Missäs välissä tuo kaksi prosenttia lisätään, kun en huomannut moista lainkaan?
Siellä tilauksen loppuvaiheessa, kun valitaan maksutapa.
Viinikaupasta puheen ollen: päivitystä muutaman viestin takaiseen tilauskokemukseeni. Kuten viestin muokatussa osiossa kerroin, sain siis tilauksen lopulta tehtyä. Mutta ei se riemu vielä siihen loppunut. Tuntien viiveellä tuli aiemmastakin tilauksesta vahvistus sekä sähköpostiin että Viinikaupan omasivuille. Siinä sitten chatissa taas korjattiin asiaa, eli ekana katsottiin kumman tilauksen kuljetuksen olin maksanut ja kumpi tilaus perutaan. Hassua oli sekin, että tämä viveellä perille tullut tilaus oli tilausnumeroltaan uudempi kuin se tilaus, jonka kuljetustilauksenkin tein silloin, kun sain tilauksen lopulta läpi ja suljin nettisivun. Eli aiempaa tilausta ei tosiaan näkynyt missään Viinikaupan järjestelmissäkään, kun chatin tyyppi sitä selvitteli, ja sitten se putkahti jostain bittiavaruudesta tuntien viiveellä "uutena tilauksena".
Minun makuuni oli nyt jo tässä vaiheessa vähän turhan paljon vaivaa aiheuttanut asiakaskokemus. Mutta chatin vastausnopeutta ja asiakaspalvelua toki kehun edelleen. Nyt sitten odotellaan tilauksen saapumista. Muutamia tilauksia olen Viinikaupasta vuosien varrella tehnyt, ja aina kaikki on sujunut ihan mallikkaasti.