Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meneekö oluet jäähän kuljetuksen aikana talviaikaan? Kokemuksia?
Oletko varma? Olut jos seisoo pakkasessa tarpeeksi pitkään niin varmasti jäätyy ja kupliutuu.
Jos tuo "Ei" oli vastaus tuohon "Kokemuksia" kysymykseen.Oletko varma? Olut jos seisoo pakkasessa tarpeeksi pitkään niin varmasti jäätyy ja kupliutuu.![]()
Alkuperäisen kysymyksen trollitasoa ei voi tietää, typerä se ainakin oli.Jos tuo "Ei" oli vastaus tuohon "Kokemuksia" kysymykseen.![]()
Menee yleensä jäähän kun avaa pullon,ja paineet laskee.Riippuu siitä kauanko saanut kylmää.Kokemusta on.
Viikossa tuli edellinen paketti ( to tilaus ja ke perillä, näin tämän vuoden alkuun)...Kuinka nopeesti tullu tällä hetkellä tilaukset alkc:stä? Ajattelin pistää nyt tilaukseen jos sais jo perjantaiks olutta.
Olisko järkevää perustaa toinen ketju, jossa keskitytään ns. parempiin oluihin ja niiden tilaamiseen? Tämä bulkkiviina ketju raskasta seurata, kun yrittää bongata niitä parempia paikkoja tuhannen bulkkitoimittajan joukosta.
Viinahuudosta ekaa kertaa hyviä kokemuksia, kaikki sujui hyvin ja alta pari viikkoa meni toimituksesta.
Netpris halvimmat oluet 8e pintaan ja jos asut Budbee alueella niin 4 keissiä tulee 18.99e ja 6 keissiä 29.99e hintaan suoraan kotiin. Tilaus vaivaton, maksun jälkeen suoraan ohjaus kuljetustilaukseen. Kuljetus on tosi halpa vrt norrlog. Mutta jos Budbee ei onnistu niin sitten varmaan alkc.fi on hieman halvempaa toimitus kuin norrlogilla ja tilaus helpohko myös.Mikäs on nykyään järkevin paikka tilata pienehkö 3-6 casen oluterä? Plussana vaivattomuus ja kohtuulliset toimitushinnat.
Proseccoa/Cavaa hakusessa. Licoreasta tilannut aiemmin, nyt voisi katsoa vaihteeksi jostain muualta.
Katsoin Tramuntanaa mutta pitääkö sinne rekisteröityä jotta näkee postikulut?
Tietääkö joku täällä, hakusessa 6-18 pll mikä nyt on postien suhteen järkevintä?
Joku muu paikka mistä voisi katsoa?
Onko minkälaisia kokemuksia yopongoelhielo-kaupasta. Ihan hyviä tarjouksia. 9 pulloa ja 41€ postikulut näyttäisi olevan.
Tänään kotiin tullessa iloinen ylläri kotiovella päivän lukupaketin kera. Kiitos a24, norrlog ja paikaillinen postipeku. Mietin tuossa että ovatko kotiinkuljetukset loppuneet niillä alueilla jossa posti jaetaan pyörillä/jalkaisin. Täällä pohjois-pohjanmaalaisessa tuppukylässä jaetaan pakettiautolla postit.Sunnuntaina tehty tilaus alkostore24:ään ja nyt tuli postilta viesti että tuodaanko kotiovelle, eli ainakin vielä toistaiseksi ollaan tyytyväisiä ettei tarvitse hakea selkävääränä postista![]()
Netpris halvimmat oluet 8e pintaan ja jos asut Budbee alueella niin 4 keissiä tulee 18.99e ja 6 keissiä 29.99e hintaan suoraan kotiin. Tilaus vaivaton, maksun jälkeen suoraan ohjaus kuljetustilaukseen. Kuljetus on tosi halpa vrt norrlog. Mutta jos Budbee ei onnistu niin sitten varmaan alkc.fi on hieman halvempaa toimitus kuin norrlogilla ja tilaus helpohko myös.
Sama täällä, arvonta ei osunu ainakaan tänneTänään tuli drinksut.comista paketti joulukortin ja näiden aiemminkin mainittujen hajuvesien kera. Mukana oli myös 50% alennus kuponki toimitukseen seuraavaan lavatilaukseen.
Itselläni pomppaa 7 keissiä 35.99e hintaan eikä sekään paha toki ole. Alkc.fi olet oikeassa, muistelin väärin eli pakkiautomaatin hintoja kuten he asian esittävät.4 tulee 19 eurolla, mutta 30 eurolla saa 7 keissiä (ainakin olen itse saanut). Hyvä huomata, että tohon tulee päälle 2.6 euron käsittelymaksu. Mutta siis tuolla pääsee jo alle 5 euroon per laatikko. Ihan hyvä diili.
Alkcissa kotiinkuljetus on euron kalliimpi kuin Norrlogilla. Joten täältä ääni jälkimmäiselle jos ei oo budbeen alueella.
Itselläni pomppaa 7 keissiä 35.99e hintaan eikä sekään paha toki ole. Alkc.fi olet oikeassa, muistelin väärin eli pakkiautomaatin hintoja kuten he asian esittävät.
Budbeellä on Budbee plus -palvelu, jossa toimituspäivän valinta on mahdollista:Budbee ja Netpris, toimituspäivän vaihto??
Olen itse tilannut monta kertaa Netprissistä ja omat kokemukset tuolta 5/5 viime vuodeltaBudbee on tullut uutena toimitustapana, itse tilasin viime vuoden lopulla kerran ja sekin meni ok. Jäi vaivaamaan isosti kuitenkin se että: osaako joku sanoa miten toimia jos en ole paikalla kun Budbee tulee? Viimeksi olin kotona ja homma meni ok mutta jäin toimituksen jälkeen miettimään tuota. Osaako joku sanoa jotain? Nyt tilaamassa uutta satsia ja onhan tuo nyt edullinen joten sen valitsen toimitukseen mutta tosiaan mietityttää kun itse aika paljon liikkeellä että voiko toimituspäivää vaikka vaihtaa kohtuu helposti? Budbee taisi ilmoittaa vasta toimituspäivänä että "toimitamme tänään klo 17-22 välillä" eli sitä ei kai aiemmin ilmoitettu..
Budbee ja Netpris, toimituspäivän vaihto??
Olen itse tilannut monta kertaa Netprissistä ja omat kokemukset tuolta 5/5 viime vuodeltaBudbee on tullut uutena toimitustapana, itse tilasin viime vuoden lopulla kerran ja sekin meni ok. Jäi vaivaamaan isosti kuitenkin se että: osaako joku sanoa miten toimia jos en ole paikalla kun Budbee tulee? Viimeksi olin kotona ja homma meni ok mutta jäin toimituksen jälkeen miettimään tuota. Osaako joku sanoa jotain? Nyt tilaamassa uutta satsia ja onhan tuo nyt edullinen joten sen valitsen toimitukseen mutta tosiaan mietityttää kun itse aika paljon liikkeellä että voiko toimituspäivää vaikka vaihtaa kohtuu helposti? Budbee taisi ilmoittaa vasta toimituspäivänä että "toimitamme tänään klo 17-22 välillä" eli sitä ei kai aiemmin ilmoitettu..
En ole kotona toimituksen aikaan. Voinko muuttaa päivää ja aikaa?
Voit muuttaa toimituksen päivämäärää ja aikaa ennen klo 12 toimituspäivänä. Klo 12 jälkeen reittimme päätetään. Siksi toimitusaikaa ei voi muuttaa klo 12 jälkeen. Voit myös pyytää meitä jättämään pakettisi ovellesi, olit sitten kotona tai et (kunhan paketin luovuttaminen ei edellytä kuittaamista tai henkilöllisyyden varmentamista)."
En ollut paikalla vastaanottamassa toimitusta. Mitä teen?
Voit varata uuden toimituksen tekstiviestissä saamasi linkin tai sovelluksesi kautta.
5.1 tehty tilaus tuli eilen netprisistä budbeella. Tosijaa kannattaa katella sovellusta päivittäin koska toimitusaika näkyy siellä vasta samana päivänä. Niin ja tilaukset tulee useissa laatikoissa. Tänää tilasin taas 4 laatikkoa kaljaa nii tulevat 2 paketissa ja vissiin 2 eri päivänä.
Eikö mistään saa gluteenittomia oluita tilattua?
Niin siis yhden lonkerolaatikon hinta alkcstä sis. pakettiautomaattitoimituskulut oli tuo ~29.5€ hinta (kolme laatikkoa yksillä postikuluilla niin 23€*3+19€ eli yhden laatikon hinta toimituksineen tuo ~29.5€)Kuljetus pakettiautomaattiin on kylläkin 19€ 0-25.5kg saakka. Kotiinkuskaus kympin kalliimpi ja silti säästöä tulee reilusti.
Haettiin tuttavan alkostore24 toimitus tänään noutopisteestä ja piti käyttää nokkakärryjä. Posti ei tarjonnut ovelle toimitusta missään vaiheessa. Lisäksi oli huonosti pakattu, osa teipeistä puuttui laatikosta kokonaan. Näyttäisi olevan täysin sattumanvaraista kenelle ovelle toimitusta tarjotaan ja kenelle ei. Jatkossa tilaa kuulemma jostain muualta, sen verran oli pettymystä havaittavissa.
Alkotalo.eu ssa lonkeron hinnat vähän korkeemmat, mutta tuohon 27,99€ toimitukseen saa viiden laatikon lisäksi esim pulloja mahtumaan. Käyttävät tätä westauto.ee toimitusta.Niin siis yhden lonkerolaatikon hinta alkcstä sis. pakettiautomaattitoimituskulut oli tuo ~29.5€ hinta (kolme laatikkoa yksillä postikuluilla niin 23€*3+19€ eli yhden laatikon hinta toimituksineen tuo ~29.5€)
Lähinnä kyselin, että ei ole tullut halvempia kauppavaihtoehtoja vastaan?
Ihan mielenkiinnosta, oliko tuttava pettynyt puuttuvista teipeistä vai kotiinkuljetuksen puutteesta, sillä hinnat (oluissa erityisesti) kestävät kyllä omassa kuplassani pettymyksen jos eivät ole hajonneet.
Taitaa nyt olla hiuksen hienosti Tulivesi.com olla edullisempi. Siellä 3 laatikkoa pantteineen 67.17€ ja Alkc oli 68,79€. Rahdit postiin vastaavasti 18€ ja 19€. Tulivedessä on original lonkero nyt tarjouksessa, muutoin taitaa Alkc on hieman edukkaampi.Niin siis yhden lonkerolaatikon hinta alkcstä sis. pakettiautomaattitoimituskulut oli tuo ~29.5€ hinta (kolme laatikkoa yksillä postikuluilla niin 23€*3+19€ eli yhden laatikon hinta toimituksineen tuo ~29.5€)
Lähinnä kyselin, että ei ole tullut halvempia kauppavaihtoehtoja vastaan?
Tosiaan 18.1.2021 tilattu ja äsken tuli postista viesti, että automaattiin vai ovelle. Otin tottakai ovelle. Viestissä luki, että lähipäivinä on paketti perillä.. Katsotaan tuleeko Perjantaihin mennessä joTänään laitettu 12 paikkanen tilaus sisään alkostore24:ään. Katsotaan saako maistella jo tammikuussa![]()
Juu näyttää olevan hintataso ilman tarjouksia aikalailla samaa tasoa.Taitaa nyt olla hiuksen hienosti Tulivesi.com olla edullisempi. Siellä 3 laatikkoa pantteineen 67.17€ ja Alkc oli 68,79€. Rahdit postiin vastaavasti 18€ ja 19€. Tulivedessä on original lonkero nyt tarjouksessa, muutoin taitaa Alkc on hieman edukkaampi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.