Toi on kyllä ikävää, mutta hyvä että sait edes jotain hyvitystä, vaikka eihän se vaivaa ja postimaksuja ehkä ihan täysin korvaa. Mulle on sattunut todella usein selvästi pilaantuneita punkkuboxiviinejä. Karkeasti arvioiden joka toiseen kuuden boxin laatikkoon osuu huono yksilö kohdalle. Joskus täysin juomakelvoton sellainen. Enkä edes osta kaikken halvimpia, mutta halvemman pään merlotteja kuitenkin. Sanomattakin selvää, että jotain jämäeriä näissä postimyyntipunkuissa liikkuu. La Andrea Organic Red on/oli oma suosikkini, mutta useamman pilaantuneen yksilön vuoksi vähän vähemmän tullut tilattua. J.P. Chenet Merlotissa oli myös yksi juomakelvoton joukossa, kun keväällä tilasin 6kpl.Tiedoksi halvan laatikkoviinin ystäville. Reilu vuosi on tullut tilailtua ja maisteltua erilaisia halpoja viinilaatikkoja. Ostopaikat pääasiassa Netpris ja Discandooo. Kaikki on ollut tähän asti ihan juomakelpoista "arkiviiniä". Nyt avasin mökillä laatikot "No.1 White Wine Spain 3L" ja "No.1 Red Wine Spain 3L", oli melkoinen yllätys, kun molemmat olivat selvästi pilalla. Punaviinissä oli pakkauspäivä 24.12.2021, joten olisi pitänyt olla vielä ihan ok. Eli noita laatikoita kannattaa vältellä.
Tein reklamaation Netprisille, pahoittelivat asiaa ja antoivat 15€ lahjakortin seuraavaan viinitilaukseen. Hyvä palvelu heillä.
Sen verran voin kertoa, että tuo Puolan SA:n kivijalkaliike on ollut avoinna jo muutaman vuoden. Löytyy Liettuan ja Puolan rajavyöhykkeeltä. Tosin en tiedä miten tuo nettikauppa toimii.Ja sitten varovaisuutta näiden tulokkaiden kanssa.
Superalko.de kanssa ainakin porukalla ollut isoja haasteita saada tilauksiaan.
Nyt avannut nettikaupan.Sen verran voin kertoa, että tuo Puolan SA:n kivijalkaliike on ollut avoinna jo muutaman vuoden. Löytyy Liettuan ja Puolan rajavyöhykkeeltä. Tosin en tiedä miten tuo nettikauppa toimii.
Sulla on paskaa säkää, arviolta satakunta punkkuboxia olen tilannut netpris/discandoo ja yksikään ei ole ollut pilaantunutta. Ite juon eniten primitivo/zinfandel.Toi on kyllä ikävää, mutta hyvä että sait edes jotain hyvitystä, vaikka eihän se vaivaa ja postimaksuja ehkä ihan täysin korvaa. Mulle on sattunut todella usein selvästi pilaantuneita punkkuboxiviinejä. Karkeasti arvioiden joka toiseen kuuden boxin laatikkoon osuu huono yksilö kohdalle. Joskus täysin juomakelvoton sellainen. Enkä edes osta kaikken halvimpia, mutta halvemman pään merlotteja kuitenkin. Sanomattakin selvää, että jotain jämäeriä näissä postimyyntipunkuissa liikkuu. La Andrea Organic Red on/oli oma suosikkini, mutta useamman pilaantuneen yksilön vuoksi vähän vähemmän tullut tilattua. J.P. Chenet Merlotissa oli myös yksi juomakelvoton joukossa, kun keväällä tilasin 6kpl.
Kaksi kertaa oon jaksanut reklamoida. Muistaakseni hyvittivät vain viinin hinnan eikä muuta (postikulut kuitenkin iso osa halpistuotteen loppuhinnasta). Pitäisi kyllä reklamoida aina ja vaikka ihan vaan sen vuoksi että kynnys myydä kelvottomia tuotteita ei ainakaan laskisi.
Valitettavan tuttua tuo, että roudaa johonkin mökille painavia eväskasseja ja toteaa perillä raahanneensa 3l jäteastioita mukanaan.
Voi olla... tai sitten selitys piilee siinä, että juuri netpris/discandoo on ne vendorit joista en ole tilannut koskaan mitään. A24plus ja alkostore ehkä eniten ja sitten nämä alksit ja mitä lie juomakeisareita tässä vuosien varrella on nähty. Tuotanto- ja jakeluketjua tuntemattakin on selvää että netprisin kokoinen lafka on tukkureille tai tuottajille merkittävämpi asiakas kuin vaikka joku imre kuusen viinaa24ovelle-viritelmä.Sulla on paskaa säkää, arviolta satakunta punkkuboxia olen tilannut netpris/discandoo ja yksikään ei ole ollut pilaantunutta. Ite juon eniten primitivo/zinfandel.
Tuskin se Netpris sekään mikään jättifirma on. Ja sitten jos ollaan myymässä jotain halpoja hanaviinejä, niin se joku minikioskilta vaikuttava firma voikin olla siinä sarjassa merkittävä toimija.Voi olla... tai sitten selitys piilee siinä, että juuri netpris/discandoo on ne vendorit joista en ole tilannut koskaan mitään. A24plus ja alkostore ehkä eniten ja sitten nämä alksit ja mitä lie juomakeisareita tässä vuosien varrella on nähty. Tuotanto- ja jakeluketjua tuntemattakin on selvää että netprisin kokoinen lafka on tukkureille tai tuottajille merkittävämpi asiakas kuin vaikka joku imre kuusen viinaa24ovelle-viritelmä.
Tämä päättyi Shippiin osalta varsin tyydyttävästi, korvasivat molempien 24-packien, joiden tölkkeihin tuli vaurioita, hinnan kokonaisuudessaan eli periaatteessa jäin tässä muutaman euron "voitolle". Ilmeisesti lavatilauksissa on aina Shippiin vakuutus, kun ei ostovaiheessa ollut mitään kohtaa missä tämän pääsisi valitsemaan.Alkostore24:n kuormalava häitä varten saapui vihdoin tänään, Shippii (Suomen päässä Posti) hoiti kuljetukset. Tilattu 26.5., joten karvan vajaan kuukauden kesti. Kaikki oikeat tuotteet oli mukana, mutta kuljetusketjussa joku on tökännyt trukin piikeillä lavaa niin, että alimmista pakkauksista muutamat tölkit hajalla. Pistin Shippiille reklamaatiota, katsotaan mitä vastaavat. Rahallisesti sen verran pieni tappio, ettei harmita vaikka jäisikin luu käteen.
Kaverisi asiantuntemuksesta en tiedä, mutta pilaantuneen viinin kohdalla kyse on kyllä jostain enemmästä kuin pelkistä makuvirheistä. Silloin tällöin sellainen boksi sattuu kohdalle, mutta ainakin minun kohdallani paljon harvemmin kuin 1/12. Saattaa kyllä johtua siitä, että en juo milloinkaan merlotia, jota pidän jo lähtökohtaisesti juomakelvottomana.Tuskin se Netpris sekään mikään jättifirma on. Ja sitten jos ollaan myymässä jotain halpoja hanaviinejä, niin se joku minikioskilta vaikuttava firma voikin olla siinä sarjassa merkittävä toimija.
Tulee myös mieleen, että paljonko nämä pilaantumiset on tuurista ja paljonko jostain muusta kiinni. Yhteen aikaan tuli itse tilattua Viinikaupasta noita halpisviinejä, ja kaikki on mennyt alas. Osa vielä suht reippaasti päivämäärien jälkeenkin. Kaveri on tilaillut samasta paikoista samoja juomia, ja montakohan kertaa se on kaatanut viinilaatikon sisällön viemäriin "makuvirheiden" vuoksi.
Kiitos tiedosta, tuolla Trustpilotissa Shippii+UPS yhdistelmä on hakuttu lyttyyn.Pari faktaa: Shippiin status on aina tuo ja 10.6. - tänään on 14 päivää, minulla siitä kun Netprisin status "invoiced" niin on mennyt 13-15 päivää kunnes on saapunut kotimaahamme, eli voisin sanoa että saapuu tänään tai huomenna satamaan josta se lähtee UPSin sortteerauskeskukseen.
Ainakin jos olet maksanut kortilla niin silloin tietää kun lähetys on lähtenyt kun Netprisin sivuilla on "Order completed invoiced" tai vastaava "Order completed consolidated" jos tuotteita on vaihdettu. Tulee tosin myös sposti Netprisiltä.
Shippii+UPS sekoilu, älä vielä hätäile. Kts. muita viestejä plus arvostelut Trustpilotista. Sinulla on niin tuore tilaus, että menee vielä monta päivää. Iso jono, varmaan vielä toukokuunkin puolisia lähetyksiä…16.6.22 tilattu discandoo shippii, UPS eikä mitään ole kuulunut lähetyksestä. Vain rahtikirjat luotuna. Eikö UPS osaa pivttää enää lähetyksiään vai seisooko roina vielä varastosssa? On tämä maailma hulluksi mennyt
Itselläni viestiisi peilaten, saattaa mennä siis n. viikko vielä. Tilaus 8.6, noudettu 16.6. No täytyy odotella.Itsellä nyt päivittynyt seuranta tänään 29.6 helsingissä netpris/shippii/ups collect paketti, 1.6 tilattu...
Shippiiltä kyselin aikaisemmin niin 7.6 oli tilaus kaupalla valmis. Ja 9.6 ups hakenut. Tuo collect ei näköjään ainakaan päivity ennen suomea seurannassa.
Hieman siis ruuhkaa jossain shippii sanoi että 7-10 normaali toimitusaika, ja sitten vielä toiset 10 päivää niin olisi voinut aloittaa rahanpalautusta.
Voit käsittääkseni muuttaa toimitusosoitteen UPS Collect pisteeseen, mutta sinun tulee tehdä se ajoissa. Ainakin minulla antaa vielä UPS Standard muuttaa osoitetta. Olen kylläkin jo valinnut Collect-toimituspisteen, koska kuluttajien yksityisosoitteisiin UPS on typerä, jos ei ole paikalla päivystämässä.Mihin UPS paketit menee jos ei kerkeä vastaanottamaan. hki 97
Jaahas, nyt tuli ilmoitus Budbeeltä ja ekaa kertaa toimitus samalle päivälle, eli tänään. Kuusi päivää kesti siitä kun lähti liikenteeseen Netprisiltä.Mulla oli 19.6. tilaus ja 25.6. tuli viesti Shippiiltä että on lähtenyt matkaan, luulen tänne tulee ensi viikon alkupuolella. Shippiin tracking linkistä pääsee Budbeen puolelle jossa kertovat että odottelevat siellä pakettia saapuvaksi.
Lonkerot vaan tilaukseen drinksut.comilta ja kuljetus perille.eusta. Siideriongelmaan mulla ei oo ratkaisua.Hyvin tuntuu juomat liikkuvan. Vaikea löytää kunnon lonkeroa (Hartwall / Koff) ja crowmoor/happy joe siideriä.
Alksia kannattaa seurata ainakin Hartwallin ja Crowmoorin osalta. Ja Alkostore24:ää Happy Joen osalta. Loppuvat silloin tällöin (varsinkin Crowmoor), mutta tuppaa tulemaan aina lisää vähän ajan päästä.Hyvin tuntuu juomat liikkuvan. Vaikea löytää kunnon lonkeroa (Hartwall / Koff) ja crowmoor/happy joe siideriä.
Hyvin tuntuu juomat liikkuvan. Vaikea löytää kunnon lonkeroa (Hartwall / Koff) ja crowmoor/happy joe siideriä.
alksista itse tilannut crowmooria ja onpa sinne happy joeta tulossa myös. Samoin orggis lonkeroa sieltä tullut otettua. Suosittelen.Alksia kannattaa seurata ainakin Hartwallin ja Crowmoorin osalta. Ja Alkostore24:ää Happy Joen osalta. Loppuvat silloin tällöin (varsinkin Crowmoor), mutta tuppaa tulemaan aina lisää vähän ajan päästä.
Jep, tuttu juttu, mutta nyt myyvät ei oota siidereissä.alksista itse tilannut crowmooria ja onpa sinne happy joeta tulossa myös. Samoin orggis lonkeroa sieltä tullut otettua. Suosittelen.
Katos muuten. Aamulla oli vielä crowmoor listoillaJep, tuttu juttu, mutta nyt myyvät ei oota siidereissä.
Itsellä tuli tänään 3 viikkoa täyteen Netpris tilauksesta eikä mitään ole tapahtunut.Jaahas, nyt tuli ilmoitus Budbeeltä ja ekaa kertaa toimitus samalle päivälle, eli tänään. Kuusi päivää kesti siitä kun lähti liikenteeseen Netprisiltä.
Edit : Taisi olla nopein toimitus minulle tuolta yhdistelmältä vaikka pakkaukseen meni taas ennätyspitkään, ehkäpä Shippii on lisännyt kuljetuskapasiteettia.
Ainakin mulle tuli Netprisiltä maili että invoiced ja taisi samana päivänä tulla Shippiiltä myös maili jossa linkki tracking-sivulle, mutta tuolla sivulla mitään järkevää näy paitsi tracking number-linkki joka ilmeisesti pitäisi johtaa sut UPS:n palveluun.Itsellä tuli tänään 3 viikkoa täyteen Netpris tilauksesta eikä mitään ole tapahtunut.
Tiedä sitten mikä rooli näissä upsin toimituksilla shippiillä ylipäänsä on.
Koskevatko edes paketteihin vai hoitaako UPS paketit netprisiltä ja shippiin rooliksi jää eurojen ottaminen välistä?
Toki nämä samat tuli myös itselleni. Nämä taitaa olla automatiikan luomia posteja jotka kertovat lähinnä siitä että kuljetustilaus onnistunut ja maksu näkyy netprisillä.Ainakin mulle tuli Netprisiltä maili että invoiced ja taisi samana päivänä tulla Shippiiltä myös maili jossa linkki tracking-sivulle, mutta tuolla sivulla mitään järkevää näy paitsi tracking number-linkki joka ilmeisesti pitäisi johtaa sut UPS:n palveluun.
Näyttivät sitten mulle kaapin paikan norrlogilla kun kerran menin kitisemään väärän hinnan ilmoittamisesta. Eli 3 viikkoa sitten tehty tilaus saapui eilen suomeen. 2 viikkoa homma jumitti norrlogikin järjestelmässä (siinä maksun ja rahtikirjatulostuksen välissä), kunnes juhannusaattona tekstari ilmoitti paketin liikahtaneen. Aistin melkein vittuilun kun aattoiltapäivän valitsivat ajankohdaksi.Epäilemättä jo ketjussa mainittu, mutta viestitahti on hurja...
Norrlog(kin) ilmoittaa tällä hetkellä ikävästi laskurissa pienempää toimitushintaa kuin mitä maksuvaiheessa lopullinen hinta on. 24.90€ tms pompsahtaa 30€. Olin jo vaihtamassa shippiille periaatteesta, mutta tällä kertaa kuitenkin maksoin vihaisen viestin kera Shippiillä kuulemma ollut samanlaista toimintaa vasta äsken.
Nyt näyttää monilla kaupoilla ja toimijoilla olevan niin helvetin kova kiire nostaa hintoja, että ihan unohtuu se asiakkaalle näkyvän hintalapun päivitys kaikessa tohinassa. Ei hyväksyttävää. Ostaisinko 1000€ telkkarin ja kassalla maksaisin pyydettäessä 1200€...
Kannattaa tarkastaa se hinta etukäteen. Laskurissa on postinumero, joten oletettavasti toimitusalue on merkityksellinen.Onko kokemuksia shippiin big bucks toimitusvaihtoehdosta? Onko sille toimitusalue rajoituksia?
Olin siinä uskossa, että saan kuljetuksen n. 65 € hintaa. Ei onnistu 4 laatikon kuljetuksen tilaus alkostoresta pohjoisen pikku kaupunkiin. Tilausta tehdessä antaa vain vaihtoehdoksi 289€ hintaisen parcel vaihtoehdon. Shippiin asiakaspalvelusta en ole vielä saanut apuja. Täytyy ilmeisesti koittaa perua alkostoren tilaus.
Sama juttu tänään, 6**** alkuiselle alueelle. Sain valittua edullisemman 30€ hinnan, mutta kun Paypal maksun aika oli, niin hinta oli 290€...Onko kokemuksia shippiin big bucks toimitusvaihtoehdosta? Onko sille toimitusalue rajoituksia?
Olin siinä uskossa, että saan kuljetuksen n. 65 € hintaa. Ei onnistu 4 laatikon kuljetuksen tilaus alkostoresta pohjoisen pikku kaupunkiin. Tilausta tehdessä antaa vain vaihtoehdoksi 289€ hintaisen parcel vaihtoehdon. Shippiin asiakaspalvelusta en ole vielä saanut apuja. Täytyy ilmeisesti koittaa perua alkostoren tilaus.
Täysin samat setit. Tilasin 2x yllätyslaatikkoa + 4x muuta oluita ja nuo yllätyslaatikot olivat identtisiä sisällöiltään. Tosiaan, hyvä kattaus bulkkeja.Viimeisin tilaus:
2.6.2022 Netpris 6kpl yllätysolutlaatikoita yht. 34,33€.
Shippiin kautta UPS Bigbuck$ kuljetus 35,98€.
8.6.2022 Shippiiltä sähköpostia kuljetusliikkeen noudosta.
29.6.2022 UPS:n sovellus ilmoittaa tuontiskannauksesta Helsingissä.
30.6.2022 Kuriiri koputtelee iltapäivällä verannan ovea Turussa pyytämättä/ilmoittamatta, että olutta olisi juomisiksi.
UPS:n päässä se suurin ruuhka varmaan tällä hetkellä, kun tavara ei liiku ja ilmoittaminenkin on jätetty minimiin.
Sisältönä lager/pilsner oluita sieltä bulkimmasta päästä. Ei erikoisuuksia joukossa. Päivämäärät kaikissa 2023 puolella.
Itseasiassa tuo laskurikin näyttää mitä sattuu. Kertoo hinnaksi 74.99€. Tämän ketjun viestien perusteella näyttää olevan normimeininkiä Shippiiltä mainostaa halvempaa hintaa mitä oikeasti joutuu maksamaan. Ei jatkoon.Kannattaa tarkastaa se hinta etukäteen. Laskurissa on postinumero, joten oletettavasti toimitusalue on merkityksellinen.
Ai, itselläni on aina näyttänyt oikein, sekä bigbucksin osalta, että kiloperusteisen lähetyksen osalta. Liekö sitten laskurissa jotain ongelmaa, jos pitää lähettää metsään?Itseasiassa tuo laskurikin näyttää mitä sattuu. Kertoo hinnaksi 74.99€. Tämän ketjun viestien perusteella näyttää olevan normimeininkiä Shippiiltä mainostaa halvempaa hintaa mitä oikeasti joutuu maksamaan. Ei jatkoon.
Tämä tuli tänään Kolliveikkojen toimesta perille. Soitto normaalisti puoli tuntia ennen toimitusta. Ensimmäinen väliaikatieto UPS:lta oli toimitetusta lähetyksestä. Jossain vaiheessa pitänee tutkia onko kaikki tilatut tuotteet paketeissa.Ei ole janoisen henkilön hommaa tämä. 27.5. Netprisiltä 2 postituslaatikon tilaus. Kuljetus Shippiin kautta tilattu samana päivänä. 31.5. "lähetetty" UPS homella. Edelleen seuranta sanoo label created. Kaksi tilausta tehnyt aiemmin Netprisiin joista yksi meni hyvin ja toisella kertaa tuli yllätysoluiden mukana lonkkua sekä siideriä. Niistä sentään sai rahat takaisin. Sorruin taas Netprisiin koska ainoastaan Netpris ja Discandooo myivät granaattiomena-mustikkasiideriä. Näyttää että kolmas tilaus taitaa jäädä viimeiseksi tältä yritysryppäältä.