Täytyi ihan vartavasten rekisteröityä tätä scorpion_mp:n vinkkiä kehumaan.
Kokemusta itsellä on discandoosta 6 tilausta ja Licoreasta 4 tilausta (viimeksi eilen).
Tämä että saa ilman postikuluja yli 90 €:n tilauksen on kyllä hyvä juttu. Toki tuolla on vähän erilaista bisseä 0,89-1,29 €/kpl, joten ei varmaan sovellu ihan bulkki-tilauksiin. Mutta itse tilasin kahden olutlaatikon kylkeen sangriaa ja sherryä. Ja vähän naposteltavaakin.
Toimituksesta en osaa vielä sanoa, kun nyt vasta tilasin. Itse maksoin luottokortilla, kun PayPalista olisi mennyt noin 3 % lisämaksua. Päivitän tänne kyllä tietoa kunhan tilaus tulee perille (toivottavasti).
Nyt voin tästä tilauksesta kommentoida lisää, kun pari tuntia sitten UPS:n mies kantoi paketit ovelle. Kaikki pelasi niin kuin pitää. Tilauksen tein siis 5.9. ja tänään 13.9. on tuotteet perillä Savossa. Kaikki oli ihan hyvin pakattu, varsinkin lasipullot ja purkit oli paksusti kuplamuoviin pyöritelty. Oluet (2 x 24 kpl) oli yhdessä paketissa, sangriat (6 kpl) toisessa ja sherryt sekä oliivit yms. kolmannessa paketissa.
Mun tilauksen arvo ylitti just sen 90 €, niin postikuluja ei tullut ollenkaan. Joten voin kyllä paikkaa kehua jos etsitte jotain vähän spessumpaa.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: