tietylle ikärajalle vai onko niillä mitään hajua edes paketin sisällöstä?Minulla on matkahuollon paketeissa (ei edes alkoholia, vaan ihan yleisesti) pyydetty näyttämään henkkarit vastaanottajan henkilöllisyyden varmistamiseksi, joten eiköhän ne voi sen iän siinä sivussa tarkistaa.
Niin joo. Enpäs kyllä tuohon tiedä vastausta, kun en itse ole ikinä alkoholia tilannut. Ehkä joku muu osaa sanoa paremmin.Joo varmasti vastaanottajan varmistamiseksi kyselee, lähinnä pohdinkin onko paketeissa joku luovutusehto tietylle ikärajalle vai onko niillä mitään hajua edes paketin sisällöstä?![]()
Minulla on matkahuollon paketeissa (ei edes alkoholia, vaan ihan yleisesti) pyydetty näyttämään henkkarit vastaanottajan henkilöllisyyden varmistamiseksi, joten eiköhän ne voi sen iän siinä sivussa tarkistaa.
Tein itse tilauksen 13.4 ja seurantakoodin sain 15.4. Perjantaista asti onkin ollut Tallinnan satamassa.
Miten sinun tilaus on liikkunut?
Onko tietoa miten seurata Suomen puolella?
Olen luultavasti kokeillut kaikki vaihtoehdot, muttei löydy koodilla mitään.
Itsellä Alkc:n lava tilaus seuranta näyttää.Sama homma oli itellä, perjantaista asti Saksasta tilattu Alkcin lasti seisonut Tallinnan satamassa, tilauksen tein maanantaina 12.4. Tänään oli vihdoin paketit liikahtanut, ja sijaintina on nyt Helsingin matkahuolto. Huomenna siis nesteet allekirjoittaneella Keski-Suomessa.
![]()
Seuraa pakettia
Linja-autoliikenteen aikataulut, pakettipalvelut yrityksille ja yksityisille. Matkahuollosta matkat ja paketit helposti joka puolelle Suomea.www.matkahuolto.fi
Tuli pistettyä testi tilaukseen kolme laatikkoa lonkeroa.![]()
Kippis.net - Alkoholijuomat edullisesti ja kätevästi netistä EU-etäostona!
Kippis on suosittu alkoholi- ja virvoitusjuomien verkkokauppa josta löydät kaikki suomalaisten suosikkijuomat ja satoja muita alkoholijuomia!www.kippis.net
Itsellä Alkc:n lava tilaus seuranta näyttää.
Luulisi perjantaiksi saapuvan.
![]()
Tuli heti seuraavana päivänä. Kyselinkin jo viimeviikon lopulla asiasta ja vastaus oli"Your order is on the way." Ja kuva seurantatunnuksesta...Oletko saanut seurantatunnuksen? Itse sain seurannan viime perjantaina, ja se ei näytä kuin että paketti on lähettäjällä. Ja siis alkc tilaus saksasta kyseessä.
Joo varmasti vastaanottajan varmistamiseksi kyselee, lähinnä pohdinkin onko paketeissa joku luovutusehto tietylle ikärajalle vai onko niillä mitään hajua edes paketin sisällöstä?![]()
Niin joo. Enpäs kyllä tuohon tiedä vastausta, kun en itse ole ikinä alkoholia tilannut. Ehkä joku muu osaa sanoa paremmin.
Käsittääkseni eivät tiedä Matkahuollossa mitä paketissa on. Ja ainahan voi valtuuttaa yli 20v kaverin noutamaan paketin.
Spritboxista laitoin olutta tulemaan, toivottavasti se ei ole ruuhkaantunut.
Alkostore / Norrlogin paketti meni suoraan Postin noutopisteeseen, eli eivät edes yrittäneet tuoda kotiovelle.
Nyt odottelen Alkc:n lähetystä Latviasta, juuri tuli seurannat. Toivottavasti ehtii noutoterminaaliin perjantaiksi.
Sama tilanne. 11.4 tilaus Saksan lipun alta. Kuittaus Kuljetus.eu:lta, että homma ok ja koodi samassa emailissa. Mutta sen jälkeen ei mitään?!Alkc tilaus 15.4 ja kuljetus. Koodi tuli, mutta muuta ei ole tapahtunut .
Sama tilanne. 11.4 tilaus Saksan lipun alta. Kuittaus Kuljetus.eu:lta, että homma ok ja koodi samassa emailissa. Mutta sen jälkeen ei mitään?!
Saksasta kanssa tulossa, ehkä pitää vaan janoisena odottaa kiltisti.
9.4. alkc.fi Saksan varastolta tilaus on matkahuollon kuljetuksessa , varmaan huomenna on keskisuomessa
Samaa oon seurannut. Netprisillä taitaa vielä olla käytäntö, että painon mukaan laskutetaan kuljetus, eikä käytettyjen paikkojen. Eli jotain kuohuviinejä ym. kannattaa tilailla. Muuten aika kallis toimitus. Voi tietty olla, että sitten kun on tilauksen tehnyt niin sieltä tulee vielä dhl kuljetusvaihtoehdoksi...Onko tämä nyt oikeasti näin? Eli Netpris ei toimita enää DHL:llä vai mikä se oli, 20 €, ainoastaan Budbee joka ei toimita tänne, ja PostNord joka vaikuttaa hemmetin kalliilta?
PostNordilla saa tuolta 2 koria 24 € postikuluilla nykyään. Aivan uskomatonta. Eihän tuolta kannata tilata enää jos ei ole Budbeen alueella.
Ehkä ne omatkin tulee jossain välissä, eipä tarvii jatkossa Saksasta ottaaTuo menis kahden viikon sisään haarukkaan..
Omissakin vois olla siis toivoa vielä viikonlopuksi XD
Ehkä ne omatkin tulee jossain välissä, eipä tarvii jatkossa Saksasta ottaa
Samaa oon seurannut. Netprisillä taitaa vielä olla käytäntö, että painon mukaan laskutetaan kuljetus, eikä käytettyjen paikkojen. Eli jotain kuohuviinejä ym. kannattaa tilailla. Muuten aika kallis toimitus. Voi tietty olla, että sitten kun on tilauksen tehnyt niin sieltä tulee vielä dhl kuljetusvaihtoehdoksi...
Noniin, mukava tietää tämä ettei sen kummempia iän tarkastuksia ole. Penskaisuudesta tai edes alaikäisyydestä ei ole kyse, 20 vuoden ikäraja olisi vain tullut vastaan jos alkc olisi merkannut paketin sisältävän vahvojaEipä meillä matkahuollossa ole mitään valtuuksia asiakkaan pakettia pitää itellä vaikka kuin selvä kossuleka ois ja noutaja alaikänen. Sit jos noutaja ois ihan penska nii varmaan pyytäsin noutaan vanhempien kanssa. Saa nähä tuon median nosteen myötä tuleeko tarkennuksia ohjeistuksiin.
itsellä Alkc tilaus oli hajuton ja mauton ruskea siisti pahvilaatikko, ja nopeesti tuli! Nyt pitäis suunnitella uutta tilausta tulille ja muutama tonkka käyttöviiniä!
9.4. alkc.fi Saksan varastolta tilaus on matkahuollon kuljetuksessa , varmaan huomenna on keskisuomessa
Tuliko missään vaiheessa tilausvahvistuksen lisäksi mitään seurantakoodeja tai muuta viestiä? Eipä sillä tosin niin väliä, jos viikossa ehtii perille.Tekstari tuli Matkahuollosta, että Alkcin paketti ois siellä. Viikon päivät tasan kesti tällä kertaa tulo Latviasta Etelä-Suomeen
PostNordilta tuli viesti, että toimittavat lähetyksen huomenna.Minulla identtinen tilanne. Samat päivämäärät. Matkahuolto ilmoittaa: Odotamme lähetystä kuljetettavaksi. Kerrohan miten etenee?
Ja jos katsoo PostNordin facebook sivuja, niin taitaa firmalla olla suuria vaikeuksia toimitusten suhteen.PostNordilta tuli viesti, että toimittavat lähetyksen huomenna.
Aiemmin kuljetus.eulta saadulla seurantakoodilla tosiaan ei pakettia pystynyt jäljittämään Tallinnan satamaa pidemmälle.
Näyttää sentään olevan tuossa läheisessä varastossa odottamassa jakeluun lastausta.Ja jos katsoo PostNordin facebook sivuja, niin taitaa firmalla olla suuria vaikeuksia toimitusten suhteen.
"Olemme iloksemme saaneet kuljetettavaksi odotettua suuremman määrän paketteja, ja sekä pakettien toimituksissa että asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa. Ruuhka pyritään purkamaan tämän viikon loppuun mennessä ja uusi ruuhkautuminen välttämään. Olemme pahoillamme tilanteesta ja teemme kaikkemme, että saamme jokaisen lähetyksen sovitusti perille."
Katsoitko vain omniva.ee-palvelusta vai tarkistitko myös matkahuollon sivuilta seurannan? Mulla omnivan seuranta tosiaan pysähtyi Tallinnaan ja siitä eteenpäin sitten matkahuollon seurannalla.PostNordilta tuli viesti, että toimittavat lähetyksen huomenna.
Aiemmin kuljetus.eulta saadulla seurantakoodilla tosiaan ei pakettia pystynyt jäljittämään Tallinnan satamaa pidemmälle.
edit: ei kun vihtu, ei sulla ollutkaan tuota Matkahuollon toimitusta. En sitten tiedä onko Postnordilla joku oma lähetysseuranta.
Esim. tämäTämä Johnnie Walker collection set oli juuri päässyt loppumaan Berlinbottlesta.
Onko joko törmännyt toiseen kauppaan mistä toimitetaan suomeen? Aika harvinainen setti kuitenkin.
![]()
Johnnie Walker Collection Set billig online einkaufen
Johnnie Walker Collection Set Dieses edle Geschenkset von Johnnie Walker beinhaltet: 200ml Johnnie Walker Black Label Whisky (Alkoholgehalt 40% Vol ) Ein Blberlinbottle.de
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.