Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Vaimon Boi-tilauksesta yksi loota jäi tulematta.
Dhl väittää "toimittanensa" ja vahvistukseksi on toimittanut boille väärennetyn vaimon "allekirjoituksen". Jos toimitetaan vajaa määrä, kuten usein tapahtuu, siinä toki kuitattaisiin NE. Tosin useimmiten ne kuskit ei halua mitään allekirjoituksia.

Melko huvittavaa että sen lisäksi että jannut vetää abc:llä donitsia kitusiin ja klikkailee toimituksia "yritetyiksi" että myös allekirjoittelevat toimituksia. Ja vievät viinat kotiinsa? ;-D

Fransberg20 koodi toimii edelleen. Se laskee pelkän kuljetuksen hintaa, 1,5€ vakuutukseen ei saa alennusta, eli: (36.99 * 0.8) + 1.5 = 31.092

Vaimon Boi-tilauksesta yksi loota jäi tulematta.
Dhl väittää "toimittanensa" ja vahvistukseksi on toimittanut boille väärennetyn vaimon "allekirjoituksen". Jos toimitetaan vajaa määrä, kuten usein tapahtuu, siinä toki kuitattaisiin NE. Tosin useimmiten ne kuskit ei halua mitään allekirjoituksia.

Melko huvittavaa että sen lisäksi että jannut vetää abc:llä donitsia kitusiin ja klikkailee toimituksia "yritetyiksi" että myös allekirjoittelevat toimituksia. Ja vievät viinat kotiinsa? ;-D
Oma BOI - tilaus tuli viidessä päivässä ( tilaus 22.2 ja toimitus 27.2). Tosin kotiinkuljetus oli lennossa vaihdettu PostNordin noutopisteeseen. BOI:lila käytössä nyt myös Klarna ja ihmeen nopeasti vastaisivat aiemmasta poiketen sähköpsteihinkin, kun olin itse ryssinyt postinumeron kanssa. Liitteenä ale-koodi.

IMG_20260228_101914.jpg

Viime sunnuntain alks(DE)-tilaus ei ole edennyt tai ei ainakaan mitään infoa ole tullut että ois lähtenyt.

No eipä kiire oluilla, koska ens viikon talvilomakin peruuntui :rofl:

Moni firma, joka aiemmin toimitti kotiovelle asti, toimittaakin nyt noutopisteisiin.
Varmaan myyntipaikoissakin tai kuljetusliikkeissä, odotellaan jotain laintulkintoja maassamme.

Oma BOI - tilaus tuli viidessä päivässä ( tilaus 22.2 ja toimitus 27.2). Tosin kotiinkuljetus oli lennossa vaihdettu PostNordin noutopisteeseen. BOI:lila käytössä nyt myös Klarna ja ihmeen nopeasti vastaisivat aiemmasta poiketen sähköpsteihinkin, kun olin itse ryssinyt postinumeron kanssa. Liitteenä ale-koodi.
Joopa, me ollaan sieltä tilattu aiemmin ehkä 25 kertaa. Minulla kerran oli rikoutunut kaksi vinilootaa, jotka hienosti korvattin jne, mutta tämä sotku ei koske boita, vaan dhl:n toimintaa. Boin on vaikea olla eri mieltä kun dhl valehtele ja tekee asiakirjarikoksia.

Musiikkia mun korville ja niille, jotka väittävät markettivirtsan olevan kannattavampaa. Pitkästä aikaan otin Bitburgeria, on muuten hyvä hiiva ja himaan kannettuna 1,45e puolikastölkyrä. Viinakauppa, eli valtion ryöstöpuoti pyytää samasta 0,33dl 2,89e. Otin viimeiseen tilaukseen myös König Pilseneriä ekan kerran, yllätti allekirjoittaneen positiivisesti. Oliko 1,34e puolikas himaan ja vastaavasti monopolissa 3,99e.
Bitti ja König lähti itelläkin tilaukseen eilen. Mitenköhän noita Karl Friedrich 0,568l 24 packkei saisi järkevästi tilattua, vie sopivasti 6.1 alksin pakkauslaatikon tilavuudesta niin ei saa kahta mahtumaan samaan. Jotain pitäisi ängetä laatikkoon mukaan mutta mitä...

Norrlogilla huomenna 1.3 -10% koodilla ”March10”.

”Älkää missatko tätä upeaa alennuspäivää 1. maaliskuuta 2026!
Voimassa vain sunnuntaina 1. maaliskuuta 2026.

Säästäkää 10 prosenttia kuljetustilauksestanne 1.3.2026
ja syöttäkää tilauksenne yhteydessä tämä alennuskoodi:

March10”

Statistiikka

Viestiketjuista
301 490
Jäsenet
81 993
Uusin jäsen
jiikiam

Hinta.fi

Back