Mulla on Netprisin kanssa ihan hyvin mennyt joten siksi tilannut pitkään vain sieltä. Olen tilannut siis useamman satsin sieltä..olisiko viime vuonna 6krt? ehkä siis parin kuukauden välein. Viime vuonna meni tilaukset ok, ei tainnut olla kertaakaan isompia puutteita. Jos on ollut jotain niin ainakin mulle on vastattu nopeasti aspasta. Viimeisin tilaus 1kk sitten, josta tännekin kerroin taisi olla pahimpaan korona-hässäkkään tilattu. Tuossa 1/3 laatikosta tuli viikkoa myöhemmin. Tuosta laitoin aspaan postia enkä omaa tyhmyyttäni katsonut Shippiin seurannasta laatikoiden tilaa (täysin oma fiba).
Netprisin puolesta puhuu se että tosiaan olen kanta-asiakas sinne
tilannut monesti ja aiemmin on ollut toimituksissa puutteita mutta viimeinen 1,5v on mennyt hyvin. Valikoima on mulle ok (pari suosikkiviiniä), hinnat edulliset ja tykkään hakea tosta lähi-pakettiautomaatista (no,viime aikoina nämä on olleet täysiä ja toimitus on mennyt muualle). Toimituskulut on suolaiset mut niin ne on joka paikassa.
En ole 3-4vuoteen tilannut muulta mutta jos jotain muuta kokeilisi niin olisiko se sitten Discandoo? Oliko siellä toimitus ovelle tai pakettiautomaattiin? Kotiovelle en tykkää kun en tiedä miten olen paikalla niin jotenkin riskittömämpi ajatus tuo noutopaketti. Pitää tutkailla esim tuo
@matthewz postaus tarkemmin, kiitos tuosta!