Tilasin ekaa kertaa Supermarkt24:sta. Tiedossa se on ollut toista vuotta. Netprisin toimituskulut alkoivat tökkimään. (Muuten ihan loistava paikka tilata (tosin itselle autottomana kotiinkuljetus olisi suuuuuuuri plussa!).
Joku mainitsi, että piti hakea Discandooon paketti postista. Ei pidä. Eikä saa. Niillä on kotiinkuljetus. Soittaa vaan, ja sopii uuden ajan. Postille varmasti sopii, että haetaan itse, mutta ei ole tarpeen. Älkää hakeko, etteivät totu tähän palveluttomuuteen...!
Supermarkt24, sanovat, että 30kg 15€, jostain syystä 37kg kuitenkin 17,85€ kuljetuskulu. Olen saanut reilut puolet tuotteista, tulevat kolmessa paketissa näköjään. Enpä ole ikinä nähnyt niin hyvin pakattuja lähetyksiä! Muutama viini korvattiin vastaavilla - ihan sama, kun ovat vastaavia.
Toimitusajat eivät kyllä pidä yhtään paikkaansa, tilasin viime vkon maanantaina, pakattiin perjantaina ja lähetettiin, tänään UPS toi. Mutta eipä sekään haittaa, kun sen nyt tietää. Osa lähtee vasta nyt pe. Eli vähän ristiriitainen kokemus, mutta kaikkineen olen tyytyväinen; kamat tulee oikeasti kotiin asti, näköjään kilot venyy, edullinen toimitusmaksu, mahtavasti pakattu (ellei liiankin hyvin), hyvät hinnat.