Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 121
Kyllä toi hermeksen palvelun mukaan on lähtenyt. Tullut viikossa suomeen ja sitten jäänyt jonnekki kuukaudeksi.. Ei kantsi käyttää hermestä, toi mesta vaikutti kyllä asialliselta, eli lähetti nopeasti ja vastasi asianmukaisesti. Mutta kuriiri kusee suomessa aika pahasti.
Hermes on universumin kusisin kuriiriputka. Herpes yksin olisi jo onneton, mutta kun se toimii ainoastaan Saksassa, ja Saksasta Suomeen matka taittuu Postnordin vankalla osaamisella...

Edellinen oma Herpes-kokemus löytyy tästä ketjusta, mutta jotta ei pääsisi unohtumaan niin paketti seilasi ensin n. 3 viikkoa edestakaisin Saksassa, lopulta lähti Postnordin kyytiin mutta tämä näkyi ainoastaan Herpeksen seurannassa. Postnordin seurantaan tuota pakettia ei tullut koskaan, aspa väitti että eivät ole koskaan saaneetkaan lähetystä kuljetettavaksi, ainoastaan sähköisen ennakkoilmoituksen.

Luokkaa viikko siitä Herpeksen seuranta kertoi lähetyksen olevan pakettiautomaatissa, Postnordin seuranta näytti tyhjää ja aspa levitteli käsiään. Kävin kuitenkin läheisellä Postnord-asiamiehellä kysymässä että olisikos sattumalta täällä sellaista n. 20kg laatikkoa mun nimellä varustettuna. Siellähän se, Postnordin tarrat kyljessä.

Harmillisesti monet varsinkin Baijerilaiset pienemmät olutkaupat käyttävät pelkästään Herpestä.
 
Liittynyt
17.12.2018
Viestejä
24
Tämä on juuri se pahin skenaario tällaiselle autottomalle. En saisi niitä millään haettua. Tilaisin varmaan uuden satsin ja antaisin edellisten palautua takaisin.
Joo, oon nyt soittanu, laittanu s.postia ja posti-chat reklaa. Selkä leikattu enkä sais vielä nostaa kun 5kg. Katotaan, onneksi ei hoppu, mutta saavat postin veltot toimittaa kotiin. Luulen että automaattisesti vieneet asiamiespostiin. Päässeet helpommalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
285
Hyvä tietää tuosta Hermeksestä.

landbierparadies24 sivuilla ei seurantanumeroa ja tilauksessa oli siis edelleen tila "ei lähetetty", joten ajattelin, että siellä ei olla tilauksen kanssa kovaa kiirettä pidetty.
Laitoinkin hetki tuon tänne laittamani viestin jälkeen liikkeeseen kyselyä, että mikä tilanne ja kolmen aikoihin vastattiin Hermeksen lähetystunnuksen kera, että paketti onkin tänään saapunut "jakelukeskukseen" noudettavaksi.

Odottelenpa tässä vielä pari arkipäivää jos tulee saapumisilmoitus, ennekun lähen etsimään pakettia.
Matkahuollon pisteeseen on Postnordin (sikäli Postnordilla tulee myöskin tänne) paketit ainakin tähän asti menneet, mutta sieltä kyllä aiemmin tullut tekstari heti kun lähetys kirjattu noudettavaksi.
Postnord/Matkahuolto/Posti seuranta ei tietenkään löydä Hermeksen seurantanumerolla lähetystä.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
60
Mulla lukee uusin Die Sendung wurde sortiert (Finnland / FIN). Ja toi sama teksti ollu joku 4 kertaa, yhdessä vaiheessa oli kuukausi väliä, lisäksi tossa lukee välissä että paketti on saapunut johonki paketshoppiin ja lähetetty takaisin, ennenkuin se on taas sortattu (Finland / FIN).
 
Liittynyt
17.12.2018
Viestejä
24
Joo, oon nyt soittanu, laittanu s.postia ja posti-chat reklaa. Selkä leikattu enkä sais vielä nostaa kun 5kg. Katotaan, onneksi ei hoppu, mutta saavat postin veltot toimittaa kotiin. Luulen että automaattisesti vieneet asiamiespostiin. Päässeet helpommalla.
No rupes lyyti kirjoitaan. Yhen puhelun, chat keskustelun ja s.postin jälkeen posteljooni soittaa
kysyy oonko kotosal. Viis minuuttia siitä soi summeri (nyt osas sitä soittaa). Pitää vaan, veljet, noita kuriireja painostaa näköjään. Täytyykin laittaa heti perään laatikkoviinitilaus testimielessä. et miten käy..
 
Liittynyt
03.12.2018
Viestejä
21
Hermes on universumin kusisin kuriiriputka. Herpes yksin olisi jo onneton, mutta kun se toimii ainoastaan Saksassa, ja Saksasta Suomeen matka taittuu Postnordin vankalla osaamisella...

Edellinen oma Herpes-kokemus löytyy tästä ketjusta, mutta jotta ei pääsisi unohtumaan niin paketti seilasi ensin n. 3 viikkoa edestakaisin Saksassa, lopulta lähti Postnordin kyytiin mutta tämä näkyi ainoastaan Herpeksen seurannassa. Postnordin seurantaan tuota pakettia ei tullut koskaan, aspa väitti että eivät ole koskaan saaneetkaan lähetystä kuljetettavaksi, ainoastaan sähköisen ennakkoilmoituksen.

Luokkaa viikko siitä Herpeksen seuranta kertoi lähetyksen olevan pakettiautomaatissa, Postnordin seuranta näytti tyhjää ja aspa levitteli käsiään. Kävin kuitenkin läheisellä Postnord-asiamiehellä kysymässä että olisikos sattumalta täällä sellaista n. 20kg laatikkoa mun nimellä varustettuna. Siellähän se, Postnordin tarrat kyljessä.

Harmillisesti monet varsinkin Baijerilaiset pienemmät olutkaupat käyttävät pelkästään Herpestä.
Postnordin seurantanumeron voi pyytää myhermes.de. Postnord tuo Suomeen, Turku, suht. nopeasti mutta Hermes on ihan mahdoton, todella pyörittää viikkotolkulla !
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 121
Postnordin seurantanumeron voi pyytää myhermes.de. Postnord tuo Suomeen, Turku, suht. nopeasti mutta Hermes on ihan mahdoton, todella pyörittää viikkotolkulla !
Pyytää voi mutta sen saaminen edellyttää että saisi edes vastauksen ensin. Tuossa reilun kuukauden saagan aikana lähettelin Herpekselle kyselyitä kolmeen eri otteeseen, vastauksia pyöreät 0.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
171
Licorean black Friday kuponki alkaa vanheta ja yritin tänään käyttää sen. En oo käyttäny tuola aiemmin mitään kuponkia niin piti kysyä että missä muodossa se koodi toimii. Eikös se koodi ole sen edellinen ostoksen yhteenvedon perässä? Vaikka miten laittaa niin sanoo että ei validi tai expired. 31.12 asti piti olla voimasa.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
167
Licorean black Friday kuponki alkaa vanheta ja yritin tänään käyttää sen. En oo käyttäny tuola aiemmin mitään kuponkia niin piti kysyä että missä muodossa se koodi toimii. Eikös se koodi ole sen edellinen ostoksen yhteenvedon perässä? Vaikka miten laittaa niin sanoo että ei validi tai expired. 31.12 asti piti olla voimasa.
Laita aspaan postia asiasta niin luultavasti saat uuden koodin. Olivat niin nerokkaasti koodanneet tuon metodin millä noita alennuskoodeja generoidaan että varmasti joku neropatti oli hoksannut sen jujun ja käärinyt parempaan talteen nuo alennukset.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
171
Joo laitoin. Saapa nähä meneekö läpi. Niin tai näin niin tuo lienee viimeinen tilaus mitä teen tuonne.

Mää en tiiä oonko mää sokea, mutta mun mielestä tuon black fridayn tarjouksen yhteydessä ei missään kohtaa sanottu että se alennus on tuommonen kuponki pelleily eikä oikea paikallisen alvin mittanen ale tilauksesta suoraan.

Muuten oon kyllä tuosta tykänny. Toimitukset on kulkenut oikein mallikkaasti.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
197
Vastaanottajan luona on ollut este, jonka vuoksi lähetystä ei ole voitu toimittaa. Syynä voi olla esimerkiksi lukittu alaovi. Vastaanottajalle toimitetaan saapumisilmoitus.


Vastaanottajan luona on voinut olla este, jonka vuoksi lähetystä ei ole voitu toimittaa. Syynä voi olla esimerkiksi ovikoodi, lukittu alaovi, autolla liikkuminen estynyt tai pihalla olevat lemmikkieläimet. Jos vastaanottajan luona ei ole ollut esteitä, kuski on käynyt paikalla ja soittanut ovikelloa tai summeria, mutta kukaan ei ole avannut ovea. Koska lähetystä ei ole voitu toimittaa vastaanottajalle, toimitetaan se noudettavaksi vastaanottajan lähipostiin. Lähetyksen voi noutaa, kun seurannassamme näkyy hyllytys.



KOKO PÄIVÄN OLLUT KOTONA!! Posti kusettaa, ettei tarvi kanniskella!!
Noin pari vuotta sitte tuli alaoveen numerokoodillinen lukko ja sen jälkeen ovet olleet aina lukossa ja kerran on postipate tuonut paketin kotiin asti( iso taulu telkkari). Muuten on joka ikinen kerta mennyt postiin. Kertaakaan eivät ole viitsineet edes soittaa vaikka numero paketin päältä löytyy.:hmm: Muut kuriiri firmat kyllä löytää numeron ja osaavat siihen soittaa. Sinällään tuo ei suuri vaiva ole kun posti on ihan tuossa naapurissa, mutta v*tuttaahan tuo nyt kun joutuu itse niitä kantamaan. :sori:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Noin pari vuotta sitte tuli alaoveen numerokoodillinen lukko ja sen jälkeen ovet olleet aina lukossa ja kerran on postipate tuonut paketin kotiin asti( iso taulu telkkari). Muuten on joka ikinen kerta mennyt postiin. Kertaakaan eivät ole viitsineet edes soittaa vaikka numero paketin päältä löytyy.:hmm: Muut kuriiri firmat kyllä löytää numeron ja osaavat siihen soittaa. Sinällään tuo ei suuri vaiva ole kun posti on ihan tuossa naapurissa, mutta v*tuttaahan tuo nyt kun joutuu itse niitä kantamaan. :sori:
Ei muuta kun valitusta Postin Chattiin. Jos olet kotiinkuljetuksesta jo maksanut, kyllä se tuodaan kotiin asti. Täällä on ovipuhelin. Yksi kuskeista osaa sitä käyttää, muille se on este.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
3
Moro, mistä tilasit nämä? Vois käydä itsekkin tutustumassa, jos vaikka viittisit linkin heittää.

Joko on tuotteet tulleet? mietin tuota luotettavuutta....


Tuli pistettyä Italiasta juoma tilausta.
Sai ilmaisen toimituksen kun tilaus on 300€.


Order details:

24kpl Smirnoff Vodka N° 21 Lt1 11.80 € - 283.20 €

1kpl Amaro Jagermeister Lt1 17.62 € - 17.62 €

Toimitus - 0€
Yhteensä - 300,82€




Delivery method UPS international standard delivery EU (3-4-5 areas) - Austria, Belgium, Croatia, Denmark, Finland, France, Ireland, Republic of Northern Ireland, Luxembourg, Principality of Monaco, Holland, Portugal (*), Slovenia, Spain(**), Sweden
Delivery in 1-5 working days

(*) Portugal (except Azores and Madeira)

(**) Spain (except Canary Islands, Ceuta and Melilla

Free Delivery 300€
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
3
Osaisko joku neuvoa, mistä löytyis edullisesti Hartwallin aitoa lonkeroa edullisesti? ei siis sitä cool grape lonkkua. Ihan kauheeta sotkua tuo :(
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Noin pari vuotta sitte tuli alaoveen numerokoodillinen lukko ja sen jälkeen ovet olleet aina lukossa ja kerran on postipate tuonut paketin kotiin asti( iso taulu telkkari). Muuten on joka ikinen kerta mennyt postiin. Kertaakaan eivät ole viitsineet edes soittaa vaikka numero paketin päältä löytyy.:hmm: Muut kuriiri firmat kyllä löytää numeron ja osaavat siihen soittaa.
Eikö Postin tapauksessa mene niin että pienikin este tarkoittaa että ei yritetä toimittaa vaan se päätyy postiin. Ymmärsin jostain että heillä on joku kalliimpi palvelu jossa sitten yritetään tavoittaa asiakasta.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Eikö Postin tapauksessa mene niin että pienikin este tarkoittaa että ei yritetä toimittaa vaan se päätyy postiin. Ymmärsin jostain että heillä on joku kalliimpi palvelu jossa sitten yritetään tavoittaa asiakasta.
Näinhän se menee. Pääasiassa kaikki nuo ulkomailta tulevat kotiin toimitettavat paketit tulevat paketti 14 -lähetyksenä eli niihin kuuluu yksi toimitusyritys ennen kello kahta. Puhelut ja muut toimitusta edistävät palvelut loistavat poissaolollaan. Jos paketti on mennyt postiin niin sille voi tilata jälkikäteen kuljetuksen (tietenkin jos kuljetus on töppäillyt niin sen voi vaatia ilmaiseksi).

Kotiinkuljetuksen voi tilata sähköpostitse laittamalla lähetystunnukset ja yhteystiedot osoitteeseen kuljetustilaus@posti.com
Ainakin minulle tarjosivat seuraavaa hinnastoa: "Kotiinkuljetus maksaa 1-5 pakettia 11 euroa ja 6-10 pakettia 19 euroa. Kotiinkuljetus menee aina seuraavalle arkipäivälle tilauksesta. Toimitusajat ovat joko klo 9-14 tai klo 17-21 välillä."

Loppujen lopuksi tuo on aika pieni hinta jos Postissa odottaa useampi parinkymmenen kilon paketti ja ei ole autoa käytössä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
171
Joo laitoin. Saapa nähä meneekö läpi. Niin tai näin niin tuo lienee viimeinen tilaus mitä teen tuonne.

Mää en tiiä oonko mää sokea, mutta mun mielestä tuon black fridayn tarjouksen yhteydessä ei missään kohtaa sanottu että se alennus on tuommonen kuponki pelleily eikä oikea paikallisen alvin mittanen ale tilauksesta suoraan.

Muuten oon kyllä tuosta tykänny. Toimitukset on kulkenut oikein mallikkaasti.
No niin. Teknisiä ongelmia niillä. Päässä. Uusi koodi tuli ja saa tilauksen sisään.

Mistähän seuraavaksi koittas. Jos sais oluet ja viskit samasta....
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Joo laitoin. Saapa nähä meneekö läpi. Niin tai näin niin tuo lienee viimeinen tilaus mitä teen tuonne.

Mää en tiiä oonko mää sokea, mutta mun mielestä tuon black fridayn tarjouksen yhteydessä ei missään kohtaa sanottu että se alennus on tuommonen kuponki pelleily eikä oikea paikallisen alvin mittanen ale tilauksesta suoraan.

Muuten oon kyllä tuosta tykänny. Toimitukset on kulkenut oikein mallikkaasti.
Uutiskirjeessä asia sanottu aika epämääräisesti, mutta linkkiä klikkaamalla avautui lisätietoa kamppiskoodista. Asiaa puitu tässä viestiketjussä 22.11.2018 seuraavasti:
Niin minäkin ensin luulin, kunnes painoin uutiskirjeen shop now! -namikkaa, josta avautui lisätietoa. Tavallaan vähän hölmö tarjous. Miksi tilaisin nyt ja heti kuukauden sisään toisen kerran.
Black Friday 2018 Promotion

We refund the Spanish VAT (21%) on all your purchases made during Friday November 23.
Once your order is sent, we will update the status of your order with a discount coupon for the value of your purchase VAT (not including shipping costs).

The coupon will be valid for a single purchase of products that are not on sale before December 31, 2018

Remember that as a result of Black Friday all shipments can be delayed up to 48 hrs more than our usual service. We beg you patience.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
3
Kiitoksia, koitin kyllä katsella :) ei vaan ottanut tuo silmään :) toki olin kyl aamusta niin väsynytkin kun oli yön ollut töissä, et ei ole ihmekkään etten huomannut.


Jos vähän viitsii katsoa muuteman sivun taaksepäin (sivu71), niin tämmöinen löytyi!
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Puuttuuko nyt tulli tämän vuoden puolella enemmän näihin etämyynteihin? Eikös tällaista tornaria liikkunut :think:
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
197
Puuttuuko nyt tulli tämän vuoden puolella enemmän näihin etämyynteihin? Eikös tällaista tornaria liikkunut :think:
Taitaa olla vaan tornaria. Miksi puuttuisi normaalia enemmän? Eihän tästä etämyynti/osto asiasta ole päätetty juuta eikä jaata.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Puuttuuko nyt tulli tämän vuoden puolella enemmän näihin etämyynteihin? Eikös tällaista tornaria liikkunut :think:
En ole kyllä kuullut mitään vastaavaa. Jos joku myyjä lakia kiertää tahi rikkoo niin varmaan Suomen valtio ja tulli noita voi yrittää etsiä mutta ostajahan ei riko mitään lakia tilatessaan alkoholia ulkomailta.
 

naamis

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
35
Mistä miedot tällä hetkellä kannattaa ottaa? Parempaa peruskaljaa hakusessa.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Oli tarkoitus tehdä pieni Juomakeisari vs Alkostore24 testi ja tilata tänään samoihin aikoihin molemmilta 6x3l BIB punkkua. Juomakeisarilta ei nyt kuitenkaan tullut tilattua. Vaikka keisrin 10% kampanjakoodi käytössä ja alkostorelta diskattu juomakelvottomat halpikset, niin keisari tulee nykyään melkein parikymppiä kalliimmaksi (no ei nyt ihan, mutta 71€ vs 88€ rahteineen).

Esim: Game of Africa Cinsault Pinotage 8,99 € (alko24) ja 12.90€ (keisari), Makulu Cape Red 3,0l 6,79€ (alko24) ja 9.90€ (keisari) jne... Vähän paremmissa (lets face it, kalliimmissa) ero on vieläkin suurempi.

Keisariii, herätys!
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Oli tarkoitus tehdä pieni Juomakeisari vs Alkostore24 testi ja tilata tänään samoihin aikoihin molemmilta 6x3l BIB punkkua. Juomakeisarilta ei nyt kuitenkaan tullut tilattua. Vaikka keisrin 10% kampanjakoodi käytössä ja alkostorelta diskattu juomakelvottomat halpikset, niin keisari tulee nykyään melkein parikymppiä kalliimmaksi (no ei nyt ihan, mutta 71€ vs 88€ rahteineen).
Paljos tuolla Alkostorella tulee toimitushintaa tuolle 6 * 3l satsille? Entä miten toimitus, tuleeko kotiovelle vai noutopisteeseen? (tai saako valita?)

Netpris, josta itse olen tilannut, toimittaa noutopisteeseen ja 5 *3l satsi maksaa jotain n25€ toimitusten osalta, sit nousee toimitus tuplahintaiseksi eli jotain 45€. 5 tonkkaa 10€ viiniä on siis 5 * 10€ + 25€ = 75€, taitaa mennä lähelle tuota Keisarin hintaa. Muuten olen tykännyt noiden palvelusta (nettisivut, maksaminen, toimitusvarmuus, aspa) mutta sellainen ehkä 1/3 tilauksesta on joku tuote väärin tai puuttuu. Eli aika systemaattisesti, joten joka kerta saa tarkistaa ja mahdollisesti reklamoida. Ovat kyllä korvanneet puuttuvat tuotteet mutta näin kallilla toimituskuluilla haluaisin että ne toimitukset osuisivat kerrasta kohdalleen. Siksi pitäisi melkein miettiä jos vaihtaisi tuohon Alkostoreen, nettisivut näytti ihan ok ja tuotteita oli myös hyvin (siis sellaisia itseä kiinnostavia).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Paljos tuolla Alkostorella tulee toimitushintaa tuolle 6 * 3l satsille? Entä miten toimitus, tuleeko kotiovelle vai noutopisteeseen? (tai saako valita?)

Netpris, josta itse olen tilannut, toimittaa noutopisteeseen ja 5 *3l satsi maksaa jotain n25€ toimitusten osalta, sit nousee toimitus tuplahintaiseksi eli jotain 45€. 5 tonkkaa 10€ viiniä on siis 5 * 10€ + 25€ = 75€, taitaa mennä lähelle tuota Keisarin hintaa. Muuten olen tykännyt noiden palvelusta (nettisivut, maksaminen, toimitusvarmuus, aspa) mutta sellainen ehkä 1/3 tilauksesta on joku tuote väärin tai puuttuu. Eli aika systemaattisesti, joten joka kerta saa tarkistaa ja mahdollisesti reklamoida. Ovat kyllä korvanneet puuttuvat tuotteet mutta näin kallilla toimituskuluilla haluaisin että ne toimitukset osuisivat kerrasta kohdalleen. Siksi pitäisi melkein miettiä jos vaihtaisi tuohon Alkostoreen, nettisivut näytti ihan ok ja tuotteita oli myös hyvin (siis sellaisia itseä kiinnostavia).
Viimeksi kun tilasin Alkostore24:stä juomia ennen Joulua, niin oli tosi nopeas toimitus. Torstai-aamuna tein tilauksen (lähettivät samana päivänä), tiistaina oli noudettavissa postista, kun en ollut kotosalla.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
26 €. Yrittävät kotiin ja jos et ole paikalla, niin menee Postiin.
Jep. Alkostore24 26€ ja Juomakeisari 29€. Jostain syystä Alkostoren tilauksissa mulle on aina soitettu kun ovat alaovella ja Juomakeisarin tilauksissa ei koskaan. Luulin että Postin poika kärrää molemmissa loppujakelun? Noh, otanta (alkoholin :rolleyes:) on pieni, eli voi olla ihan sattumaakin. 3 tilausta alkostorelta ja 3 juomakeisarilta.

Lisäys: molemmilla noi hinnat 6x3l ja molemmilla tuplaantuu samassa suhteessa jos tilaa 12x3l, eli ei säästöä posteissa. Toi 6 menee just alle 20kg ja mahtuu yhteen laatikkoon.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Kiitokset tiedoista. Itse oon tykännyt tosta Postin noutopisteestä kun mulla on tässä kodin lähellä sellainen ja autolla tulee ajettua ohi. Auton saa vieläpä siihen ihan viereen parkkiin. Kotiinkuljetus taas..on loistava jos sattuu olemaan kotona mut yleensä olen duunissa ja silloin viedään tonne isoon postiin (ison marketin yhteydessä) jossa joutuu jonottamaan ja matkaa autolle tulee varmaan 100m. Eli se on hankala vaihtoehto. No,eipä tuo Alkostore24 juurikaan Netpriissiä halvempi ole eli pitääpä katsoa mistä sitten seuraavan tilauksen teen.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
2
Moi, täytynee siirtyä testamaan Alkostorea, kun aiemmin käyttämäni toimijat (esim. Vinos)ovat lopettaneet käytännössä toimittamisen Suomeen. Vai onko parempia toimivia tai edullisempia vaihtoehtoja punaviinien tilaukseen?

Katselin noita Alkostoren hanaviinejä, ja oli varsin paljon vieraita merkkejä. Onko kokemuksia haarukasta 8-15 €, onko löytynyt hyviä viinejä, olisiko laittaa jotain vinkkejä?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Katselin noita Alkostoren hanaviinejä, ja oli varsin paljon vieraita merkkejä. Onko kokemuksia haarukasta 8-15 €, onko löytynyt hyviä viinejä, olisiko laittaa jotain vinkkejä?
Et sanonut että oletko puna- vai valkoviinin ystävä? En oo itse mikään asiantuntija mutta niitä kyllä tulee juotua :vihellys: jotta jotain voin nostaa.. esim tämä on mun mielestä hyvä,ehkäpä oma suosikkini tällä hetkellä:
alkostore24 J.P. Chenet Merlot 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
Merlot on hieman makeampi viini (noin yleisesti punaviineistä siis), tuo näyttää olevan vieläpä edullisimmasta päästä tuolla. Mut siis just hyvä seurustelujuoma. Saman firman Caberner-Shiraz uppoaa itselleni myös:
alkostore24 J.P. Chenet Cabernet-Syrah 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
tuo tais olla Suomen Alkossa 31-31€..eli suht hintavaa. Tuo on kuivempi viini mut tuokin maistuu itselle (ei niin helppo ku merlot).

Ton lisäksi tätä oon juonut "hyvällä menestyksellä":
alkostore24 Chill Out Cabernet-Sauvignon 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit

Ja onhan tuolla vaikka tätä Alkossa ilmeisen suosittua (en muista onko se niin halpaa vai miksi mut tätä näkee monesti tutuilla ja erilaisissa duunin kekkereissä on kans ollut):
alkostore24 Gato Negro Cabernet-Sauvignon 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit

Tosiaan, en oo mikään asiantuntija mut jos ei nuo maistu niin voit lähettää juomat mulle :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Et sanonut että oletko puna- vai valkoviinin ystävä? En oo itse mikään asiantuntija mutta niitä kyllä tulee juotua :vihellys: jotta jotain voin nostaa.. esim tämä on mun mielestä hyvä,ehkäpä oma suosikkini tällä hetkellä:
alkostore24 J.P. Chenet Merlot 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
Merlot on hieman makeampi viini (noin yleisesti punaviineistä siis), tuo näyttää olevan vieläpä edullisimmasta päästä tuolla. Mut siis just hyvä seurustelujuoma. Saman firman Caberner-Shiraz uppoaa itselleni myös:
alkostore24 J.P. Chenet Cabernet-Syrah 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit
tuo tais olla Suomen Alkossa 31-31€..eli suht hintavaa. Tuo on kuivempi viini mut tuokin maistuu itselle (ei niin helppo ku merlot).

Ton lisäksi tätä oon juonut "hyvällä menestyksellä":
alkostore24 Chill Out Cabernet-Sauvignon 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit

Ja onhan tuolla vaikka tätä Alkossa ilmeisen suosittua (en muista onko se niin halpaa vai miksi mut tätä näkee monesti tutuilla ja erilaisissa duunin kekkereissä on kans ollut):
alkostore24 Gato Negro Cabernet-Sauvignon 3,0l - Punaviinit - Hanapakkausviinit

Tosiaan, en oo mikään asiantuntija mut jos ei nuo maistu niin voit lähettää juomat mulle :D
J.P. Chenet Cabernet-Syrah ja Chill Out Cabernet-Sauvignon ovat kyllä ihan asiallisia perushanaviinejä. Ei J.P. Chenetin Merlot'kaan pahaa ollut. Edellistä tilasin joulukuussa 7,77 € alehintaan.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Tuli pistettyä Italiasta juoma tilausta.
Sai ilmaisen toimituksen kun tilaus on 300€.


Order details:

24kpl Smirnoff Vodka N° 21 Lt1 11.80 € - 283.20 €

1kpl Amaro Jagermeister Lt1 17.62 € - 17.62 €

Toimitus - 0€
Yhteensä - 300,82€




Delivery method UPS international standard delivery EU (3-4-5 areas) - Austria, Belgium, Croatia, Denmark, Finland, France, Ireland, Republic of Northern Ireland, Luxembourg, Principality of Monaco, Holland, Portugal (*), Slovenia, Spain(**), Sweden
Delivery in 1-5 working days

(*) Portugal (except Azores and Madeira)

(**) Spain (except Canary Islands, Ceuta and Melilla

Free Delivery 300€
Tänään saapui tilaus ja hyvin oli juomat pakattu.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
60
Landbierparadis väittää nyt että paketti on saapunut minulle ja pyytää rahaa takaisin, jonka jo sain paypalilta. Edes hermeksen pakintinseuranta ei väitä tämmöistä. En suosittele tilaamaan sieltä mitään. Saa nähdä miten ne yrittävät sitten periä tätä summaa takaisin.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Wow, tosin tuosta ei ole janoiselle kyl. Kestää varmaan melko pitkään odotella tuoppikourassa ennen ku eka tippa tipahtaa.
Olutta voi valmistaa kerralla enintään viisi litraa ja sen valmistumisaika on kahdesta kolmeen viikkoon.
Eli ei kovin janoisen miehen hommaa tai sitten on ostettava useampi kone? :)
Tuskin on kovin halpakaan!
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
21
Luulin että Postin poika kärrää molemmissa loppujakelun?
Siinähän se kaikkien ongelmien syy onkin.. Kyllä sitä DHL:lää (aka Postia) ei työssäkäyvänä mielellään käytä.. Viimeisimmät pari tilausta tullut otettua Postnordilla Pakettipoikien kautta, toimii niinkuin Epsanjan poikien kautta UPS.

Ai että sitä tunnetta kun tulet illalla töistä kotiin niin kuriiri polkasee kylmää olutta laatikollisen terävien kera suoraan ovelle ilman, että jonotan kaiken maailman jengin kanssa jossain paikallisella R-kioskilla tai K-kaupassa hakemassa pakettia..

Ehkä mä vaan oon liian mukavuudenhaluinen.. :cigar2:;)
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
21
Tässä illan ratoksi tutkin maailman tarjontaa ja kyllä aikalailla kaikki Euroopan toimijat ovat Suomen blokanneet pois toimituksistaan... Ruotsiin ja Viroon saa kyllä tilattua sekä myös Norjaan vaikka siellä Tullikin niihin tarttuu.. :rage::rage:

Vinkkejä otetaan vastaan uusista potentiaaleista vaikka viestillä :vihellys:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 481
Mulle tuli maanantaina paketti (viisi pulloa rommia) Drinkology.de:ltä. Noin viikossa tuli paketti kotiovelle ja hyvin oli pakattu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 661
Viestejä
4 187 803
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom