Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ko paikan toimituksista en tiedä mitään mutta jos tuo Norrlog sieltä tarjotaan ja on halvin niin mikä ettei se sitten. En ole pariin vuoteen kuullut mistään Tullin puuttumisista/takavarikoista. Hommahan menee kuitenkin niin että tilaaja ei näissä ole verovelvollinen, eli en olisi tuollaisista huolissaan. Tietysti jos tilaat ensimmäisellä kerralla jonkun 1000€ satsin niin sitten jännittää että ottaisiko Tulli jostain syystä takavarikkoon mutta jos takavarikko tapahtuu niin sitten varmaan pitää kinuta ostopaikasta rahoja takaisin (ja toistona niin ainakaan minä en ole kuullut että Tulli näistä olisi kiinnostunut).Mitäs ensikertalaisen tulee ottaa huomioon? Oisin pikkutilauksen tekemässä Alkostore24. Kuljetus ilmeisesti Norrlogilla? Mikä on todennäköisyys että tulli/verottaja kiinnostuu?
Kuinka nopeasti tuli? Itsellä ei näy vieläkään postin seurannassa.Alkostore24: tilatut tuotteet tulivat hyvin pakattuina ja ripeästi.
Tein toisen juomakeisaritilauksen. Samanlainen punkkuboxi tilaus kuin viimeksi. 12x3l BIB. Eli halvimpia tilatessa peräti 20€ edellisestä tilauksesta tuli kalliimmaksi.
Oliko tuolla tosiaan vaan 10€ postit 18kpl 0,75 pullolle? Vähän oudosti ilmotettu noi toimituskulut...tuli tehtyä täysilaatikollinen "testitilaus" tuonne belvinille.ootteko muut jo saaneet sieltä tilauksenne,kuinka kauan niitä saa varautua odottamaan?
alko jo tilausta tehdessä hymyilyttään,litran jeggu pullo 17,5€,alkossa 40€...tasoituksena 10€ postikulut
Kyllä, 10€ on toimituskulut tuolle määrälle.Oliko tuolla tosiaan vaan 10€ postit 18kpl 0,75 pullolle? Vähän oudosti ilmotettu noi toimituskulut...
En jaksanut etsiä mutta oliko millaiset postit alcostorella? Tai oikeastaan kysytään niin että miksi alcostore seuraavallakin kerralla? Itse oon tilannut muutaman kerran netpris, ja se on tuotteiden osalta halpa (postit ei oo edullisia mut ei ne oikeen missään oo?) ja siellä on aika niitä tuotteita mitä mä juon (hyviä punaviinilaatikoita ja joitain tiukkoja). Mut on netprisillä huonot puolet eli ainakin tilauksista on uupunut joskus juttuja..tulevat kyllä noissa aina vastaan ja aspa toimii rivakasti. Mietin vaan kun tuota alcostorea on muutkin kehuneet että pitäiskö kokeilla sitä seuraavaksi. Helpoin olis vaan pysyä siinä samassa mistä on tilannu aiemminkinTänään tuli viime torstaina tilattu testi ltk 19 kg alcostoresta, kaikki meni niinkuin pitikin. Jopa bib viinitkin oli pehmustettu kiitettävästi. Tietoa kuljetuksesta tuli selkeemmin ja hyvin toimi kuskin itsensä kuittaama luovutus.
Samana päivänä tilattu netpris ltk tulee ilmeisesti huomenna iltap. (autom. hyvittivät puuttuneen regalin 18v plon eivätkä onneksi yrittäneet korvata jollakin randomi litkulla )
Seuraava tilluu menee alcostorelle....
laatikkojen vertailu, kaikissa halvinta nelosolutta ja mahd. paljon että saa samoilla posteilla.
Discandoo
Olut: 6x Tre Kronor Guld Beer 5.9% 24 x 330ml
Yhden keissin hinta: 10,99
Yhteensä 65,94
Postit 27,98
Litrahinta: 1,97
Lopputulos 93,92
Alcoshop
Olut: 5x Karjala 5.2° 7.92l Laatikko
Yhden keissin hinta: 17,11
Yhteensä 85,55
Toimitus 25
Litrahinta: 2,7
Lopputulos 110,55
Alkostore24
Olut: 6x A Le Coq Premium Export 24x0,33l
Yhden keissin hinta: 9,99
Yhteensä 59,94
Toimitus 52
Litrahinta: 2,355
Lopputulos 111,94
Netpris
Olut: 4x Tre Kronor Premium Lager 5,2% 24 x 33 cl
Yhden keissin hinta: 8,99
Yhteensä 35,96
Toimitus 42,90
Litrahinta: 2,1
Lopputulos 75,86
Jos korjattavaa niin sanokaa! Esim alkostore24 saa hieman litrahintaa alas kun ottaa 0,5l tölkkejä, tais muistaakseni tulla jonku 1,7e litra..
Alkostore24sta saa halvinta bulkkia jo alle 7€ per boksi. esim. Harboe Gold 5.9% 24x0,33 6,99€, eli 6 laatikon tilaus 41,94€ + postit 52€ (yhdelle boksille jäisi hinnaksi 15,65€)
Tuliko tuosta muuten ennakkotiedustelu toimituksesta, jossa voi valita kotiikuljetuksen / Postiin viennin väliltä?On kyllä mielettömän kätevä tämä Postin kotiinkuljetussystemi. Katsoin seurannasta, että nyt on kuljetus alkanut minulle. Menin sitten käymään kotona ja 45 min. jaksoin istua ja lähdin pois. Tuo on ihan yhtä tyhjän kanssa, kun eivät soita ennakkoon ja kuljetusta ei voi sopia esim. 16:n jälkeen. Kyseessä siis Alkostore24 ja Norrlog.
Ok, tulossa itsellekin tuolta samasta paikasta. Saavat jättää automaattiin oman pakettini.
On kyllä mielettömän kätevä tämä Postin kotiinkuljetussystemi. Katsoin seurannasta, että nyt on kuljetus alkanut minulle. Menin sitten käymään kotona ja 45 min. jaksoin istua ja lähdin pois. Tuo on ihan yhtä tyhjän kanssa, kun eivät soita ennakkoon ja kuljetusta ei voi sopia esim. 16:n jälkeen. Kyseessä siis Alkostore24 ja Norrlog.
Eipä tuo DHL:n kotiinkuljetus paljoa auta tuollaisenaan. Tosrstaina klo 13 tuli ilmoitus "seuraavien päivien aikana" saapuvasta lähetyksestä. Käytännössä kuriiri oli käynyt ovella seuraavan viikon tiistaina klo 14 jälkeen.
laatikkojen vertailu, kaikissa halvinta nelosolutta ja mahd. paljon että saa samoilla posteilla.
Discandoo
Olut: 6x Tre Kronor Guld Beer 5.9% 24 x 330ml
Yhden keissin hinta: 10,99
Yhteensä 65,94
Postit 27,98
Lopputulos 93,92
Alcoshop
Olut: 5x Karjala 5.2° 7.92l Laatikko
Yhden keissin hinta: 17,11
Yhteensä 85,55
Toimitus 25
Litrahinta: 2,7
Lopputulos 110,55
Alkostore24
Olut: 6x harboe gold 5,9 24x0,33l
Yhden keissin hinta: 6,99
Yhteensä 41,4
Toimitus 52
Lopputulos 93,4
Netpris
Olut: 4x Tre Kronor Premium Lager 5,2% 24 x 33 cl
Yhden keissin hinta: 8,99
Yhteensä 35,96
Toimitus 42,90
Litrahinta: 2,1
Lopputulos 75,86
Jos korjattavaa niin sanokaa! Esim alkostore24 saa hieman litrahintaa alas kun ottaa 0,5l tölkkejä, tais muistaakseni tulla jonku 1,7e litra..
Mitäs tuolta Belvineltä on jengi tilannut? Onko suositella esim jotain tiettyä viiniä edukkaasti? =)
Yoolando
6 x Harboe Classic 4,6% 24x0,33 l 47,94
Keissin hinta 7,99
Toimitus 64,4
Litrahinta 2,36 €
Yhteensä koko paketti 112,34 €
Juomakeisari
6 x Tre Kronor Guld 5,9% 24x0,33 l 53,40
Keissin hinta 8,90
Toimitus 45
Litrahinta 2,07 €
Yhteensä koko paketti 98,40 € ja 10% alennuksen jälkeen hinnaksi jäi 88,56 € (litrahinta 1,86 €)
Viinikauppa
No, en edes viitsinyt laskea..
Saakos jostain näppärästi muuta kuin näitä "kännikaljoja"? Keisarilla on jotakin ja Belvinillä kanssa, mutta onko jotain muita hyväksi havaittuja?
Onko joku onnistunut tilaamaan Yoolandosta jotain? Jos on, niin minua kiinnostaisi tietää että miten.
No jaa, hintataso on hieman alempi kuin Netprisissä mutta valikoima on parempi. Kuljetus maksaa saman.No hinnat on sellaiset ettei sieltä viitti tilata..
Onko kokemuksia? Onko toimitusvarmuus hyvä? Miten aspa vastaa jos on jotain kysyttävää? Kauanko tilauksessa kestää? Ihan hyvältä näytti hinnat ja EDIT, näytti postit olevankin about samoissa kuin netpris?No jaa, hintataso on hieman alempi kuin Netprisissä mutta valikoima on parempi. Kuljetus maksaa saman.
Sama kuljetusfirma on eli Shippii. Ainakaan minä en onnistu tilaamaan tuolta mitään, koska maksaminen ei onnistu.Onko kokemuksia? Onko toimitusvarmuus hyvä? Miten aspa vastaa jos on jotain kysyttävää? Kauanko tilauksessa kestää? Ihan hyvältä näytti hinnat ja EDIT, näytti postit olevankin about samoissa kuin netpris?
Eli tarkemmin kun kävin katsomassa niin onko Netpris vaihtanut samaan kuljetusfirmaan kuin tuo Yoolando, näytti postikulut pikaisesti katsottuna samoilta.
Olen tilannut. Kaikki neljä laatikkoa "katosi". Näkyi että olisi lähetetty, mutta ei ne ikinä kuljetusyhtiölle asti liikkunut.Onko joku onnistunut tilaamaan Yoolandosta jotain? Jos on, niin minua kiinnostaisi tietää että miten.
Alkostore24 tilaus sunnuntailta saapui täksi päiväksi Ouluun. Tilaus oli lähtenyt matkaan jo maanantaina, mutta seurannassa näkyi tiistaina. Tilailen myös jatkossa
Viskiä olen tilannut tuolta: https://www.amazon.de/s?marketplaceID=A1PA6795UKMFR9&me=AQC8JPM3WM5G2&merchant=AQC8JPM3WM5G2
ja aina toimitus ollut nopea.
Sama kauppa näemmä.Itse tilailin muutama viikko sitten 14 pulloa viskiä täältä: eWhisky - Der Whisky Online Shop - Günstig Einkaufen
Halvemmat hinnat ja edulliset toimitukset. Pakattukin oli pullot huolellisesti.
Tännekin saapui Alkostoresta synkkään syksyyn piristystä. Pointsit täydet 10. Just ne mitä tilasin ja pakattu kunnolla.Täällä aivan samalla aikataululla, pointsit tosiaan Alkostorelle.
Sama kauppa näemmä.
Mitäs tuolta Belvineltä on jengi tilannut? Onko suositella esim jotain tiettyä viiniä edukkaasti? =)
Mä näin myös tosta kaverin ottaman kuvan. Oli harkinnut ostamista mutta mietti että jos kuitenkin perinteinen 24x sama törppöHuomasin paikallisessa k-marketissa oluthyllyillä sinebrychoffin joulukalenterin. Onko joku kenties ostanut ja selvittänyt mitä sisältää?
Huomasin paikallisessa k-marketissa oluthyllyillä sinebrychoffin joulukalenterin. Onko joku kenties ostanut ja selvittänyt mitä sisältää?
Läheisessä K-Supermarketissa hinta on 69.95 €.Onkohan sisältö pelkkiä tuttuja vaaleita lagereita, Ipoja ja Apoja? Ei taida olla stoutteja tai porttereita mukana? No tummat lagerit ehkä menee!
Uudet yllätykset olisi kivoja? Hinta?
Hienoa kumminkin, että laajennetaan valikoimaa kotimaassa!