Jokainen tilaa sieltä, mistä parhaaksi näkee. Kun vertailin halvimpia oluita esim. 10 laatikon tilauksissa, niin Viinikauppa näyttää jäävän vastaavissa tuotteissa kakkoseksi toimituskulutkin huomioiden. Lisäksi Viinikaupan kohdalla rasite on se, että Klarna-maksulla (jota itse käytän, sillä en todellakaan maksele tilisiirroilla tilauksia ennakkoon) menee 2 % lisäkulu.
Viinikaupan oluttilauksissa on alkanut tökkimään se, että ihan täysihintaisissa tuotteissa on tullut jo useamman kerran toimituksia, joissa parasta ennen -päiväys on aivan liian lähellä. Pahimmillaan se on ollut vain kahden viikon päässä tuotteiden vastaanotosta. Ja noita paketteja ei ole siis myyty minään "viimeinen käyttöpäivä lähestyy" -tuotteina.
- BerlinBottlesta tilaan rommit ja talousviskejä paremmat viskit.
- Viinikaupasta tilaan sopivien viikkotarjousten yhteydessä tyyliin viiniä, olutta ja talousviskiä.
- Spritbox toimittaa osan väkevistä juomista sekä mahdollisesti kopan tai pari olutta siinä muun tilauksen ohessa.
- Alkojuomat-firman osalta odottelen vielä ensimmäisten tilausteni saapumista, mutta jos/kun kaikki menee ok, asettuu sen rooli lähinnä oluen ja viinin toimittamiseen. Ja väkevien erikoistarjoukset on aina syytä tsekata tarkkaan läpi.
Eikös tuolla Viinikaupassa pysty käyttää myös luottokorttia? En oo sieltä tilannut ikinä kun ei oo toistaiseksi ollut mitään itseeni vetoavia tuotteita sopivassa tarjouksessa mutta niiden sivuilta sain käsityksen että luottokorttia voi käyttää. Luottokorttihan on käsittääkseni lähes yhtä hyvä maksuturva mitä PayPal, hiukan vain hitaampi mahdollisesti. En ole onneksi joutunut ikinä turvautumaan kummankaan maksuturvaan.
Veikkaan että toi Viinikauppa toimii osittain "vanhalla maineella" on pitkäaikainen toimija josta monet ovat tottuneet tilaamaan ilman sen kummempia kilpailutuksia. Kilpailutuksista puheenollen, näitä alkoholi tilauksia on tyyliin yhtä hankala kilpailuttaa mitä vakuutuksia, tuotteet vaihtelee, tuotteiden hinnat vaihtelee, toimitusten painorajat, hinnat ja tilavuudet vaihtelee. Mikäli joku haluiasi tilata vaikka 2 hanapakkausta vaikka punaviiniä, 2 pulloa kuohuviiniä, 4 pulloa väkeviä ja vaikka 3 loodaa olutta niin kyllähän sais pikkasen aikaa vertailla jos alkais viimeistä euroa viilaa pois ja jätin tarkoituksella esimerkistä pois lonkerot ja siiderit. Myönnän toki että viinikaupasta saa välillä todella edullisia tarjous tuotteita mut esim. toi 10 loodaa harboe pääsiäisolutta on vaan liian hapokas tarjous mulle vaikka oliskin saanut todella edullisesti.
Itsellä on tällä hetkellä vain kolme kauppaa tehokäytössä ja oon varmaan ne maininnut aikaisemminkin mutta koska täällä on tapana lukea yks tai maks kolme viimeisintä viestiä ennen kuin kysytään pitääkö tullia pelätä ja onko mun toimitus kadonnut kun se ei oo saapunut 3 arkipäivän aikana, niin mainitsen ne sit jälleen.
Alkc, pääasiassa lonkerot, mut lisäksi olutta ja joskus loota vodkaa.
Spritbox, Väkevät ja nykyään myös paljon olutta.
Alkojuomat, Randomi tilauksia, kiva pullo, kiva tarjous, kilot täyteen, jotenkin sympaattinen kauppa.