Olisko sille ollu pari viikkoo aikaa tehä maksulappujen jälkeen, no joskus vuosi sitten kuitenkin.Milloin laitoit vastineen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko sille ollu pari viikkoo aikaa tehä maksulappujen jälkeen, no joskus vuosi sitten kuitenkin.Milloin laitoit vastineen?
Se vaan ihmetyttää, että kun itse kirjoitti vastineen, isän puolesta, niin ei mennyt kauaa kun totesivat että valitus aiheeton ja maksa verosi. No elämä on, se vahinko on kyllä jo kuolletettu.Olisko sille ollu pari viikkoo aikaa tehä maksulappujen jälkeen, no joskus vuosi sitten kuitenkin.
Tilasin itseasiassa nämä vasta tossa tänään aamupäivällä. Otin kuljetuksen FBS:n kautta, saa nähdä miten niillä onnistuneeJoko sulla on juomat tullut perille? Nopeasti tuli viinarannasta ilmoitus että "shipped" mutta sky-cargolta ei mitään seurantakoodeja eikä appeihin ole ilmoituksia saapuvista lähetyksistä tullut. Pakko jotain kyselyä laittaa vaikkei viikko nyt mikään paha aika vielä ole.
"Pakkausmaksu" on käytännössä vain lisämaksu tilaukseen että saadaan tuotteet näyttämään halvemmalta ostoskorissa ja se lisätään automaattisesti maksaessa.Sky-cargolla lonkeroita tilanneet, mikäs homma ton pakkausmaksun kanssa on? Pitääkö se pulittaa?
"Some shops do not package their products. A packaging fee will be added in that case."
Sky:lta ei tule tietoa välivaiheista, vasta kun tavara on noudettavissa kumppanilta tai pk-seudulla tuovat kotiin ja senkin yllättäen. Itsellä mennyt Pirkanmaalle yleensä shippedistä reilu viikko enne kuin noudettavissa.Joko sulla on juomat tullut perille? Nopeasti tuli viinarannasta ilmoitus että "shipped" mutta sky-cargolta ei mitään seurantakoodeja eikä appeihin ole ilmoituksia saapuvista lähetyksistä tullut. Pakko jotain kyselyä laittaa vaikkei viikko nyt mikään paha aika vielä ole.
Mulla oli sama. Soitti kodin parkkipaikalta.Neljässä arkipäivässä tuli tolla kombolla lonkerot. Vielä kun sais sen kuriirin ilmottelemaan tulostaan edes hieman ennen.
Jotenkin näin se meni: Miljoonan taisivat saada mutta tehovalvonta maksoi kolme miljoonaa.Hyvin vedetty Suomi, miten meni omasta mielestä? Ei varmaan talolle montaa euroa tästäkään jääny. Toki vittuuntuneita tullimiehiä ja veromaureja sitäkin enemmän.
Pivana.cz tilaus.
Bisset sisältäen kuljetuksen 1,70e 0,5e tölkki. Varmasti alksista saa olutta halvemmalla, mutta mulla on massia.
Pivana.cz tilaus.
5/5 koko homma. Renestä en tiedä, mutta tää kauppa on täysin legit. Hyvä, että Zdenka sai uuden mahdollisuuden. Toivottavasti on jatkossa parempi miesmaku.
Viestittelin wa:lla sinne muutama päivä sitten. Vastailivat nopeasti ja sanoi että hommat toimii taas kunnolla. Tilaisin silti luottokortillaOnkos miten drinksut sivuilta onnistunu tilaukset viime aikoina mikäli sieltä nyt saa tilattua ilman että menee suoraan tullin syyniin?
Joskus selostin tätä hommaa mutta sanottiin "ei kuulu tähän ketjuun mitenkään". niin poistin jutun.Lainataan ketjua, liittyy asiaan kuitenkin. Olen lähdössä Tallinnan reissulle pakurilla ja ajattelin tehdä ennakkotilauksen superalkosta. Sivuja on kuitenkin viinarannasta.eu ja viinarannasta.ee, sama firma vissiin? Kuitenkin tuolta lootsi 6 voi noudon tilata molemmista. Jännästi vaan erihintoja ja valikoimaa tuolla sivuilla. Myöskin viinarannasta.ee tulee pantit, joten tuo eu-sivu olisi kustannustehokkampi? Ota näistä nyt selvää, kohta ajan pihaan ilman ennakkotilausta ja otan mitä on.![]()
Minusta kyllä kuuluu aika oleellisesti ketjuun, kyseessä kuitenkin alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta.Joskus selostin tätä hommaa mutta sanottiin "ei kuulu tähän ketjuun mitenkään". niin poistin jutun.
Niinhän tässä on moni viimeisellä sivuilla imoittanut tuollaisen saaneensa ja oikein skannien kera.Kaveri laittoi äsken viestillä:
Verottajalta tuli postia, maksavat tehovalvonnassa perityt verot viivästyskorkoineen takaisin. Alla ote juomapakkausverosta, ja sen hyvityksestä. Verottaja oma-aloitteisesti palauttaa kaikki reilun vuoden takaisesta keissistä. Aikoinaan ei mennyt oikaisuvaatimus läpi.
Sehän on, kun laittaisi rahaa pankkiin, korkoa pukkaa
"Verohallinnon päätös on perustunut puutteelliseen selvitykseen. Asiassa ei ole ollut kyse tilanteesta, jossa tuotteet hankkinut yksityishenkilö olisi ollut velvollinen maksamaan tuotteista veroa valmisteverotuslain 74 §:n perusteella. Juomapakkausvero ja veronkorotus on määrätty yksityishenkilön maksettavaksi virheellisin perustein. Verohallinto korjaa virheen tällä päätöksellä. "
Niinhän tässä on moni viimeisellä sivuilla imoittanut tuollaisen saaneensa ja oikein skannien kera.
Näistä olis kyllä kiva aina tietää mikä kauppa ja mikä kuljetus ollut kyseessä.
Joo toki mullakin silloin tuli myös hylsy siihen vastineeseen aikanaan, ja maksoin sit pois, vaikka tiesin olevani oikeassa ja paskavaltio väärässä.Se vaan ihmetyttää, että kun itse kirjoitti vastineen, isän puolesta, niin ei mennyt kauaa kun totesivat että valitus aiheeton ja maksa verosi. No elämä on, se vahinko on kyllä jo kuolletettu.
Oikeus on tapahtunut!Kaveri laittoi äsken viestillä:
Verottajalta tuli postia, maksavat tehovalvonnassa perityt verot viivästyskorkoineen takaisin. Alla ote juomapakkausverosta, ja sen hyvityksestä. Verottaja oma-aloitteisesti palauttaa kaikki reilun vuoden takaisesta keissistä. Aikoinaan ei mennyt oikaisuvaatimus läpi.
Sehän on, kun laittaisi rahaa pankkiin, korkoa pukkaa
"Verohallinnon päätös on perustunut puutteelliseen selvitykseen. Asiassa ei ole ollut kyse tilanteesta, jossa tuotteet hankkinut yksityishenkilö olisi ollut velvollinen maksamaan tuotteista veroa valmisteverotuslain 74 §:n perusteella. Juomapakkausvero ja veronkorotus on määrätty yksityishenkilön maksettavaksi virheellisin perustein. Verohallinto korjaa virheen tällä päätöksellä. "
Okei, toivotaan siis että isukki saa myös rahansa takaisin.Joo toki mullakin silloin tuli myös hylsy siihen vastineeseen aikanaan, ja maksoin sit pois, vaikka tiesin olevani oikeassa ja paskavaltio väärässä.
Pk-seudulla Sergei itse, muualle antavat hoidettavaksi esim. Matkahuollolle.Sky-cargo vastasi kun kyselin paketin perään: "Tuomme lähetyksesi sinulle omalla autollamme emmekä valitettavasti voi tarjota seurantaa."
Eikai siellä ny oikeasti mikään sergei vetele jollain transitilla ympäri suomea?Matkahuolto tai joku muu hoitaa?
Onkohan Rikhad Sjöbergille vinkattu näistä? Joku kenellä on Twitteri vois panna vähän viestiä.
Onhan tää koomista touhua suomelta![]()
Sky-cargo vastasi kun kyselin paketin perään: "Tuomme lähetyksesi sinulle omalla autollamme emmekä valitettavasti voi tarjota seurantaa."
Eikai siellä ny oikeasti mikään sergei vetele jollain transitilla ympäri suomea?Matkahuolto tai joku muu hoitaa?
Myös Turussa itse Sergei.Pk-seudulla Sergei itse, muualle antavat hoidettavaksi esim. Matkahuollolle.
Joo. Aina ollut se kuvitelma että kuljetusliike on vain myyjän toinen nettisivusto, ja oikeasti sitten esim. viron posti hakee ja siirtää suomen postille jne...Pk-seudulla Sergei itse, muualle antavat hoidettavaksi esim. Matkahuollolle.
Sjöberg tilasi myös itse valvonnan aikana ja tosiaan teki mm. myös valituksen tullin toimista, kun juomarekka oli pysäytetty tarkastettavaksi ja läpikäytäväksi vastoin EU:n vapaan liikkuvuuden säännöksiä.Parhaassa tapauksessa joku Sjöbergin valitus on sen takana, että nyt palauttelevat virheellisiä maksuja. En jaksa uskoa, että ihan itsekseen huomaisivat omat virheensä.
edit: ja onnittelut kaikille rahansa takaisin saaneille! Nyt on rahaa juhannukseksi hankkia kunnon juomat.
No sieltä se viikossa paketti tuli myös tähän +60km turusta ja viron aksentilla oleva kuski soitti että olis paketti pihassa nyt.Myös Turussa itse Sergei.
Onhan tossa sekin ärsytystä aiheuttava juttu että kuluttajaa on jälleen kerran valtion & tullin toimesta kustu linssiin. Sekavat säännökset, ilmoitetaan tehovalvonnasta ja sitten jos tilaat oikein niin siltikin sun juomat otetaan sivuun ja sakotetaan. Tosi jees juttu että maksavat nyt takaisin mutta monta kysymysmerkkiä jää ilmaan. Onko nyt sitten edelleen ok tilata vaikka Alks + Frans combolla? Onko joku homma vielä muuttunut? (lainsäädäntö ei ole muuttunut mutta miten kuluttaja voi tietää Alksin ja Fransbergin yhteistyön tason muuttumisesta?? Tuotahan se tulli kyttää)
Tämähän on paras sijoitus valtiovarainministeriöltä pitkiin aikoihin tuli jopa ⅓ takaisin.Jotenkin näin se meni: Miljoonan taisivat saada mutta tehovalvonta maksoi kolme miljoonaa.![]()
Viinikuorma saapunut.
![]()
Wine list Portugal wines - NOVO- Portuguese Wines Shop
Tutustu tuotteisiimmeportuguesewinesshop.com
![]()
Helposti voisi luulla että näissä veropalautuksissa voisi olla kyse tästä. Ja siksi tämä tunniste vaatimus tulossa. Taas uusi juihautus tulossa valtion taholta. Saas nähdä toteutuuko?Sjöberg tilasi myös itse valvonnan aikana ja tosiaan teki mm. myös valituksen tullin toimista, kun juomarekka oli pysäytetty tarkastettavaksi ja läpikäytäväksi vastoin EU:n vapaan liikkuvuuden säännöksiä.
Jotain tässä on takana nyt isosti EU tasolla, sillä tulli ja verottaja on yleensä täysin mielivaltaisia instansseja, kuten voi muistella autoverosotkujen kanssa. Silloinhan mitään ei palautettu, ellei itse osannut palautusta vaatia.
Toteutuu varmasti. Ja sitten huomataan että se on taas jonkun pykälän vastaista ja sitten aloitetaan taas säätäminen.Helposti voisi luulla että näissä veropalautuksissa voisi olla kyse tästä. Ja siksi tämä tunniste vaatimus tulossa. Taas uusi juihautus tulossa valtion taholta. Saas nähdä toteutuuko?
Bulgariasta ainakin ajelee kuskeja jotka tuo sitten "epävirallisesti" paikallisille nyrkkipajoille tuliaisia.Joo. Aina ollut se kuvitelma että kuljetusliike on vain myyjän toinen nettisivusto, ja oikeasti sitten esim. viron posti hakee ja siirtää suomen postille jne...Tai kai se näin toimiikin useesti, tuskin alks/fransu niitä kroatiasta itse ajelee.