Eikä ole niin just että onko Budbeen kantoalueella jolloin kuljetus on 4euroa halvempi (about).Tuola on mukavan hintasia pulloja. Kun 20tuhatta maksaa pullosta niin ei sitä ihan arkena kehtaa korkata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä ole niin just että onko Budbeen kantoalueella jolloin kuljetus on 4euroa halvempi (about).Tuola on mukavan hintasia pulloja. Kun 20tuhatta maksaa pullosta niin ei sitä ihan arkena kehtaa korkata.
Tuola on mukavan hintasia pulloja. Kun 20tuhatta maksaa pullosta niin ei sitä ihan arkena kehtaa korkata.
Kiitän tästä. Oma suosikkini Japani whisky löytyi tuolta. Suomesta saaminen vähän niin ja näin. Siispä tilailemaan. Whisky Online Cyprus - Nikka Miyagikyo Single Malt 70cl, 45%Kukaan tilannut täältä? Whisky Online Cyprus - Buy Old, Rare Whisky and Fine Spirits
Juu toi on vielä kohtuu hintasta. Mut noihin 2 tuhanen pulloihin mitä tuolta myös saa ei monella ole varaa. Tuommostako tilaa ja vielä särkyy kuljetuksessa oishan se ihanaaLaitoin paikan testiin. Tuolta löysin Antica Sambucaa, tosin postitus oli saman hintaista tai ylikin kuin itse juomat![]()
Viimeviikon keskiviikkona tilasin ja torstaina pitäisi tulla juomat UPSn seurannan mukaan.Alkostore24 on liki ainoo paikka mistä saa Crowmoor siideriä, mutta mikä siellä on nyt toimitusaika. Onko jo liian myöhäistä jouluksi?
No tuliko ne juomat ja oliko ehjiä? Ihan uteliaisuutta kysyn4 pakettia on aamukymmeneltä tullut itsellekin postnordin sovellukseen. Katsellaan nyt vielä miten tässä käy, sovelluksessa lukee "Toimitus postilaatikkoon, jos ei mahdu niin nouto palvelupisteestä"![]()
Vielä ei ole lähetystä näkynyt, Postnordin sovelluksessakaan ei vielä ole minkäänlaisia siirtymiä kirjattuna. Pitääpi päivitellä tänne kun ja jos saapuvat.No tuliko ne juomat ja oliko ehjiä? Ihan uteliaisuutta kysyn
Sama, mutta yksi Grolsch ja kaksi Goldia. Kiitti vinkistä myös.Kiitos vinkistä myös täältä. Kaksi grolschia ja yx gold tuli tilattua.
Ikävä on tälläisten verkkokauppojen kanssa toimia, kun tilatessa varastosaldo näyttää olevan OK ja sitten ei olekaan. Ja lisäksi kirjautuessani aiemmin viime viikolla Alkostore24:een ja tarkasteltuani tilaukseni statusta, oli kaikki tuotteet merkitty "Lähetetty".
Harmillista on itse hoitaa muiden töitä, hoputtaa ja vahtia. Ja ATK-järjestelmät on pullopersesikojen tekemiä.
Jos bulkkisangria tölkissä/muovipullossa kelpaa, niin tuolta olen itse tilaillut:Tosi harmi. Olin suunnitellut tilaavani kesäksi sangriaa sieltä.
![]()
Alko24plus löytyy pari laatikkoa aika halvalla.
Tilasin kolme laatikkoa olutta 10€ ja päälle postit 28€. 12,66€ siis tulee hinnaksi yhdelle.
Kiitos vinkistä! Laitan nettisivun muistiin.Jos bulkkisangria tölkissä/muovipullossa kelpaa, niin tuolta olen itse tilaillut:
Wein online bestellen - Supermarkt24h.de
Rahtilaskuri ei toimi, mutta kolme 12x1,5l tölkkitilausta olen tehnyt, 21e DHL:n kuluja tuli per tilaus. Sattumalta ekalla kerralla tilasin tuon 12 tölkkiä, ja kun kaupan paketti oli justiinsa passeli tuolle määrälle, niin jatkoin samalla tilausmäärällä. Samoilla rahtikuluilla voi siis saada enemmänkin tilattua.
Juomat ja rahti maksetaan tilauksessa könttinä, kauppa ja DHL laittavat vähintäänkin kiitettävästi tietoa tilauksen etenemisestä.
Tuo tarjous oli ihan etusivulla esillä, enää ei näy olevan. Oli siis pikatarjous, vanhat pois varastosta uusien alta tms.Jokohan tää kamppis loppui? Tuoteartikkelia hakiessa hakutuloksessa lukee ainakin "Alennus vähennetään kassalla", mutta nyt kun on kaikki ostoskorissa ja olen kassalla, niin ihan ovh:ta tuo näyttää tuotteille. Miten muilla jotka tilasivat?
Tuo tarjous oli ihan etusivulla esillä, enää ei näy olevan. Oli siis pikatarjous, vanhat pois varastosta uusien alta tms.
Itse kerkesin tuossa aamulla ennen kahdeksaa vielä tilaamaan tarjoushintaan pari grolschia ja yhden goldin.Ihan mainoskampanja taisi olla. Koskaan ei ole Alko24plussassa nuo parin euron olutlaatikot olleet tuotteita, joissa päiväys olisi tulossa normihintaisia tuotteita nopeammin vastaan.
Piti myös tehdä hätätilaus alks.fi kautta, kun näyttää siltä, ettei kuohujuomat sun muut tule ajoissa ensi viikon juhliin halpa-alco.fi :stä.
Tilauksesta puolitoista tuntia tuli Fransbergiltä tieto, että tilaus prosessoitu ja Matkahuollon lähetystunnus. ...
Samoilla posteilla olisit saanut vielä 79kg juomaa lisää.As24 100x24x0.33. Lava, 400 paikkaa ja 820 kg.
oluet 916,00 ja rahti 389,00
tilaus 22.11. ja lava pihassa tänään 01.12. täällä Kuningaskunnassa.
kiitos
Noniin. Siis tilasin 26-29.10:ttä... meni siis reilu kuukausi... Ei mulla muutahalpa-alco tilaus tuli perille, tilasin about 26.-9.s, parikertaa oli jo tulossa, ja tänään tuli himaan, kevyellä muovi wrapilla, mutta hyväkuntoisina... 3pakettia
Halpa-alco.fi: "Tilauksia kootaan maanantaista perjantaihin. Tilauksesi kootaan 1-3 arkipäivässä työmäärästä riippuen.Noniin. Siis tilasin 26-29.10:ttä... meni siis reilu kuukausi...
Kuulostaa ihan normaalilta, eikä tuossa minusta mitään erityistä jumittamista ole. Varmasti tulee tuo alks.fi tilauksesi luvatussa ajassa. Moneskos täysi arkipäivä sulla on tilauksessa menossa?Taisipa kyrvähtää tuo alks.fi hätätilaus. Piti tosiaan tilata tuolta, kun näytti, ettei halpa-alco kykene toimittamaan juominkeja itsenäisyyspöiväviikonlopun juhliin. No, alks:n tilaus lähti viime viikolla hyvin vetämään. Fransbergilta tuli heti läh.tunnukset ja rekka liikkui hyvin Hampurista Tallinnaan. Ja sinne jämähti, johonkin terminaaliin. Saatanan eestipojat jälleen. Matkahuollon päässä edelleen: "Odotetamme lähetystä kuljetettavaksi".
Jos katsoo Matkahuollon touhuja, se osaa olla paskamaisen hidas. Eräs paketti minulle on tulossa Varustelekasta: tänään tuli ilmoitus, että on valmis lähtemään Matkahuollosta Vantaalta ja odotettavissa peräti 7.12. täällä Lappeenrannassa. Samaten eräs paketti liikkuu Varkaudesta tänne viisi päivää. Joka saatanan kaupunnissa paketti pysähtyy vuorokaudeksi, jopa täällä perilläkin, ennenkuin kuskataan noutopisteelle.
Eli summa summarum:
- halpa-alco.fi :stä ei kannata tilata mitään;
- alks.fi tilaukset lähti hyvin, mutta toiset eestipojat hautovat sitä terminaalissa;
- Matkahuolto kankea ja hidas;
- lonkerot ja kuohujuomat ostettava nyt kovalla hinnalla koti-Suomesta ja nämä tilatut tuontijuomat jäänevät varastoon, jos tulevat.
DHL+Posti näyttää nyt () pelittävän viikossa, kun yksi oluttilaus on tulossa alcostore24:sta.
Sama tilanne mulla. Ei tule ainakaan maakuntiin. Jos asut Helsingissä, voit ehkä saada. Matkahuolto onnistuu hautomaan pakettia yhdessä terminaalissa aina väh. vuorokauden. Sikäli mikäli jos eestipoika onnistuu lähettämään.29.11 Arrival to post office ja edelleen samassa eli Virossa jumissa ilmeisesesti.
Täsmälleen samaa mieltä tuosta Gran San Tiagosta. Ei koskaan enää. Täytyypä kokeilla La Anderaa. Ei ole pahan hintaistakaan. Sääli ettei taida sada mistään Budbeen kautta.
Tuo ei ole läheskään huonoimmasta päästä, ellei blendi ole vaihtunut toissavuotisesta. Esimerkiksi mikä tahansa espanjalainen hanaviini on tuohon verran monta kertaluokkaa järkyttävämpää myrkkyä samassa hintaluokassa.
En nyt ala kiistelemään makuasioista mutta kyllä tuo on ylivoimaisesti pahin kokemus laatikkoviineistä.Tuo ei ole läheskään huonoimmasta päästä, ellei blendi ole vaihtunut toissavuotisesta. Esimerkiksi mikä tahansa espanjalainen hanaviini on tuohon verran monta kertaluokkaa järkyttävämpää myrkkyä samassa hintaluokassa.
Et tätä ole sattunut saman myymälän valikoimasta testaamaan?En nyt ala kiistelemään makuasioista mutta kyllä tuo on ylivoimaisesti pahin kokemus laatikkoviineistä.
Taisipa kyrvähtää tuo alks.fi hätätilaus. Piti tosiaan tilata tuolta, kun näytti, ettei halpa-alco kykene toimittamaan juominkeja itsenäisyyspöiväviikonlopun juhliin. No, alks:n tilaus lähti viime viikolla hyvin vetämään. Fransbergilta tuli heti läh.tunnukset ja rekka liikkui hyvin Hampurista Tallinnaan. Ja sinne jämähti, johonkin terminaaliin. Saatanan eestipojat jälleen. Matkahuollon päässä edelleen: "Odotetamme lähetystä kuljetettavaksi".
Jos katsoo Matkahuollon touhuja, se osaa olla paskamaisen hidas. Eräs paketti minulle on tulossa Varustelekasta: tänään tuli ilmoitus, että on valmis lähtemään Matkahuollosta Vantaalta ja odotettavissa peräti 7.12. täällä Lappeenrannassa. Samaten eräs paketti liikkuu Varkaudesta tänne viisi päivää. Joka saatanan kaupunnissa paketti pysähtyy vuorokaudeksi, jopa täällä perilläkin, ennenkuin kuskataan noutopisteelle.
Tilausnumero taisi olla reilusti alle tuhannen?Noniin. Siis tilasin 26-29.10:ttä... meni siis reilu kuukausi... Ei mulla muuta
Mulla sama tilanne Alksin paketin kanssa, 24.11 tilattu ja 29.11 Arrival to post office on viimeisin merkintä. Matkahuolto odottaa pakettia.Kauan porukalla mennyt alkostarin tilausten saapumiseen?
Tilasin 23.11 ja paketit lähti 25.11. Tuleekohan 6.12 mennessä?
29.11 Arrival to post office ja edelleen samassa eli Virossa jumissa ilmeisesesti.
Joskus aikoja sitten. Ei hääviä tuokaan mutta parempaa kuin tuo Gran San Tiago.Et tätä ole sattunut saman myymälän valikoimasta testaamaan?
![]()
Tuo ei ole läheskään huonoimmasta päästä, ellei blendi ole vaihtunut toissavuotisesta. Esimerkiksi mikä tahansa espanjalainen hanaviini on tuohon verran monta kertaluokkaa järkyttävämpää myrkkyä samassa hintaluokassa.
Mulla sama tilanne Alksin paketin kanssa, 24.11 tilattu ja 29.11 Arrival to post office on viimeisin merkintä. Matkahuolto odottaa pakettia.
Sama tilanne mulla. Ei tule ainakaan maakuntiin. Jos asut Helsingissä, voit ehkä saada. Matkahuolto onnistuu hautomaan pakettia yhdessä terminaalissa aina väh. vuorokauden. Sikäli mikäli jos eestipoika onnistuu lähettämään.
997 muistaakseni, ei reilusti. Tosiaan seurantanumero tuli myöhään ja useammalla ilmotuksella sitä ettei nyt kolmannen kerran tulevan paketin luotto ole täydetTilausnumero taisi olla reilusti alle tuhannen?
T. odottaja
Joo itellä ei taas mene toi No.1 garnacha-tempranillo alas kuin jääkaappikylmänä sangriaksi viritettynä ja sama oli Aguila tempranillo-merlotin kanssa, kun sitä kaverilta erehdyin juhannuspöydässä maistamaan. Ylipäätään pyrin kyllä välttämään kaikkea missä on tempranilloa, eikä merlotkaan ole siellä suosikeissa koskaan ollut. Gran San Tiagoa pystyn sentään juomaan ihan viininä 16-asteiseksi jäähdytettynä, huoneenlämpöisenä ei oikein sekään putoa, mutta aika harva nyt putoaa muutenkaan.Joskus aikoja sitten. Ei hääviä tuokaan mutta parempaa kuin tuo Gran San Tiago.
Ylivoimaisesti pahinta oli joskus Callen viinamyymälästä ostettu random 2-3e/pullo maksanut espanjalainen punkku. Piti käyttää ultraäänipesurin kautta (karahvissa) ennenkuin sai alas.
24.11 tilattu Alksista ja 29.11 Arrival post office. Tänään 01.12.2021 15:44 Tampere Lähetys on käsittelyssä. Pitäs ehtiä tällä viikolla kotiin toimitettuna.Mulla sama tilanne Alksin paketin kanssa, 24.11 tilattu ja 29.11 Arrival to post office on viimeisin merkintä. Matkahuolto odottaa pakettia.