Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näin sitä kuluttajaa huijataan, I:n kohdalle laitetaan kaksoispiste ja toivotaan että huomaa vasta juomaa maistaessa. sama noissa Qled telkkareissa joilla ei ole mitään samaa Oled telkkarien kanssa.Kiitos tiedosta ja paremmista silmistä. Itse katsoin vain nopeasti että kunnon Gin lonkeroa. Tarjouksen mielekkyys tipahti noin 100% alaspäin eli ei jatkoon. Turhaan siis kirosin miksi en huomannut ennen kuin laitoin ostoon pari laatikkoa Hartwallin Gin lonkeroa valumaan Latviasta kotio päin
12.2 tehty Netpris + Budbee tuotiin juuri ovesta sisään. Tänään aamulla Budbee ilmoitti että paketit jaossa, tässä välissä ei mitään inffoja näkynyt. Summa summarum homma OK
näin sitä kuluttajaa huijataan, I:n kohdalle laitetaan kaksoispiste ja toivotaan että huomaa vasta juomaa maistaessa. sama noissa Qled telkkareissa joilla ei ole mitään samaa Oled telkkarien kanssa.
Q ja O lähes samanlaisia kirjaimia. Sekottaa helposti OLED:iin samsungin VA-paneelin telkat.
Kiistauta paypalilla, maksoi sitten rahat. Kaverilla kävi sama tapaus.Hola!
Onko kukaan saanut tuolta alko24plussasta ikinä vastausta sähköpostiin?
Tein sillein tyhmästi, että nappasin vahingossa yhden viini pänikän liikaa, suhteessa optimiin kuljetusmäärään. Eli siis se yksinäinen parin euron vinkku matkaisi 26€ kuljetuksella tänne.
Laitoin mailia suomeksi, englanniksi ja vielä google kääntäjällä solkkasin saksaksi, että voisin perua osan tilauksesta tai vaihtoehtoisesti tilata samalla tilausnumerolla lisää, mutta ei vastausta.
Seuraava vaihtoehto lienee tilata kuljetus vahinkojen minimoimiseksi..
Netprisillä vissiin jotain hämminkiä... Viikkoon ei mennyt tilaus läpi ennenkuin laitto viestiä aspaan. Eikös tuolta ennen tullu "väliaika" tietoja missä paketti menee? Nykyään vissiin ilmestyy vasta kun Suomessa? Kaikki kaupat kyllä ruuhkautunut enemmän ja enemmän.
Mulla melkein samat, 15.2 tilattu, eikä mitään seurantaa ennen kotimaata. 19.2 paketti näytti olevan vantaalla. Seuraavaksi (22.2) tulikin tekstari, että paketti on noudettavissa paikallisesta länsirannikon matkahuollosta.16.2. tilattu Discandooosta, mitään infoa ei kuulunut paketin kulusta kunnes tänään sain viestin että on valmis noudettavaksi lähimmästä noutopisteestä. Hyvin pakattu, kaikki kunnossa. Positiivinen ensikosketus kyseiseen firmaan.
Mites porukalla toi Budbee? Ensimmäistä kertaa tuli sen kautta tilattua, kun niin halvat postitukset oli ja myöhemmin sain tietää että kuulemman tarkistavat henkilöllisyyden ikärajallisissa tuotteissa, onko kuinka paikkaansa pitävää? 19-vuotias jannu ja pari viinaputeliahan sinne tilaukseen saatto sujahtaa, niin siltä kantilta kyselen.
Huh kiitos helpottavasta vastauksesta, tosiaankin kun vasta jälkeenpäin kuulin että tarkistaisivat henkkareita toimituksen yhteydessä, niin kuumotteli että lähteekö paketti takasin Saksaan vai pitääkö kuskin kans sanaharkkaan ruvetaUseamman kerran tilannut budbeella eikä multa ole kukaan ikinä mitään henkkareita kysellyt. Hitostako se budbeen kuski tietää mitä siellä paketissa muutenkaan on? Budbeen kuskit tuntuu olevan samaa tasoa mitä woltilla tai foodoralla eli ei kiinnosta vittuakaan ja tuskin edes puhutaan suomea. Postin mies joka mulle roudaa berlonbottlen paketteja tosin heittää joka kerta jotain vitsintynkää kuinka tuli taas paketillinen märkää, niissä paketeissa tosin taitaa ihan pullonkuvia ollakin kun noi netprisin jne. lootat on ainakin mulla ollut ihan blankoja ja tuskin ne kaljalaatikot siellä kilinälläkään sisällöstään ilmoita.
ite oon tilannu 3 kertaa budbeella ja joka kerta kysyttyHuh kiitos helpottavasta vastauksesta, tosiaankin kun vasta jälkeenpäin kuulin että tarkistaisivat henkkareita toimituksen yhteydessä, niin kuumotteli että lähteekö paketti takasin Saksaan vai pitääkö kuskin kans sanaharkkaan ruveta
Saapas nähä miten käy, pitääköhän olla suoraan vaan 20v vai riittääkö täysikäsyysite oon tilannu 3 kertaa budbeella ja joka kerta kysytty
ite oon tilannu 3 kertaa budbeella ja joka kerta kysytty
Itellä löytyy kunnon partaa ja vois luulla vanhemmaks mitä oon saa nähä nyt että miten käy, ilmottelen tänne sitten.Taitaa olla aika paikkakunta/kuski riippuvaista? Itse olen ~25v ja ehkä jopa ikäistäni nuoremman näköinen joten tuskin edes pärstästä kiinni että näyttäisin siltä etten olisi henkkareiden kysely iässä
en osaa sanoa, ite 23 ja vissii kirjottaa syntymäajan puhelimeeSaapas nähä miten käy, pitääköhän olla suoraan vaan 20v vai riittääkö täysikäsyys
Saas nähdä miten käy, jännittävä tilanne.en osaa sanoa, ite 23 ja vissii kirjottaa syntymäajan puhelimee
Asutko muuten missäpäin?en osaa sanoa, ite 23 ja vissii kirjottaa syntymäajan puhelimee
vantaallaAsutko muuten missäpäin?
Stanssi taitaa asua Oulussa (mitä ainaki viestejä vilkuilin) ja itekki Oulusta oon. Kuinkahan monimutkanen prosessi oikeen on tulossa jos oikeesti eivät pakettia luovuta ja lähtee takasin lähettäjälle.vantaalla
Stanssi taitaa asua Oulussa (mitä ainaki viestejä vilkuilin) ja itekki Oulusta oon. Kuinkahan monimutkanen prosessi oikeen on tulossa jos oikeesti eivät pakettia luovuta ja lähtee takasin lähettäjälle.
Toivotaan parasta!Mulla ne lähetit on tyyliin ottanut kuvan siitä paketin lähetystarrasta tms. Tai onkohan niillä jokin oma budbee sovellus millä skannaavat. Anywei, ei ne mitään ikää ole kysyneet tai naputelleet puhelimeen. Pudottavat paketin, ottavat kuvat ja lähtevät menemään. En pidättäis hengitystä että jaksavat/tietävät kysyä ikää
Jätä lomakkeet omaan arvoonsa.Miten tilaus Alkostore24:stä tehdään tätä nykyä korrektisti kaikkien taiteen ynnä verosääntöjen mukaan? Näistähän on ilmeisesti tullut etäostoja, joista on kai tehtävä ennakkoilmoitus ja maksettava itse verot?
Ilmeisesti täältä
voi tulostella kaavakkeet ennakkoilmoitusta varten, täyttää ne ja lähettää postissa verottajalle. Verottajaa varmasti ilahduttaa käsintäytetyt paperilomakkeet, mutta täytyyhän sitä verot hoitaa. Alkoholiverosta ja juomapakkausverosta on sitten täytettävä erilliset lomakkeet.
Voiko tilauksen laittaa heti menemään, kun ennakkoilmoitus on postitettu... ja miten siitä eteen päin?
Mites porukalla toi Budbee? Ensimmäistä kertaa tuli sen kautta tilattua, kun niin halvat postitukset oli ja myöhemmin sain tietää että kuulemman tarkistavat henkilöllisyyden ikärajallisissa tuotteissa, onko kuinka paikkaansa pitävää? 19-vuotias jannu ja pari viinaputeliahan sinne tilaukseen saatto sujahtaa, niin siltä kantilta kyselen.
Onko kuitenkin parasta lähteä Paypal kautta anomaan rahoja takaisin?
Mulle tuli eilen paketti ja kuski mainitsi, että on pakko kysyy henkkareita, uusi sääntö. Kuitenkin kun skannasi paketin, niin sanoi että näköjään meni läpi muutenkin. Itsekin olen lähempänä 50v kuin 40v, mutta aina on henkkarit taskussa kun Budbeen kuljetus tulee.Mulla ne lähetit on tyyliin ottanut kuvan siitä paketin lähetystarrasta tms. Tai onkohan niillä jokin oma budbee sovellus millä skannaavat. Anywei, ei ne mitään ikää ole kysyneet tai naputelleet puhelimeen. Pudottavat paketin, ottavat kuvat ja lähtevät menemään. En pidättäis hengitystä että jaksavat/tietävät kysyä ikää
Discandoo 7.2. tilattu ja 15.2. kahdesta laatikosta yksi tuli perille (kaljat). Toisesta (pari viinitötsää +jekku) Shippii sanoi että jos ei viikon sisällä kuulu niin ota yhteyttä ja selvittävät, ei kuulemma näy missään skannattuna. Toivottavasti löytyy vielä.
Budbee toimii kyllä hyvin sitten kun tulee sinen näkyville ja hienoa kun näkee missä auto on tulossa niin pystyi menemään ulko-ovelle vastaan (siirsin ne kylmäkellariin suoraan samoin tein).
Toinen paketti Discandoo / Budbee hävis jonnekin, eilen pyysin Shippii rahdista rahat takaisin ja he kertoivat Discandolle asian myös meilillä, lähetin itsekin vielä perään viestin että saisinko rahat takaisin. Mitään ei ole vielä kuulunut.
Onko kuitenkin parasta lähteä Paypal kautta anomaan rahoja takaisin?
Mulla on nyt tulossa viinalasti ja testasin myös 23 viinipullon tilausta tuolta Portugalista. Mutta tuossa aikaisemmin joku puhui juuri että tilannut limuja. Onko mikään paikka niin edullinen että limuja kannattaisi oikeasti tilata netistä? Minusta limujen hinnat ollut todellä lähellä Suomea ja nopeasti nousee postikulut.. että sama vaikka hakee lähikaupasta.
Taitaa yleensä olla kyse mauista joita ei Suomesta saa.
Bacardi lemon + Tavallista pepsiä. Ainakin Ranskassa oon nähnyt tuota myytävän "party boxina" kaupassa, sisältäen siis ton rommin ja pepsi pullon. Siinäpä vasta näky mikä ei Suomessa tule varmaan ikinä mahdolliseksi on tää niin holhoamisen luvattu maa.Voihan se olla niinkin. Niin se on itsellä juuri esim. Rommien puolesta. Kaikki semmoisia mitä ei suomesta saa, tai jos saa niin hinta on jotain ihan älytöntä.
Suosituksia otetaan limuista jos on semmoisia mitkä sopii drinkkeihin ja mitä ei suomesta saa, mielellään kokeilisi uutta. Nykyään saa ihan hyvin onneksi marketeistakin kaikkea erikoisempaa mutta alkaa olee kaikki testattu.
Minulle kävi sama kun otin vahingossa 4:n kaljalaatikon, eivät vastanneet viikon sisällä joten totesin että menkööt ja tilasin kuljetuksen. Mietin kanssa tuota Paypalin kautta tehtävää reklamaatiota, mutta koska kaljat oli edelleen selvästi halvemmat kuin Suomessa niin en sitten jaksanut alkaa säätämään.Hola!
Onko kukaan saanut tuolta alko24plussasta ikinä vastausta sähköpostiin?
Tein sillein tyhmästi, että nappasin vahingossa yhden viini pänikän liikaa, suhteessa optimiin kuljetusmäärään. Eli siis se yksinäinen parin euron vinkku matkaisi 26€ kuljetuksella tänne.
Laitoin mailia suomeksi, englanniksi ja vielä google kääntäjällä solkkasin saksaksi, että voisin perua osan tilauksesta tai vaihtoehtoisesti tilata samalla tilausnumerolla lisää, mutta ei vastausta.
Seuraava vaihtoehto lienee tilata kuljetus vahinkojen minimoimiseksi..
Netpris:stä tilaus 18.2. tänään budbee tuo. Soittavatko he vielä lähempänä h-hetkeä vai odotanko kiltisti kotona klo 17-22 ?
Onko viime aikoina la tramuntanasta tilanneita? Viime viikolla tein tilauksen ja "shipped"-info tuli nopeasti seurantakoodeineen mutta DHL:n seurannassa näkyy edelleen vain "PRENOTIFICATION RECEIVED" / "We expect your shipment details shortly.".
Miksiköhän helvetissä pitäis 21v minimissään olla, jos Suomessa saa jo 20v ostaa väkeviä, eihä tuo käy mitenkää järkeensä?Kyl multa ainakin on aina kysytty. Jostain syystä siis, vaikka viimeisessä kahdessa tilauksessa ei ollu alkoholia ensinnäkään. 21v piti olla minimissään. En sit tiiä jos kysyvät ja sulla ei ikä riitä... En kyl tajua miks tarvii olla 21v minimi jos jotain limuja tilailee.
Espoossa itse asun jos paikkakunnalla jotain väliä on.
20v on Budbeen ikävaatimus.Miksiköhän helvetissä pitäis 21v minimissään olla, jos Suomessa saa jo 20v ostaa väkeviä, eihä tuo käy mitenkää järkeensä?
Suomessa ei missään nimessä saisi myydä tuollaista comboa. Jos jostain syystä myytäisiin niin luultavasti hinta olisi määritelty Eduskunnassa että hinnalla ei kilpailtaisi.Bacardi lemon + Tavallista pepsiä. Ainakin Ranskassa oon nähnyt tuota myytävän "party boxina" kaupassa, sisältäen siis ton rommin ja pepsi pullon. Siinäpä vasta näky mikä ei Suomessa tule varmaan ikinä mahdolliseksi on tää niin holhoamisen luvattu maa.