Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
305
juuh nyt on hyvä tarjous onkohan minkälaista toi Vestfyen Pilsner ??
Viime jouluna meni pari salkkua ja todella kylmänä parhaimmillaan. Ehkä pykälän Harboe classicin yläpuolella noista halpiksista. Norrlog tuntuu kyllä riistävän kun iskin ale24 salkun kylkeen, onkohan halvempia vaihtoehtoja?
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Noniin kohtalaisen iso tilaus tehty Alks.fi:stä. Tulee 18kpl 24 packejä. Tilausnumero tuli heti sähöpostiin ja taas perinteisesti ohjattiin Fransbergin sivuille. Kuljetuksen maksun yhteydessä tosin tuli herjaus että järjestelmässä joku häiriö mutta toisella kertaa meni sitten läpi.
Tässä sitä taas mennään.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Alko24plussassa olisi Harboe Julebryggikin tarjouksessa. Minkähänmoista mahtaa olla? Jotain vaaleaa lageria vai muuta? Aika kehnot arvostelut on kyllä saanut. Ikinä en ole kyllä hyvää joulu- tai pääsiäisolutta juonut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
516
Onko bulkkitavaran tilaamisessa mitään kilpailukykyistä vaihtoehtoa Netprisille ja Discandooolle, jos asuu Budbeen halvan toimituksen alueella? Olen viime aikoina suosinut lähinnä Netprisiä, kun kuljetus kaiken lisäksi tulee kotiovelle ja erittäin sujuvasti.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Onko bulkkitavaran tilaamisessa mitään kilpailukykyistä vaihtoehtoa Netprisille ja Discandooolle, jos asuu Budbeen halvan toimituksen alueella? Olen viime aikoina suosinut lähinnä Netprisiä, kun kuljetus kaiken lisäksi tulee kotiovelle ja erittäin sujuvasti.
Ei. Jos et ota lavallista. Alko 24+ joskus sellasia tarjouksia jotka ei paljon kalliinpia ole
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
36
juuh nyt on hyvä tarjous onkohan minkälaista toi Vestfyen Pilsner ??
Perus-kaljaa. Hämmentävästi Vestfyen Classic on olevinaan maukkaampa olutta ja on siksi noista halpiksista omasta mielestäni pahinta. Kun taas Pilsner versio on hyvin harboemainen eli helppo.

Itsellekin lähti tilaus samantien vetämään tuolla hinnalla.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
252
2e laatikko niin en jaksa paljon alkaa arpomaan :D Ei hirveitä menetä vaikka viemäriin heittäis jota ei ole tosin minkään bisen kohdalla koskaan tarvinnut tehdä.
Ku ottaa 32 euron minimikulut huomioon, ni säästää just sen pari euroa / keissi johonkin muuhun verrattuna. Vai onko tässä jotain mitä en vaan näe / ymmärrä?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Ku ottaa 32 euron minimikulut huomioon, ni säästää just sen pari euroa / keissi johonkin muuhun verrattuna. Vai onko tässä jotain mitä en vaan näe / ymmärrä?
Jos asuu alueella, missä ei ole vaihtoehtoja kuljetukselle. Vähän sama kun asuu kehäkolmosen sisäpuolella ja ihmettelee
miksi ihmiset eivät käytä yleisiä kulkuneuvoja ympäri Suomen.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Onko bulkkitavaran tilaamisessa mitään kilpailukykyistä vaihtoehtoa Netprisille ja Discandooolle, jos asuu Budbeen halvan toimituksen alueella? Olen viime aikoina suosinut lähinnä Netprisiä, kun kuljetus kaiken lisäksi tulee kotiovelle ja erittäin sujuvasti.
Viinikauppa.comia tsekkaisin ajoittain. Tuolla on välillä todella hyviä tarjouksia. Viime aikoina tosin harmillisesti aiempaa vähemmän, ja normihinnaston tuotteiden ennestään korkeat hinnatkin tuntuu nousseen entisestään.
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Alksilla ois Harboe classic ja pilsner nyt 6,99e koppa. Laskeskelin nopsaan, että rahteineen kymmeniä senttejä halvempi Alksilta kolme koppaa Harboeta kuin Alko24plussalta 2 Vestfyeniä ja yksi Danish gold 9,90€. Toimitustapana nouto pakettipisteeltä. Alks+Fransberg 45,56€, A24plus+Norrlog 45,80€ ja toimitus Mikkeliin, ilmeisesti Norrlogilla hieman vaihtelee postinumeron perusteella?
Vaan kyllä kelpaa saunaillassa kehua, kuinka on kahden euron koppa tuliaisina :cigar2:
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Jos asuu alueella, missä ei ole vaihtoehtoja kuljetukselle. Vähän sama kun asuu kehäkolmosen sisäpuolella ja ihmettelee
miksi ihmiset eivät käytä yleisiä kulkuneuvoja ympäri Suomen.
No vaikkkapa Alkojuomista seitsemän koppaa kaljaa 60 euron postikuluilla kotiinkuljetettuna ja halvin nelosolut 8 euroa / laatikko.

Eipä jaksa itse tilailla kolmosolutta edes parin euron koppahintaan, kun päälle tulee 4 euron käsittelymaksu ja toimitus tapahtuu sysipaskan ja toimitushinnoiltaan kalliin rahtifirman kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
516
Viinikauppa.comia tsekkaisin ajoittain. Tuolla on välillä todella hyviä tarjouksia. Viime aikoina tosin harmillisesti aiempaa vähemmän, ja normihinnaston tuotteiden ennestään korkeat hinnatkin tuntuu nousseen entisestään.
Joo, ajoittain vilkaisen tuota, mutta samat havainnot. Aika vaisuja tarjouksia nykyään.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
252
Jos asuu alueella, missä ei ole vaihtoehtoja kuljetukselle. Vähän sama kun asuu kehäkolmosen sisäpuolella ja ihmettelee
miksi ihmiset eivät käytä yleisiä kulkuneuvoja ympäri Suomen.
Joo, toimitus ihan mihin tahansa Suomessa, niin muualta saa samalla hinnalla, mutta kun investoi vitosen setelin verran lisää kokonaissummaan, niin muualla saa jo valita tusinasta erilaisia oluita ja pääsee nelosen verotusluokkaan. Terveisiä Pohjois-Savo-Karjalan metroasemalta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Joo, toimitus ihan mihin tahansa Suomessa, niin muualta saa samalla hinnalla, mutta kun investoi vitosen setelin verran lisää kokonaissummaan, niin muualla saa jo valita tusinasta erilaisia oluita ja pääsee nelosen verotusluokkaan. Terveisiä Pohjois-Savo-Karjalan metroasemalta.
Noo oli edellinen tarjous tuolta 2e keissi ihan nelosolutta ja kolmea eri laatua. Ja idea oli varmaan
edullisen oluen tilaaminen, vitonen rahaa on sekin.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Noo oli edellinen tarjous tuolta 2e keissi ihan nelosolutta ja kolmea eri laatua. Ja idea oli varmaan
edullisen oluen tilaaminen, vitonen rahaa on sekin.
Jep jep, maku asioita nämä kaikki!
Euron tai parin ero, Siwa vai Prisma?
2e laatikko+ muut tai hieman kalliimmat kaljat!
Loppupelissä erot melko pieniä, verrattuna Suomen kiskuri hintoihin.
Jokainen tilatkoon mistä haluaa?

Useasti halvat hinnat= kalliit postikulut!
Yhteistyötä?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Jep jep, maku asioita nämä kaikki!
Euron tai parin ero, Siwa vai Prisma?
2e laatikko+ muut tai hieman kalliimmat kaljat!
Loppupelissä erot melko pieniä, verrattuna Suomen kiskuri hintoihin.
Jokainen tilatkoon mistä haluaa?

Useasti halvat hinnat= kalliit postikulut!
Yhteistyötä?
Jep eipä tuolta kannata tilata, alkosta ja prismasta saa yhtä kustannustehokkaasti
juomat. Sori en tajunnut ennen noita viisaita neuvoja.
 
Liittynyt
12.12.2021
Viestejä
1
Osaisko joku auttaa? Satuin tilaamaan paketin matkahuollon toimipisteeseen. Olen 18v mutta paketissa oli väkeviä. Kysytäänkö papereita vai pitääkö hankkia joku muu noutamaan. Kun olin 15v tilasin ison satsin viinejä vanhemmillle ja hain ongelmitta postista, mutta onko valvontaan tullut muutos?
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
162
Se 3 x kaljalaatikko (24 kg) tulee ihan sujuvasti lähikaupasta kantaen. Jos pitäisi kaueampaa hakea, niin sitten laatikon purku, yksi kaljakoppaa reppuun ja pari kangaskasseihin. Itse on kyllä tullut tilattua oluet melkein aika kotiinkuljetuksella. Mutta muita vastaavanpainoisia kantamuksia on kyllä tullut roudattua kilometrien kävelymatkojakin.
Painon lisäksi vaikuttaa paketin koko, kotimatkan maaston muoto ja olosuhteet (sade, liukkaus ym), sekä oma fiilis. Parastahan olis keventää taakkaa sihauttelemalla matkalla.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
719
Osaisko joku auttaa? Satuin tilaamaan paketin matkahuollon toimipisteeseen. Olen 18v mutta paketissa oli väkeviä. Kysytäänkö papereita vai pitääkö hankkia joku muu noutamaan. Kun olin 15v tilasin ison satsin viinejä vanhemmillle ja hain ongelmitta postista, mutta onko valvontaan tullut muutos?
Jos Alkosta tilasit, et niitä saa.
Jos muualta tilailit, ei Matkahuolto tiedä sisältöä eikä perään kysele.
 
Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
93
No vaikkkapa Alkojuomista seitsemän koppaa kaljaa 60 euron postikuluilla kotiinkuljetettuna ja halvin nelosolut 8 euroa / laatikko.

Eipä jaksa itse tilailla kolmosolutta edes parin euron koppahintaan, kun päälle tulee 4 euron käsittelymaksu ja toimitus tapahtuu sysipaskan ja toimitushinnoiltaan kalliin rahtifirman kautta.
Alko24plussaan saa siis nykyään shippii kautta kuljetuksen. Kaksi laatikkoa tulee 34,95€ hintaan. Norrlogin hinta lokeroon olisi 56€.
 
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
105
Pieni (6*0,75) yllätysboxi jouluksi tilattu portugalvineyards (Welcome), ei valittamista: toimistusaika ~1,5 viikkoa postin automaattiin ja kalliikkoht kuljetuskustannukset sai kuitattua netistä Googlella löytyneillä vouchereilla (kahta enempää ei kehdanut käyttää). Osa sisällöstä testattaneen jouluna.
Eli jos tietää mitä haluaa (toisin kuin minä :D), niin voin suositella kauppaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
78
Alko24plussaan saa siis nykyään shippii kautta kuljetuksen. Kaksi laatikkoa tulee 34,95€ hintaan. Norrlogin hinta lokeroon olisi 56€.
Ei ainakaan itellä toiminut vielä joulukuun alussa vaan kaksi laatikkoa oli 50€. Ja Budbee alueella asutaan. Oonko missannut jotain vai onko tämä juuri tullut?
 
Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
93
Ei ainakaan itellä toiminut vielä joulukuun alussa vaan kaksi laatikkoa oli 50€. Ja Budbee alueella asutaan. Oonko missannut jotain vai onko tämä juuri tullut?
Shippiin sivuilta saa valittua Alko24plussan, ja käsittääkseni melko tuore uudistus. UPS toimittaa, ja siis reilusti halvemmalla kuin Norrlog.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
60
1639330922885.png


Mitäs tällä nyt oikein voi tuolta alko24plussasta sitten tilata? Jos keissi on sen n. 8 kg, niin meneekös niitä muka 4 kpl yksillä posteilla?
 
Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
78
Shippiin sivuilta saa valittua Alko24plussan, ja käsittääkseni melko tuore uudistus. UPS toimittaa, ja siis reilusti halvemmalla kuin Norrlog.
Shippiillä tilasin juuri tuolla tavalla ja halvin toimitustapa oli UPS Home joka maksoi karvan alle 50€. Onhan se silti 6€ halvempi kuin Norrlog, mutta ei se kyllä mikään 34,95€ ole.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Mitäs tällä nyt oikein voi tuolta alko24plussasta sitten tilata? Jos keissi on sen n. 8 kg, niin meneekös niitä muka 4 kpl yksillä posteilla?
Minun käsittääkseni sieltä voi tilata koko valikoimasta tuotteita. Ite olen aina maksanut vain yhdet rahtikulut, mutta jossain voi olla eri käytännöt.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
60
Minun käsittääkseni sieltä voi tilata koko valikoimasta tuotteita. Ite olen aina maksanut vain yhdet rahtikulut, mutta jossain voi olla eri käytännöt.
Tuntuu vaan edulliselta jos tosiaan tulee 4 päckiä tohon rahaan ja taitaisi vielä jäädä tilaa ainakin parille litran lekallekin.

8 kg x 4 = 32 kg
1,2 kg x 2 = 2,4
+ pakkaus 1 kg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
93
Shippiillä tilasin juuri tuolla tavalla ja halvin toimitustapa oli UPS Home joka maksoi karvan alle 50€. Onhan se silti 6€ halvempi kuin Norrlog, mutta ei se kyllä mikään 34,95€ ole.

Tuosta voi tutustua
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
60
1639338920081.png


Tuolta katsoin.
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
Kyllähän noilla big buck$ hinnoilla as24 pääsee takaisin ykkösvaihtoehdoksi. Kaksi pakkauslaatikkoa kotiin 34,99 kun fransbergin kautta kotiin 58€ ja matkahuoltoon 49€.
 
Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
93


Tuolta katsoin.
Jees, Shippii toimii, kuten tuossa olen maininnut. Mutta Budbee tuskin on vaihtoehtona.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005


Mitäs tällä nyt oikein voi tuolta alko24plussasta sitten tilata? Jos keissi on sen n. 8 kg, niin meneekös niitä muka 4 kpl yksillä posteilla?



Tuolta katsoin.
Menikö tässä keskustelussa budbee ja shippii jossain välissä sekaisin? vai olenko juopotellut aivot jo rapakuntoon.. hyvin mahdollista sekin :speechless:
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
60
Menikö tässä keskustelussa budbee ja shippii jossain välissä sekaisin? vai olenko juopotellut aivot jo rapakuntoon.. hyvin mahdollista sekin :speechless:
Shippii tarjoaa ainakin minulle budbeen palveluja. En osaa sanoa mikä on oikea tapa tulkita tällaista toimittajan ketjuttamista. Eikös tämä ole vähän sama kuin että norrlog jakelee lootat DHL:llä tai Fransberg jollakin matkahuollolla jne.

Shippii löytyy laskuri.
 
Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
93
Shippii tarjoaa ainakin minulle budbeen palveluja. En osaa sanoa mikä on oikea tapa tulkita tällaista toimittajan ketjuttamista. Eikös tämä ole vähän sama kuin että norrlog jakelee lootat DHL:llä tai Fransberg jollakin matkahuollolla jne.

Shippii löytyy laskuri.
Kyllähän shippiiltä budbee löytyy valikoimista, eri asia missä kaupoissa se on käytössä. Netprisissä ja discandoossa ainakin . Jos shippii on vaihtoehtona, ei se automaattisesti tarkoita että kaikki vaihtoehdot on käytössä, esim. Berlin Bottlen kohdalla Shippii tarjoaa vain DHL:ää.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
179
Berlin Bottlen kohdalla Shippii tarjoaa vain DHL:ää.
Itselleni UPS toi torstaina BB lähetyksen ja toimituksen tilasin Shippiin kautta. Eli muitakin vaihtoehtoja on, tai tilanne muuttunut jossain vaiheessa. Mutta juu, tämä ei nyt sinänsä liity viestisi pointtiin kunhan nyt mainitsen.

Noin muutoin toimituksista yleisesti, tuntuu se toimituksen viimeinen vaihe suhteessa melko kalliilta. Kun esim. saksasta tulee lähelle matkahuoltoon 24,59€ kuluilla (fransberg) ja siitä jos kotiin toimitettuna ottaisi, olisi viimeinen kilometri noin 10€. Siksipä haen mielelläni itse, lisäksi yleensä itse hakemalla saa päivää aikaisemmin. Toki eri jos pitkä matka matkahuoltoon.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
84
Big buck:sia käyttäneille kysymys:
Shippiin big buck sivulla kerrotaan että vain seuraavat kombinaatiot voidaan toimittaa: 3 & 5 l viinipönikät sekä 0,33 & 0,5l x24 tölkkilaatikot jotka pakataan yhteen laatikkoon. Näyttäisi tulevan siihen yhteen 12 paikkaiseen pakkauslaatikkoon.
Niin oletteko ottaneet pulloja myös tuohon tilaukseen? Meinasin ottaa 2 kpl 0,33x24 olutta ja siihen 4 ploa väkeviä niin eikö se yhtäläillä tuolla big bucksilla kulje kun kerta menee samaan laatikkoon? Kokemuksia?

Off topic pakkamisesta ja paketin kulusta: Tilasin sunnuntai 5.12 saksan amazonista ja suomen ikeasta kummastakin muutamat ladattavat patterit. Saksan paketti oli noudettavissa automaatista jo 9.12. Ikean paketista tuli perjantaina 10.12 illalla viesti että luovutetaan pian postille. Tällä hetkellä seurannan perusteella olisi noudettavissa tänään 13.12 tai huomenna.
 
Liittynyt
13.12.2021
Viestejä
2
Kauan nuo Alksin tilaukset on yleensä seissyt tuolla PI-18 Post24 Euroopassa? Tässä nyt toista viikkoa pari laatikkoa ollut seurannan mukaan siellä, onko normaalia, vai pitääkö ruveta tiedustelemaan asiaa..?
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
84
Kauan nuo Alksin tilaukset on yleensä seissyt tuolla PI-18 Post24 Euroopassa? Tässä nyt toista viikkoa pari laatikkoa ollut seurannan mukaan siellä, onko normaalia, vai pitääkö ruveta tiedustelemaan asiaa..?
mistä seurannasta katsot? Oletko katsonut matkahuollon seurannasta? Eikö ne joidenkin seurannassa juuri tuohon loppuneet ja sitten alkaa näkymään matkahuollolla. Matkahuollolla taas ollut ongelmia viime aikoina kuten täällä kerrottu
 
Liittynyt
13.12.2021
Viestejä
2
mistä seurannasta katsot? Oletko katsonut matkahuollon seurannasta? Eikö ne joidenkin seurannassa juuri tuohon loppuneet ja sitten alkaa näkymään matkahuollolla. Matkahuollolla taas ollut ongelmia viime aikoina kuten täällä kerrottu
Omniva ja Matkahuollon mukaan odottavat lähetystä. Täytyy pari päivää katsella vielä ja kiitos infosta.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
201
Rupesi tekemään mieli tilata pari laatikkoa olutta joululomaksi, onkohan mitään saumaa että kerkee tulemaan kymmenessä päivässä? Alks ja Viinikauppaa silmäilin?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 387
Viestejä
4 200 262
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom