Ok. Luottokorttia ei ole, eikä tule, mut jos ihan tavallinen pankkitili, tai paypal onnistuu?, niin sitten se sopii hienosti. Mulla ollut käsitys, ettei nettikaupat sais myydä tuolleen suoraan viinaksia, tarjoten kuljetusta, vaan ne kuljetukset pitäs tilaa sitten erikseen eri mestoista, mut ilmeisesti se ei ole aina niin. *Edit. Löysinkin jo tuon maksutapakohdan sivuilta, eli tilisiirto myös ok ja siten kysymys täytetty. Jännä juttu kyll, et tuolt saa tilattua viinaa saman palvelun alta, vaikka sen pitäs olla todella nöy nöy osastoa, täällä verokarhun maassa![]()
Eihän mikään estä tarjoamasta kuljetusta samalla, mutta silloin homma on vieläkin selkeämmin etämyyntiä, ja sitä tulkintaa monet kaupat haluaa kiertää.
TCM on luotettavan oloinen kauppa, mutta itse henkilökohtaisesti en maksaisi tilisiirtona yhdellekään firmalle viinatilaustani ennakkoon. On näitä luotettaviakin firmoja tässä matkan varrella kaatunut jne. Itse opin kantapään kautta kerrasta joskus toissavuosikymmenellä, kun maksoin television tilisiirtona yhdelle ulkolaiselle elektroniikkamyyjälle. Netti oli täynnä kehuvia palautteita, ja Suomessakin kaikki asiakkaat kehuivat firmaa. Mutta niin vaan meni karikolle ja konkurssiin. Kovalla painostuksella onnistuin kuin onnistuinkin saamaan televisioni juuri ennen julkista konkurssi-ilmoitusta. Mutta oli kyllä tuuria pelissä ja ilman aktiivista yhteydenpitoa olisi jäänyt maksettu tilaus saamatta.