Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Norrlog nostanut kuljetuksen hinnan 28€/laatikko.... voi itku! ....itse oon käyttänyt tätä , koska Norrlog käyttää DHL:ää eli ei kuljeta tavaraa kaljarekoissa kuten Fransu....

Alks + Frans.
Ei mennyt läpi tililtä maksu, mutta oli kuitenkin veloitettu. Maksoin luottokortilla, kun halusin lastin himaan ennen kuin loppuu brenkku. Valitin, että haluan tuon tililtä otetun rahan takaisin, kun ei ollut kerran mennyt läpi. Pientä palloittelua ja PDF lähettelyä. Kyselivät molemmista maksuista.
Nyt sitten kävin katsomassa tiliä, niin olivat palauttaneet molemmat? Sekä luottokortille että tilille oli tullut maksu. Mitä tässä pitäisi tehdä? Valittaa, että sain liikaa takaisin? Eivät ole laittaneet sähköpostiin mitään, vaikka sen kautta olemme viesteilleet tuosta tililtä lähteneestä maksusta.

Alks + Frans.
Ei mennyt läpi tililtä maksu, mutta oli kuitenkin veloitettu. Maksoin luottokortilla, kun halusin lastin himaan ennen kuin loppuu brenkku. Valitin, että haluan tuon tililtä otetun rahan takaisin, kun ei ollut kerran mennyt läpi. Pientä palloittelua ja PDF lähettelyä. Kyselivät molemmista maksuista.
Nyt sitten kävin katsomassa tiliä, niin olivat palauttaneet molemmat? Sekä luottokortille että tilille oli tullut maksu. Mitä tässä pitäisi tehdä? Valittaa, että sain liikaa takaisin? Eivät ole laittaneet sähköpostiin mitään, vaikka sen kautta olemme viesteilleet tuosta tililtä lähteneestä maksusta.
Selvä kämmi. Ihan omatunnon mukaan teet tietysti, itse varmaan ottaisin yhteyttä että mihin voin palauttaa toisen maksuista. Jos et sitten muuta, niin tilaa heiltä nyt ainakin tuotteita kyseisellä summalla, niin saavat edes katteen tilauksen juomista kotiinpäin takaisin.

Norrlog nostanut kuljetuksen hinnan 28€/laatikko.... voi itku! ....itse oon käyttänyt tätä , koska Norrlog käyttää DHL:ää eli ei kuljeta tavaraa kaljarekoissa kuten Fransu....
No tuleeko ne DHL kuljetukset sitten lento vai laivarahdilla, jos ei rekoilla? Kyselee tyhmä :) . Itselle tuli tällä viikolla nopsaan Superalko + Frans tilaus koti ovelle. Maksoi 29,99€ yhden pahvilootan kuljetus. Siis tilasin maanantaina ja tiistaina oli lähtenyt saksasta pahviloota matkaan ja perjantaina ovikello soi.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
268 768
Jäsenet
76 304
Uusin jäsen
uzer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom