Joo ei mene ei, jos alkoholiprosentti on yli 20.Eihän kalja/olut/bisse mene koskaan vanhaksi. Sama asia kuin hunajlla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei mene ei, jos alkoholiprosentti on yli 20.Eihän kalja/olut/bisse mene koskaan vanhaksi. Sama asia kuin hunajlla.
Hmmh mulla on jäänyt johonkin matkan varrelle kun 3.9. tilatut ja 7.9. lähetetyt vielä matkalla eikä seuranta tietenkään päivity mihkää päi.Alkcista tiistaina 7.9 tilatut juomat saapuivat tänään matkahuollon toimipisteeseen.
Eihän kalja/olut/bisse mene koskaan vanhaksi. Sama asia kuin hunajlla.
Onkos kukaan törmännyt kauppaan, josta saisi Brooklynin oluita järkihinnalla Suomeen?
Original on liian kallista!Ja Cool Grapea.![]()
Tuo viikinki maistuu loppuillasta jo ihan hyvälle!3 laatikosta yksi laatikollinen oli 12% viikinkiä. Vähän turhan vahvaa voi olla omaan makuun, mutta pitää viikonloppuna testata.
Tuo viikinki maistuu loppuillasta jo ihan hyvälle!![]()
Juuri näin. Olen joskus tehnyt (kun on ollut jotain noin vahvaa muutama tölkki) niin silleen että normaali keppanaa tuoppiin ja 1/2 tai 1/3 osa tuollaista päälle. Ihan ok "peruslageria" joka menee kylmänä täysin ok ja prosentit on ihan järkevät verrattuna tuohon Viikingin 12%. Ei välttämättä maistu hifistelijälle mutta kylmänä lagerina ihan ok.Litran oktoberfest tuoppiin vaan tarpeeksi laimeampaa kaveriksi jos 'ei pysty / ei kykene' muuten.
Chromeen saa toimivan shippii lisäosan joka sitten osaa laskea toimituskuluja suoraan sivulla. Ja ainakin discandoolla tulee maksun jälkeen iso shippii mainos jota klikkaamalla pääsee syöttämään tilauksen tiedot ja valitsemaan budbeen tai jonkun muun toimittajan.Juuri näin. Olen joskus tehnyt (kun on ollut jotain noin vahvaa muutama tölkki) niin silleen että normaali keppanaa tuoppiin ja 1/2 tai 1/3 osa tuollaista päälle. Ihan ok "peruslageria" joka menee kylmänä täysin ok ja prosentit on ihan järkevät verrattuna tuohon Viikingin 12%. Ei välttämättä maistu hifistelijälle mutta kylmänä lagerina ihan ok.
Ja jottei ihan OT mene niin itselle tulossa Netpris+Budbeellä tilaus ja toimitus ensi maanantaina. Pitää tuon jälkeen tutkailla sitten miten toimitus ja nettisivut ovat muuttuneet...liittyen siihen infoon jota he laittoivat. Tästä oli täälläkin sivu-kaksi sitten juttua mutta haluan itse katsoa mitä siellä nettisivuilla on valittavissa (ja oliko joku lisäosa selaimeen tarjolla?). Sehän menee kuitenkin niin että jos nettisivuilla ohjataan jollekin sivuille niin etämyyntiä selkeästi ja myyjä vastuussa veroista.
Vielä kun noissa netprissa ja discandooossa pääsisi niistä liioitelluista painoista eroon niin hintavertailu muihin sivustoihin helpottuisi.Chromeen saa toimivan shippii lisäosan joka sitten osaa laskea toimituskuluja suoraan sivulla. Ja ainakin discandoolla tulee maksun jälkeen iso shippii mainos jota klikkaamalla pääsee syöttämään tilauksen tiedot ja valitsemaan budbeen tai jonkun muun toimittajan.
Onko kellään tekkiläisistä antaa tietoa siitä, miten seuraavat kaupat toimivat/ovat muuttaneet tapojaan suhteessa etämyyntiin n. puolen vuoden aikana?
Esimerkiksi seuraavat kaupat:
- Berlin Bottle (oli aiemmin juttua täällä, että on siirtynyt selvemmin etäoston suuntaan, mutta onko näin todella?)
- Spritbox
- Alkostore24
- Vinosonline ("epsanjalaiset" kaupat eivät toimita nykyään Suomeen?)
Ostokohteena maltillisella hinnalla varustetut viskit.
riippuu merkistä ja määrästä.Meinasin, että tilaisin olutta esimerkiksi Alkc-kaupasta. Onko tuo fiksuin paikka tilata, jos haluaa suomalaista merkkiä halvalla (sis. oluet ja toimituksen).
Lisää kysymyksiä:
1)Miten paljon kannattaa tilata?
2)Tuleeko toimitusmaksu painon mukaan ja onko "painoluokat" porrastettu?
3)Monessa laatikossa menee toimitusten suhteen sellainen hyvä raja, jos vaikka isommankin porukankin kanssa tekee tilauksen?
Kiitos jo etukäteen
Laskeskelin itse, että pitäisi tilata yli 42 laatikkoa, että isommassa erässä olisi mitään järkeä. Helpompi vain tilata esim. 3 tai 6 laatikkoa lähimarketiin, niin ei tarvi liikaa jännittää.Meinasin, että tilaisin olutta esimerkiksi Alkc-kaupasta. Onko tuo fiksuin paikka tilata, jos haluaa suomalaista merkkiä halvalla (sis. oluet ja toimituksen).
Lisää kysymyksiä:
1)Miten paljon kannattaa tilata?
2)Tuleeko toimitusmaksu painon mukaan ja onko "painoluokat" porrastettu?
3)Monessa laatikossa menee toimitusten suhteen sellainen hyvä raja, jos vaikka isommankin porukankin kanssa tekee tilauksen?
Kiitos jo etukäteen
Lapin Kulta Pure Gluten Free 4,5% 24x33clOsaako kukaan kertoa mistä saisi halvalla gluteenitonta kaljaa, vielä parempi jos osaa suositella jotain merkkiäkin.
Chromeen saa toimivan shippii lisäosan joka sitten osaa laskea toimituskuluja suoraan sivulla.
Hmmh mulla on jäänyt johonkin matkan varrelle kun 3.9. tilatut ja 7.9. lähetetyt vielä matkalla eikä seuranta tietenkään päivity mihkää päi.
Paljonko maksaa toimitus discandoosta postnordin kautta? Käyttävätkö samanlaisia 12 paikan laatikoita?
Ei toimi, ei.Ei toimi taaskaan Alko24Plussan Slots-tarjous vaikka ostaisi muuta kamaa 60€:lla...
Itse tilasin eilen jolloin toimi.Ei toimi taaskaan Alko24Plussan Slots-tarjous vaikka ostaisi muuta kamaa 60€:lla...
Eli onko vain tarjouskaljat loppu?Itse tilasin eilen jolloin toimi.
Jaah, mutta kun se tarjous alkoi vasta tänään... Mielenkiintoiseksi menee.Itse tilasin eilen jolloin toimi.
Eilen (tiistaina) klo n. 18.00 tilasin ja tänään Norrlog ilmoitti paketin olevan matkalla.Jaah, mutta kun se tarjous alkoi vasta tänään... Mielenkiintoiseksi menee.
Itse kun tilasin samaan aikaan Latviasta ja Saksasta, niin saapumisilmoitukset tulivat 16 min välein.Tilasin nyt ensimmäistä kertaa Alkc Saksan varastolta, katsotaan koska on paketti perillä.
Itse kun tilasin samaan aikaan Latviasta ja Saksasta, niin saapumisilmoitukset tulivat 16 min välein.
DHL Express ei enää kuljeta Suomeen alkoholia? Onko joku väärä uutinen vai totta? Tuttavalla kääntynyt paketit takaisin ja asiakaspalvelu kertonut tämän uutisen.
Itse tilasin kans 6x 1L pulloa drinkologysta testiksi 2.9.. Tuli perille 7.9. kerrostaloon oman asunnon ovelle, hyvin pakattu eikä rikkonaisia pulloja.Viikonloppuna tilattu Drinkologystä paketti, tänään tulossa UPSin toimittamana.
Ja vaan 15€ toimituskulut eikä kuljetusta tarvitse itse hoitaa, iso peukku tälle mikäli tavara saapuu ehjänä perille.
Ihan mielenkiinnosta, mistä paketti oli tulossa? Näin tosiaan kertovat kuten @irspa jo totesikin.DHL Express ei enää kuljeta Suomeen alkoholia? Onko joku väärä uutinen vai totta? Tuttavalla kääntynyt paketit takaisin ja asiakaspalvelu kertonut tämän uutisen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.