Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
18.04.2021
Viestejä
447
Onko jotain faktaa, miksi näissä lukee alcohol? Niin luki itselläkin. Lukeeko muiden toimittamissa vastaavasti. Ei ainakaan ennen lukenut, johtuuko esim. vain paikasta, mistä tilaa vai kirjoittaako kuljetusfirma sen rahtikirjaan?
Huomioita vain kuin Shippii/Budbee ja automaagisesti tulee ilmoitus että vastaanottajan pitää +20v ja henkkarit näytettävä. En kyllä ole lukenut noita tarroja, veitsellä vain teipit auki ja kotoutus.
 
Liittynyt
18.04.2021
Viestejä
447
Netpris-Shippii-UPS-combolla 3.6 tilatut juomat on tänään aamulla rekisteröity Helsingissä. Ehkä ne sieltä tuleekin, täytynee sit vetää disputet pois.
Oli kyllä vika kerta noilla lafkoilla. Onneksi on muitakin.
Minulla Netpris = 2-6 pvä, Shippii 5 - 10 pvä, ja Budbee 1 pvä = max 17 pvä, eli onkohan tuo sinun viimeinen lenkki mihin voisi suunnata katseen?
Tämän threadin myötä voisi sanoa että.. Ehkäpä! :)
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207
19.6. Saksan tilaus myös uupuu edelleen. Kroatiasta tuli tasan kahdessa viikossa. Ei sieltä koskaan mitään tietoa tule sen jälkeen kun tilaus on käsitelty eikä minua juuri kiinnosta missä milloinkin ovat matkallaan. Aina ovat kuitenkin perille tulleet. Ehjinä ja yleensä vielä nopeastikin.
Nyt tuli saapumisilmoitus Matkahuollosta. Eli päivää vaille 3 viikkoa Alksin Saksan tilauksen toimitusaika.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Heitetään tännekin nyt omat Shippii/UPS kokemukset.

21.6. tilattu Alkostore24:sta (ilmoittivat kyllä että ruuhkaa on). Ilmoitus UPS:ltä 5.7. että paketti on lähtenyt tulemaan ja tänään soitettiin (ekaa kertaa UPSin historiassa!) ja kyseltiin toimituksesta, käskin jättää ja klo 14 mennessä jätetty katokseen pihalla.

Eli ei toimituksen nopeudessa valittamista kun viikonlopuksi sai vehnäolutta litkittäväksi... :thumbsup:
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
329
Pitääköhän huolestua kun myöhemmin tilanneiden Shippii/UPS -setit alkavat saapua. 13.6 tehty tilaus superalko.de ja seuranta näyttää edelleen "rahtikirja luotu".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
En oo ilmotellut, 3x 10boxeja otin. Ja ne kilojen puolesta sai vielä shippiin halvimmalla ups collectilla, 15e. Eli n.37e posteineen 30pulloa. (6,99€ 10kpl 0,5L):D
Pistin nyt samanlaisen setin tilaukseen. Harmi kun se visa maksu ei toimi, niin olisi enemmän turvaa tuossa ostoksessa. Eli pakko oli vetää tilisiirrolla sitten vaikka visa maksu oli valittu maksun yhteydessä.
Edit. Saa nähdä tuleeko ikinä, vai meneekö oppirahojen piikkiin tämä ensimmäinen superalko.de tilaus. No sen alle 21€ tuossa sitten menettää pahimmassa tapauksessa, kun luulisi shippiiltä saavan rahat takaisin jos superalko ei heille pakettia toimita, se maksu sentään luottokortilla maksettu.

No tietenkin tilausvahvistuksessa tuli myös tämä viesti mukana

superalko tilaus loppu.jpg
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
07.07.2022
Viestejä
4
Hei,

olen pitkään tehnyt tilaukseni BerlinBottlen kautta. Nyt kun olin kesälomaksi tilaamassa satsia, niin ei onnistunutkaan. Ensin ihmettelin, kun aiemmin kielen on saanut valita englanniksi. Ostoskorin täytettyäni tuli vastaan teksti: "Muuttuneiden EU-säädösten vuoksi emme valitettavasti voi enää tarjota toimitusta EU-maihin."

Harmittava juttu. Sivusto ja lafka on ollut mielestäni hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti paras. Harvinaisemmat viskit ja muut paremmat terävät on tullut tilattua edulliseen hintaan. Palvelu ja viestintä on ollut hyvää.

En löytänyt keskustelusta BB-sivuston muutoksista. Onko Berlin Bottlen käyttäjät löytäneet vastaavaa edullista, palvelevaa ja valikoimaltaan kattavaa uutta puljua?
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Superalko.de tilattu 3.5 ja tuotteet tulivat parissa viikossa. Nyt superalko lähetti säpöä et tuotteet ovat lähetetty :lol:
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Hei,

olen pitkään tehnyt tilaukseni BerlinBottlen kautta. Nyt kun olin kesälomaksi tilaamassa satsia, niin ei onnistunutkaan. Ensin ihmettelin, kun aiemmin kielen on saanut valita englanniksi. Ostoskorin täytettyäni tuli vastaan teksti: "Muuttuneiden EU-säädösten vuoksi emme valitettavasti voi enää tarjota toimitusta EU-maihin."

Harmittava juttu. Sivusto ja lafka on ollut mielestäni hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti paras. Harvinaisemmat viskit ja muut paremmat terävät on tullut tilattua edulliseen hintaan. Palvelu ja viestintä on ollut hyvää.

En löytänyt keskustelusta BB-sivuston muutoksista. Onko Berlin Bottlen käyttäjät löytäneet vastaavaa edullista, palvelevaa ja valikoimaltaan kattavaa uutta puljua?
Eikö muka onnistu, kun itse hoitaa kuljetuksen? No, enpä ole itse tuolta tilaillut enää sen jälkeen, kun lopettivat toimitusten järjestelyt itse. Ihan äskettäin porukka ainakin on raportoinut täällä firmasta tekemistään tilauksista.

Vaihtoehdoksi taas kerran suosittelen Gourmet en Casa TCM:ää ja joka kuukausi kolmannella viikolla käynnistyvää ilmaisten postikulujen kampista yli 800 euron tilaukselle. Huomenna pitäisi taas tulla lähetys itselle tuolta.

Toki viskien suhteen tuo ei ole yhtä kiinnostava paikka kuin BB. Rommeissa pärjää mielestäni varsin hyvin vertailun.
 
Liittynyt
07.07.2022
Viestejä
4
Hei kiitos! Näytti vain niin erilaiselta edelliseen tilauskertaan verrattuna. Nyt kun googlaili, niin Shippiillä kyllä löytyy BerlinBottle valikoimastaan. Pitää laittaa testiin ja raportoida tänne miten meni. Nuo ennalta varoitukset ja omien toimitusten puuttumiset ovat ilmeisesti yleistyneet kovasti...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
49
Hei kiitos! Näytti vain niin erilaiselta edelliseen tilauskertaan verrattuna. Nyt kun googlaili, niin Shippiillä kyllä löytyy BerlinBottle valikoimastaan. Pitää laittaa testiin ja raportoida tänne miten meni. Nuo ennalta varoitukset ja omien toimitusten puuttumiset ovat ilmeisesti yleistyneet kovasti...
Sunnuntaina just laitoin BB tilauksen sisään ja huomenna pe UPS tiputtaa kotiovelle. Shippii/UPS 12x litran pullo, toimitus 36€
 
Liittynyt
21.05.2021
Viestejä
35
Tulihan kokeiltua tuo Netprisiltä ja shippiiltä BigBucks kombo. 15.6. tilasin, 22.6. pakattu ja eilen 5.7. yhtäkkiä Upsi kuski kantoi kaksi laatikkoa sisään. Huonoa tossa oli, että ei saa mitään tilanne tietoa missä paketit liikkuu tai se että milloin lähetys saapuu. Tosin saa vähän halvemmalla kesän juomiset. Taidan kyllä jatkaa tuon Budbeen käyttämistä.
Tätä kuljetusten väliaikatietojen puuttumista on moni valitellut UPS:n kanssa. Onkohan kuinka monella tunnuksia ja omia yhteystietoja UPS:n järjestelmissä? Itsellä on aina sähköpostiin tai puhelimeen tullut tietoa, kun paketti liikkuu ja toimitustapakysely ennen toimitusta. Tuolta Shippiiltä ei taida liikaa tietoa liikkua UPS:n puolelle. Tai sitten on vain itsellä käynyt hyvä flaxi aina.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Tänään tuli Superalko.de:ltä viesti että 15 Tuletorni Viin 40% 10x50cl BOX on lähetetty.
On kyllä edullista vodkaa jos tulee perille.
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Tänään tuli Superalko.de:ltä viesti että 15 Tuletorni Viin 40% 10x50cl BOX on lähetetty.
On kyllä edullista vodkaa jos tulee perille.
Kyllä tämä hauskuus meillä loppuu kun huomaavat virheensä (eli ei saada lisää). Toivottavasti kukaan ei mene ja tyyliin sataa tilaamaan. Mulle tuli tänään kans mailia että lähetetty. Itse otin maltillisesti 6 vaan. Saattaahan toi olla että saat 15 pulloa ja itse 6
 
Viimeksi muokattu:

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Kyllä tämä hauskuus meillä loppuu kun huomaavat virheensä. Toivottavasti kukaan ei mene ja tyyliin sataa tilaamaan. Mulle tuli tänään kans mailia että lähetetty. Itse otin maltillisesti 6 vaan. Saattaahan toi olla että saat 15 pulloa ja itse 6
Miksiköhän mulla ei oo mitään ilmotuksia vaikka samoihin aikoihin tilannut. :hmm: mulla on sitte varmaa 3 pottua laatikon pohjalla, HAH. :lol:
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Miksiköhän mulla ei oo mitään ilmotuksia vaikka samoihin aikoihin tilannut. :hmm: mulla on sitte varmaa 3 pottua laatikon pohjalla, HAH. :lol:
Kannattaa kysyä. Ennenkö huomaavat virheen (kun virheellinen hintahan tossa on) niin ehtivät lähettää ennen huomaamista. Kyllä sielä kohta joku alkaa ihmettelemään kun menikki 100 kertastuu
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
18.06.2020
Viestejä
23
Oli kyllä nopeeta toimintaa tällä kertaa. Pistin viimeviikon torstaina tilauksen sisään Berlin Bottleen ja seuraavana päivänä varmistin kuljetuksen Shippiin kautta. Jo keskiviikkona UPS-mies soitteli että tavara oli heillä ja yrittivät jättää asettamaani noutopaikkaan, mutta K-market ei suostunut ottamaan kolmea painavaa pakettia vastaan. Sovittiin että UPS tuo ne suoraan minulle ensimaanantaina (aikataulut eivät sopineet ennen tätä). Eli jos noutopaikka olisi toiminut tässä ei olisi mennyt kuin 3-4 työpäivää. Vielä pitää tietty varmistaa että kaikki maksamani pullot on mukana.
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Alko24plus olut tarjous toimii taas! :)

Ja alksissakin nuo hard seltzerit parin euron alennuksessa vklp ajan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Pitääköhän huolestua kun myöhemmin tilanneiden Shippii/UPS -setit alkavat saapua. 13.6 tehty tilaus superalko.de ja seuranta näyttää edelleen "rahtikirja luotu".
Jos se toimii yhtä "hyvällä" logiikalla kuin AS24, niin paketti voi olla perillä ja silti tilaussivulla lukea "tulostettu". Näin mun 2 viimeisen tilauksen kanssa lukee edelleen. Ilmeisesti vain ne mitä ne joskus aikoinaan itse lähettelivät Norrlogilla meni pidemmälle statuksen puolesta...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
649
Alkostore24 paketin pakkaus kesti 17 päivää. Ei ole kiireisen ihmisen hommaa näin kesällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Alkostore24 paketin pakkaus kesti 17 päivää. Ei ole kiireisen ihmisen hommaa näin kesällä.
Juu, 2 viikkoa tosiaan meni että saivat pakattua. Ilmeiseti Günterilläkin jano näin kesäisin kun kiirettä pitää... :D

Nopeat janojuomat sitten paikallisesta ja uutta tilausta hyvissä ajoin sisälle, eikä niin kuin allekirjoittanut joka odottelee aina viimeiseen pisaraan ja sitten kieli pitkällä uutta lähetystä... :p
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
246
Alko24plus ei taida kertoa tilauksen painoa? Eli edullisin kuljetusvaihtoehto (tänne) eli UPS Collect ei onnistu?
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
246
Kertoo, mulla 3 koppaa kaljaa näyttää 24,9kg, ja uppsilla pyöristetty 25kg.
1657276338850.png

Itellä ei näy. Mutta laskin taas, että tuossa säästää kokonaisen yhden euron, jonkun edullisemman paikan normaalihintoihin nähden, kun oikein tarkasti valitsee tuotteensa. Joten antaa taas alennusten olla.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
12
Jos tilaa alko24plus tarjouskaljan varaston tyhjäksi saisi tällä hetkellä 28 koppaa hintaan 86,60€. Paljokohan rahti tuolle määrälle..
 
Liittynyt
08.07.2022
Viestejä
2
Vähän uusavuttomana tässä haluaisin kysyä langasta, että löytyykö hyviä yleisiä ohjeita/suosituksia nettikauppoihin ja rahtipalveluihin?
Aiemmin on porukalla tilattu Discandooosta, mutta ei ole tietoa että mikä on hyvä kauppa ja rahtifirma käyttää nykyään.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
740
Vähän uusavuttomana tässä haluaisin kysyä langasta, että löytyykö hyviä yleisiä ohjeita/suosituksia nettikauppoihin ja rahtipalveluihin?
Aiemmin on porukalla tilattu Discandooosta, mutta ei ole tietoa että mikä on hyvä kauppa ja rahtifirma käyttää nykyään.
Rahtipalveluista Fransberg ja Shippiin Big Bucks varmaan halvimmat ainakin isompien kaupunkien ulkopuolella.

Perille.eu on myös halpa, mutta toimii lähinnä Drinksut.comissa. Tsekkasin tuon puljun tarjoukset ja siellä on tarjouksessa Hartwallin Original -lonkero 23,90 €/ltk, joten se saattaa olla ihan kilpailukykyinen hinta pienille erille noilla kuljetushinnoilla. Jos siis tuollainen lonkero sattuu maistumaan.

 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
838
Jos nuo Slots yms Guldit/Goldit uppoaa niin vahva vinkki että älä osta muuta ns. Parempaa koska nyt noita ei voi juoda kun max 1 illassa koska maistuu niin sonnalta. Oli vuosi taukoa näistä ja nyt tuli Netprisin yllätyslaatikossa muutamat näitä kaikkia niin on varmaan riittoisin olutloota miesmuistiin….
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
En kyllä suosittele täältä mitään tilaamaan.
3.5 tilattu, 10.6 tuli lähetys 200kg vajaana. Eikä vieläkään ole tullut puuttuvia rahoja takaisin.
Yleensä ihmiset kuitenkin saanut mitä tilannut. Et mielestäni riski kannattaa ottaa tuon vodkan kanssa. Tosin en lähtisi isoa määrää tilaamaan
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Gourmet en Casa TCM -päivä tänään. Pakettien piti tulla kello 18.00 mennessä. Ei tullut. Koska FedExin kanssa on kolme kertaa edellisestä neljästä toimituksesta mennyt penkin alle, laitoin heti kuuden jälkeen reklamaatioviestiä firmaan. No kuinkas ollakaan, kuski soitteli sitten puoli seiskan aikaan ja oli tuomassa paketteja. Kuitenkin piti pihalta hakea, kun hän pelkäsi niiden painoa. Horisi jotain 50 kilon paketeista, kun se oli about yhteispaino kolmella paketilla.

Mun tilaus sisälsi lähes yksinomaan Kraken-rommia, kun sitä oli kivaan hintaan ja piti olla sitä 47 %:sta versiota. Kuten täällä jo ennakoin, pientä jännitystä oli ilmassa, että onhan prosenttitiedot varmasti oikein. Aina ne nimittäin eivät tuossa firmassa ole. Ja eiväthän ne olleet. Sain kämpän täydeltä nelikymppistä versiota. Kyllä kai nuokin välttää, mutta laitoin nyt firmaan viestiä ja ehdottelin, että hyvittelisivät jotain siitä, että toimittivat minulle väärää ja huonompaa versiota tilaamani sijasta. Saas nähdä mitä vastaavat. Palautusrumbaan en jaksa alkaa.
 

Liitteet

Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Alkostar tuli teksti viesti että 0,33 sandels on loppu voimmeko vaihtaa sen 0,5l tölkkiin. Näin sen muidenkin pitäs toimia. eikä vaan jäähä ihmettelemään että kyllä sitä joskus tulee tai vaihda omin päin johonkin kakkaan. Jälleen pisteet tälle puljulle
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Alkostar tuli teksti viesti että 0,33 sandels on loppu voimmeko vaihtaa sen 0,5l tölkkiin. Näin sen muidenkin pitäs toimia. eikä vaan jäähä ihmettelemään että kyllä sitä joskus tulee tai vaihda omin päin johonkin kakkaan. Jälleen pisteet tälle puljulle
Kiva vaihdos tuommoinen.
Mietin vain, että vaikuttaako tuo vaihto postikuluihin? Joutuukohan tuosta maksamaan lisää kuljetuskuluja?
Eli jos olet tilannut ns. täyden laatikon. Tuotteet eivät mahdu 1 laatikkoon tai kilorajat menevät maksetusta yli.
Onko jollain kokemusta tällaisesta?
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Alkostar tuli teksti viesti että 0,33 sandels on loppu voimmeko vaihtaa sen 0,5l tölkkiin. Näin sen muidenkin pitäs toimia. eikä vaan jäähä ihmettelemään että kyllä sitä joskus tulee tai vaihda omin päin johonkin kakkaan. Jälleen pisteet tälle puljulle
Aivan kuin tässä ketjussa joku olisi maininnut, että 0.33 sandels ja 0.5 sandels eivät ole saman makuisia. Olikohan niin, että tulevat eri panimolta tms?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
249
Alkostar tuli teksti viesti että 0,33 sandels on loppu voimmeko vaihtaa sen 0,5l tölkkiin. Näin sen muidenkin pitäs toimia. eikä vaan jäähä ihmettelemään että kyllä sitä joskus tulee tai vaihda omin päin johonkin kakkaan. Jälleen pisteet tälle puljulle
Tänne tuli Alksilta sama viesti tänään :D 6x24x0,33l vaihtui 4x24x0,5l + yllätyslahjaan. Tuo on vain pieni osa tilauksesta niin ei itselle niin justiinsa. Pisteet kuitenkin Alksille/Alkostarille kommunikoinnista.
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
806
Aivan kuin tässä ketjussa joku olisi maininnut, että 0.33 sandels ja 0.5 sandels eivät ole saman makuisia. Olikohan niin, että tulevat eri panimolta tms?
En ole varma mutta eikö noissa 0,5 tölkeissä ollut joskus se ohut foliokääre tölkin suussa? Nimenomaan ulkomailta ostetuista tölkeissä. A Le coq Olvin omistuksessa joten voihan se olla että lisenssituote voi olla kyseessä. Joku ostanut voi tarkistaa tölkin kyljestä niin saadaan vaihteeksi mielenkiintoista faktaa tännekin.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Kiva vaihdos tuommoinen.
Mietin vain, että vaikuttaako tuo vaihto postikuluihin? Joutuukohan tuosta maksamaan lisää kuljetuskuluja?
Eli jos olet tilannut ns. täyden laatikon. Tuotteet eivät mahdu 1 laatikkoon tai kilorajat menevät maksetusta yli.
Onko jollain kokemusta tällaisesta?
Eiköhän niitä tule 2 olut laatikkoa aina 3kohden. Että eipä siinä voitakko jonkun millilitraa. Ja2 kpl 0,5l menee samaan kuljetus laatikkoon minne 3 0,33l tölkit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 359
Kerran tilasin Discandooolta jonkin verran oluita. Maksoin rahdin ja tuotteet. Tulivat eri tahtiin UPS:lla vaikka tilasin DHL:llä. Siis yksi kerrallaan tulivat lopulta kaikki kotiin kannettuna. Vaikka maksoin vain yhden paketin hinnan
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
167
Maailmanpolitiikan arkipäivää. Tilasin SB.stä neljä pänikkää (3L) Jeltsin vodkaa, siis yht 12L vodkaa + kaljalootan, viime perjantai iltana. Hain postista tänään, korkkasin juuri ekan pänikän ja huomasin ranskalaisten muuttaneen nimen Jeltsin vodkasta Divine vodkaksi, logot samat, tarjoiluehdotukset ja väri,yleisilme samat, vain nimi muuttunut. Mitenkähän käy Smirrnof-vodkalle ja muille ryssänimisille vodkille ?
Juoma silti samaa. uppoaa.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Maailmanpolitiikan arkipäivää. Tilasin SB.stä neljä pänikkää (3L) Jeltsin vodkaa, siis yht 12L vodkaa + kaljalootan, viime perjantai iltana. Hain postista tänään, korkkasin juuri ekan pänikän ja huomasin ranskalaisten muuttaneen nimen Jeltsin vodkasta Divine vodkaksi, logot samat, tarjoiluehdotukset ja väri,yleisilme samat, vain nimi muuttunut. Mitenkähän käy Smirrnof-vodkalle ja muille ryssänimisille vodkille ?
Juoma silti samaa. uppoaa.
Jeltsin on ranskalainen vodka ei venäläinen. Mutta eiköhän ne muuta nimeä jos valmistettu Euroopassa
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
167
Juu tottakai tuo nimi viittaa ryssiin "Jeltsin", ja nyt Divine-vodka, myy paremminkuin ryssänimi, mietin vain esim smirnoff-nimeä, koska vaihtuu nimi ??
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 468
Viestejä
4 163 131
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom