Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
Onko kukaan tilannut foodist.de:stä juomia tai jotain muuta? Kokemuksia? Näyttäis olevan craft beer -valikoimaakin jonkin verran ja edullisin hinnoin. Toimitus vain 9,90e EU-alueelle ja uutiskirjeen tilaamalla saa heti 10e alennuksen. Tuolta muuten löytyi craft beer joulukalenteri muistaakseni 59e hintaan jos olut kalenteria halajaa.
Tästä puhuttiin juuri edellisellä sivulla. Taitaa useammalle (allekirjottanut mukaanlukien) olla kalenterit tulossa. :)
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Onko kukaan tilannut foodist.de:stä juomia tai jotain muuta? Kokemuksia? Näyttäis olevan craft beer -valikoimaakin jonkin verran ja edullisin hinnoin. Toimitus vain 9,90e EU-alueelle ja uutiskirjeen tilaamalla saa heti 10e alennuksen. Tuolta muuten löytyi craft beer joulukalenteri muistaakseni 59e hintaan jos olut kalenteria halajaa.
Itse laitoin tilauksen sisään. Leffe Blondea saa esim. 1,80 € / 0,33 l! Ja toimitus oli minulla ainakin vain 8 euroa eikä 9,90 € euroa. Sain toki vielä tuon ensitilaajan edun eli 10 euron alennuksen.
 
Liittynyt
22.04.2017
Viestejä
62
Vaihteeksi pitää valittaa discandoosta. Vaikka olin jättänyt merkkaamatta( siis otin rastin pois), että voi laittaa muuta jos tilaamani tuote on loppunut niin discandooo oli pistänyt vielä jotain halvempaa viiniä tilaamani tilalle. Tätä oli tullut vielä 4 laatikkoa. Laitoin heti viestiä heille, mutta harmittaahan tämä kun ei sillä ole merkitystä vaikka ottaa sen rastin pois.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Vaihteeksi pitää valittaa discandoosta. Vaikka olin jättänyt merkkaamatta( siis otin rastin pois), että voi laittaa muuta jos tilaamani tuote on loppunut niin discandooo oli pistänyt vielä jotain halvempaa viiniä tilaamani tilalle. Tätä oli tullut vielä 4 laatikkoa. Laitoin heti viestiä heille, mutta harmittaahan tämä kun ei sillä ole merkitystä vaikka ottaa sen rastin pois.
Luulisin, että he kyllä korvaavat virheensä.
 
Liittynyt
08.11.2019
Viestejä
7
Luulisin, että he kyllä korvaavat virheensä.
Tänään tainnut aika moni saada tilauksensa viimein ja vihdoin. Itsellä oli kans vääriä pulloja ja Red Stripen tölkki koko olikin 0,33l vaikka se myytiin 0,44l kannuina. No itse olen ihan tyytyväinen, kuitenkin, mutta tämä jää kyllä discandoolta viimeiseksi tilaukseksi minun osaltani.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Aika heikosti kyllä korjailivat loppukesästä. Jengihän veteli lopuksi paypalin kautta rahansa takaisin.
Omat kokemukseni ovat parin vuoden takaa. Tilasin jonkun mystery boxin, jossa oli siis ihan limutölkkejä. Tölkkejä oli yksi vähemmän kuin piti (muistaakseni 23) ja tölkit olivat hieman tahmeita. Sain rahoista muistaakseni puolet takaisin.
 
Liittynyt
11.09.2018
Viestejä
25
vinosonline.es on ainakin nostanut mallasviskien hintoja sopivasti näin ennen bf tarjous kampanjoita. Muistelisin että viime vuonna oli sama homma
Lagavulinin hinta noussut 12e, muut näyttäisi pysyneen ennallaan parin kuukauden takaiseen tilaukseen nähden.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
218
Lakosta huolimatta maanantaina Saksasta lähtenyt paketti tänään postissa ja juomaa jo lasissa. Tämä siis Helsingissä ja alkostore24:sta tilattu.
Kaveri asuu porissa ja yleensä alkostoren paketti on saapunut hänelle about viikossa. Tilasi vähän ennen lakon alkamista ja paketti saapui perille noin kahdessa viikossa.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Eilen iltapäivällä alkostore24:n laitettu tilaus. Seurannan mukaan lähtenyt yöllä Neumünsterin ja Hampurin kautta jo tähän suuntaan ja nyt viimeisin päivitys viroksi "Saadetise saaja telefoninumber puudub" :drool:

e. postikin kysellyt jo nyt noita toimitusvaihtoehtoja
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Lagavulinin hinta noussut 12e, muut näyttäisi pysyneen ennallaan parin kuukauden takaiseen tilaukseen nähden.
Lagavulia tuli taannoin ostettua noin reiluun 40 euroon per pullo. En muista oliko se just tuolta, mutta hintaluokka on halvimmillaan tuo.
Nyt vaan odottamaan hyviä BF tarjouksia.
 
Liittynyt
29.08.2017
Viestejä
226
Viime sunnuntaina tein tilauksen netprisiin. Äsken tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa pakettiautomaatista. Reilu 20e lähetyskulut 19kg paketille.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Missä mahtaa olla parhaat tarjoukset? Vodkaa, viskii ja vaikka konjakkia. Discandooo on tavannut olla ihan hyvä, mutta heillä aika kökkö valikoima.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Missä mahtaa olla parhaat tarjoukset? Vodkaa, viskii ja vaikka konjakkia. Discandooo on tavannut olla ihan hyvä, mutta heillä aika kökkö valikoima.
Licoreaan on ainakin heidän aspan mukaan tulossa jonkinlainen Black friday-alennus. Sieltä tai KUHNS:lta olen itse laittamassa tilaukseen viskejä.

Viime sivujen kommenttien perusteella Discandoo ei oikein herätä luottamusta.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Licoreaan on ainakin heidän aspan mukaan tulossa jonkinlainen Black friday-alennus. Sieltä tai KUHNS:lta olen itse laittamassa tilaukseen viskejä.
Hienoa.
Voisiko se joku postata sen kuvan takaisin tänne, missä oli se taannoinen viskitilaus muutama päivä sitten?
Mulla oli tarkoitus tilata samaa sarjaa, mutta nyt se kuva on täältä poistettu ja en kuollaksenikaan muista minkä maalaista viskiä se oli.

[EDIT]

Löysinkin sen viimein. Se oli James Pepperin 1776
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.08.2019
Viestejä
55
Itse viime tilauksen discandoohon 7x24 bjorne brygg 7.7% ja 2xtre kronor 5.9%, no tre kronorit tuli ja bjorne bryggin tilalle tuli 7.2% carlsbergin elephanttia joka oli kyllä huomattavasti kalliinpaa, vaan siinä tatjaanan kanssa muutamat viesti vaihettiin ja sain silti 25e alennuskoodin itselleni seuraavaan tilaukseen, jonka myös käytinkin sitten, eli ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa discandoosta
 
Liittynyt
22.04.2017
Viestejä
62
Luulisin, että he kyllä korvaavat virheensä.
Discandooolla oli joku töissä sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kun tuli viesti, että he korvaisi sen kun lähetti jotain halvempaa viiniä sen tilalle mitä ostin. Vaihtoehdot oli 5e palautetaan minulle tai 10e alennus seuraavasta ostoksesta. Odotin jotain parempaa tarjousta, mutta nyt näistä pitäisi valita.
 

Jammaz

Kirka Saatana
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Discandooolla oli joku töissä sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kun tuli viesti, että he korvaisi sen kun lähetti jotain halvempaa viiniä sen tilalle mitä ostin. Vaihtoehdot oli 5e palautetaan minulle tai 10e alennus seuraavasta ostoksesta. Odotin jotain parempaa tarjousta, mutta nyt näistä pitäisi valita.
Ihan normaalia nykyään Discandoolla. Tilaukset lähetetään vaikka väärillä tuotteilla, ja yleensä asiakkaat tyytyy noihin "hyvityksiin".
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
53
Mites porukalla on paketit liikkuneet lakon aikana? Jotkut ainakin saaneet yllättävän nopeasti juomat kotiovelle.
Ihmetyttää vaan kun austriansupermarketista tilattu 7.11 ja paketti seisoo edelleen itävallan postissa, kuulemma ei voi jatkaa matkaa ennenkuin lakko on ohi.
Odotin, että lähetys jäisi jumiin vasta suomessa jos jää.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
293
Olikohan tämä nyt tässä tältä vuodelta? Kannattaneekohan jouluviinejä yrittääkään mistään kun eikös suurin osa mene Postille jakeluun, ainakin täällä Oulussa näin?

Ps.Lakkoa tukeva!
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Olikohan tämä nyt tässä tältä vuodelta? Kannattaneekohan jouluviinejä yrittääkään mistään kun eikös suurin osa mene Postille jakeluun, ainakin täällä Oulussa näin?

Ps.Lakkoa tukeva!
Virokaupat käyttävät Matkahuoltoa, ja pullokamaa saa Espanjasta ja varmaan Saksastakin UPSn tuomana.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
97
Mites porukalla on paketit liikkuneet lakon aikana? Jotkut ainakin saaneet yllättävän nopeasti juomat kotiovelle.
Ihmetyttää vaan kun austriansupermarketista tilattu 7.11 ja paketti seisoo edelleen itävallan postissa, kuulemma ei voi jatkaa matkaa ennenkuin lakko on ohi.
Odotin, että lähetys jäisi jumiin vasta suomessa jos jää.
Alkostore24, 15.11 tilasin ja 22.11 toimitettiin.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
163
Vinosonline tarjoaa Black Weekin aikana ilmaiset postit koodilla: FREESHIP
Harmi vain, että tämä koskee yli 290€ tilauksia ja max 12 pulloa.
 

Exe

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
105
Alkostoresta tilattu 9. päivä ja seissyt nyt kotikaupungin postissa viikon verran. Arvioitu toimitusaika oli viime perjantaina.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Laitoin tulemaan A24:sta Guinnesia ja Paulaneria. 1,48€/tölkki posteineen. Tuskin tulee jouluksi, mutta ehkä ensi vuonna sitten. Varastoja vielä on jäljellä :cigar2: Eipä tuota tavaraa saa nopeasti muualta kuin Prismasta tms. vähän eri hintaan. Discandoossa taas hinnat olivat nousseet aika paljon. Pelkät juomat olisivat olleet lähemmäs 60e, nyt kun ne olivat 45€.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Kysyin Facebookin kautta KUHNS-verkkokaupalta (Startseite) onko heille tulossa mitään Black friday-kampanjaa ja vastaus oli valitettavasti ei :(
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
495
Saako mistään Suomeen toimittavasta puljusta teinivuosieni "herkkua" woodpeckeriä suhkot halvalla? Itse en löydä tai evo.
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Jos nyt oikein ymmärsin, niin tilaamani Foodist joulukalenteri olsi palautunut heille takaisin. Höh, miksi?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
12
Ja viime viikon alussa toimittivat Startseite -sivulta isomman toimituksen viikossa kotiin. Toimi juuri kuten pitikin, nyt on kaveriporukalla jouluksi viskiä ja rommia.
 
  • Tykkää
Reactions: |le

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Mitä Postin sivut sanoivat seurantakoodin osalta? Itselleni saapui tänään kotiovelle kuljetettuna kyseinen kalenteri.
Tuli ainoastaan DHL:n seurantakoodi ja sen mukaan tuo on pyörinyt Saksassa ja palautunut lähettäjälle. Nythän tämä tuote on toistaiseksi? loppu.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Itsellä Discandoon tilaus näyttää näin. Postista tullut käytyä kyselemässä mutta pakettia ei löydy.

  • Lähetys on vastaanotettu kuljetuksesta.
    19.11.2019 klo 15:36
    Posti kuljetus

  • Lähetys on kuljetuksessa.
    19.11.2019 klo 13:07
    Posti kuljetus

  • Lähetys on rekisteröity.
    19.11.2019 klo 09:44
    Kuopio

  • Lähetys on vastaanotettu kuljetuksesta.
    19.11.2019 klo 00:02
    KUOPIO 70800

  • Lähetys on kuljetuksessa.
    18.11.2019 klo 13:57
    Posti Logistiikkakeskus

  • Lähetys on rekisteröity.
    18.11.2019 klo 08:05
    Posti Logistiikkakeskus

  • Lähetys on lajiteltu.
    18.11.2019 klo 07:42
    Posti Logistiikkakeskus

  • Lähetys on saapunut kohdemaahan.
    16.11.2019 klo 12:58
    Posti Logistiikkakeskus

  • Lähetys on rekisteröity.
    16.11.2019 klo 12:58
    Posti Logistiikkakeskus
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
12
tuliko postin kautta vai toiko ups?
DHL toi Suomeen ja täällä päässä Posti hoiti kuljetuksen. En tosin tiedä täysin tarkalleen muuta kuin sen, että seuranta hoitui Omapostin kautta ja Postilta tuli viestit voivatko jättää terassille jos en ole kotona, ja näin tekivät. En tiedä voiko tuossa olla mahdollista jonkun muun toimijan kaikesta huolimatta toimittaa tuota viimeistä osuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: |le

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
DHL toi Suomeen ja täällä päässä Posti hoiti kuljetuksen. En tosin tiedä täysin tarkalleen muuta kuin sen, että seuranta hoitui Omapostin kautta ja Postilta tuli viestit voivatko jättää terassille jos en ole kotona, ja näin tekivät. En tiedä voiko tuossa olla mahdollista jonkun muun toimijan kaikesta huolimatta toimittaa tuota viimeistä osuutta.
Kiitoksia tarkennuksesta. Olin jo toivonut, että DHL tois paketin loppuun asti kotiovelle :) Vaan eipä tuo tilauksen tekemistä hidasta. Ärsyttää vain, että Posti nappaa Suomen puolella kopin...
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
Ei lakko kaikkea postinkulkua ole pysäyttänyt. Paketit Posti kuljettaa ainakin vielä toistaiseksi. Pari päivää voivat lähetykset viivästyä, mutta siitähän Posti kertoikin etukäteen.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Ei lakko kaikkea postinkulkua ole pysäyttänyt. Paketit Posti kuljettaa ainakin vielä toistaiseksi. Pari päivää voivat lähetykset viivästyä, mutta siitähän Posti kertoikin etukäteen.
Tämä varmaankin kotiovelle tuleville toimituksille ?

Mulla on ainakin kaksi pakettia jumissa postissa, joista ei vaan saapumisilmoitusta tule ei sitten millään. Toinen on ollut täällä Oulun päässä lajittelussa jo 11. päivä eikä ole sen jälkeen liikahtanut mihinkään.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
Ei lakko kaikkea postinkulkua ole pysäyttänyt. Paketit Posti kuljettaa ainakin vielä toistaiseksi. Pari päivää voivat lähetykset viivästyä, mutta siitähän Posti kertoikin etukäteen.
tutulle tulossa ulkomailta dhl kotiinkuljetuspaketti minkä lopputoimituksen hoitaa posti (tulisi normin postin mukana) muttakun se normi posti ei kulje niin pakettikin sit seisoo varastossa oottamassa.
 
Liittynyt
29.10.2018
Viestejä
64
Oma olutkalenteri on eilen liikahtanut tilaan "kuljetuksessa". Saa nähdä milloin kirjataan tällä paikkakunnalle ja liikahtaako paikallisesta terminaalista sitten mihinkään. Normaalisti tuo väli ei kauaa kestä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
495
Tämä varmaankin kotiovelle tuleville toimituksille ?

Mulla on ainakin kaksi pakettia jumissa postissa, joista ei vaan saapumisilmoitusta tule ei sitten millään. Toinen on ollut täällä Oulun päässä lajittelussa jo 11. päivä eikä ole sen jälkeen liikahtanut mihinkään.
Mulla on ollut kotiinkuljetuspaketti Oulussa 8.11. Ei ole sieltä tullut kotiinpäin. 12.11. viimeksi siellä pyöritelty seurannan mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Ennakoin että lakko on ohi ensi viikon alusta ja uskalsin äsken laittaa 100kg juomia tilaukseen. Osa mietoja. Worst case: laatikot seisoo vielä joulukuun ekan viikon paukkupakkasissa jossain satamassa :nb: ... no ei niin tietenkään käy. Viimeistään ahtaajien tukilakon uhka teki selväksi että postipojat ja tytöt voi alkaa kaivelemaan keltaisia liivejään valmiiksi.
Juuri toi joku poika alkostoren paketit (torstai-iltapäivällä tilattu) ovelle. Olettaisin että oli postilainen vaikkakin eri janari kuin yleensä. Rikkuri tuli mieleen kun näytti hädintuskin täysi-ikäiseltä :lol:
IMG_20191126_135002__01.jpg
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
Pitipä tsekata missä oma Foodistin kalenteri painelee, kun ei ole kuulunut. DHL:n seuranta sanoo, että yritetty toimittaa useamman kerran ja jätetty ilmotus vastaanottajalle. Ihmettelin ku ei oo mitään kuulunut, mutta katoin samalla lähetystunnuksella postin seurantaa, ni tuollahan se paketti on eilen pukkastu lähipostiin noudettavaksi.
"Saapumisilmoitus on lähetetty vastaanottajalle kirjeenä. Lähetys on noudettavissa postista, kun saapumisilmoitus on tullut perille."
Taidan kirjeen odottelun sijaan mennä kyselemään lähetystunnusta vastaan pukettia :rolleyes:
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Kirjoittakaa siihen osoitekentään tms mistä lähetyslaatikon tarrat tulostetaan "KURIIRI SOITA OVELLA XXX-XXX XXXXX". Itsellä loppui täysin nuo yritetty toimittaa säätämiset niin DHLn kuin Postinkin kanssa. On niillä kaikilla joku duuniluuri ilman lisämaksullisia palveluitakin aina mukana
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 632
Viestejä
4 197 211
Jäsenet
70 758
Uusin jäsen
eesy

Hinta.fi

Ylös Bottom