No niin, yritän saada rahoja takaisin BoI:lta. Kusivat homman pahoin. Huonoin nettikauppakokemus ikinä.
15.3. tehty mitätön yhden pahvilaatikon tilaus. Arviolta 25kg. Menee viikko..kaksi..kolme...kyselen perään 3x. Ei vastausta. Paitsi 6 mainossähköpostia. Tilaa tilaa nyt! Hyvä kampanja -8%
Otan yhteyden paypaliin ja kyselen rahoja takaisin. Välittävät viestin.
Kun tilauksesta on kulunut 4 viikkoa ottaa BoI yhteyttä missing bottles -ongelman tiimoilta. Ei ole pulloja

Haluaisinko jotain muuta?
Joo kiitos ei. En halua teiltä mitään muuta kuin rahat takaisin. Olen vähän tyytymätön ja ostan mieluummin muualta.
Ja sama kysymys tulee toiseen kertaan ja laitan saman vastauksen. Ne eivät lue sähköpostejani tai sitten niitä ei vain kiinnosta. Oma tunnelma on että mieluummin lopetan juomisen kuin ostan noilta yhtään mitään

Huomenna taas paypaliin yhteyttä jos ei tule järkevää vastausta.
Itselläni erittäin hyvä asiakaspalvelukokemus BOI:lta ja viesteihin vastattiin nopeasti ja järkevästi.
Tilasin maaliskuun alussa 9 pulloa. Pakkasivat aikansa, ei mitään nopeaa, mutta ei ole ennenkään ollut. Lähdöstä 10 päivän päästä paketti seikkaili Suomessa.
Paketti (DPD) pysäytettiin Postnordin toimesta ja viesti että ota yhteyttä sovelluksella tai puhelimella, puutteelliset tiedot. Laitoin sovelluksella viestiä, että mikä juttu, että piti tulla noutopisteeseen x. Postnordin aspa sanoi, että ok, ei ongelmaa, laitetaan sinne ja pahoitteli pientä viivästystä. No, paketti lähti vetämään Tampere-Turku-Tampere kierroksia ja kolmannella kierroksella kyselin Postnordilta että onko nyt asiat kunnossa. Sieltä asiakaspalvelu sanoi että puutteelliset tiedot. Palautetaan Italiaan. En voinut itse kuulemma tehdä mitään ja Postnordin aspa oli bottiakin ärsyttävämpi: ei kerro mitään järkevää. Ei kuuntele. Ei ymmärrä. Ei kiinnosta. Sanoin, että mihin voin reklamoida heidän toiminnastaan, niin sanoi että lähettäjälle. Oikein hienoa toimintaa.
Ilmoitin asiasta BOI:lle että eihän tässä ole mitään järkeä. Giorgia sieltä yritti olla BRT/DPD:hen yhteydessä. Pariin kertaan Giorgian kanssa viestitettiin ja yritin Postnordille viestiä, mutta koska joustavuus kuin neukuilla maailmansodassa, niin paketti olikin trackingin mukaan Tanskassa seuraavaksi.
Taas BOI:n kanssa viestiä.. no.. paketti palasi Italiaan. Giorgia sanoi itse tutkivansa paketin heti kun se tulee ja sanoi että normaalisti näin käy vain jos kuljetusliike rikkonut jotain. Sitten Giorgia ilmoitti että yksi pullo (no tölkki) paketissa oli rikki. Kyseli vaihdetaanko vai hyvitetäänkö... seuraavana päivänä pakattu uusiksi ja Giorgia ilmoitti että seuraavassa kuormassa lähtee. Vaihtoi kotiinkuljetukseksi, tosin taas DPD/Postnord... siitä sitten kuljetus, oliko reilu viikko ja paketti ovella. Pullot ehjiä, mutta oli paketti ottanut hittiä kunnolla.
Tosiaan BOI hoiti asiat hyvin ja asiallisesti pahoitteluineen jne. Vajaa 6 viikkoa koko episodiin meni tilauksesta toimitukseen Postnordin töppien vuoksi.
Olisi toki BOI voinut jonkun alekoodin laittaa harmista, syntymäpäivälahjoja kun yli puolet tuotteista oli, mutta eipä se Postnordin kohellus BOI:n syytä ole.
Opinpa ainakin Postnordia välttämään.
Ja tilaan BOI:sta jatkossakin silloin kun italialaista viiniä lahjaksi pyydetään.