Myyty Alan Wake 2 -pelikoodi

Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
284
Tuote: Alan Wake 2 -latauskoodi
Hinta: 25e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): vk.com näytönohjaimen mukana
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: Redeemattu äsken GeForce Experienceen ja sitä kautta saatu Epic Games Storessa lunastettava pelikoodi. Pitäis tietääkseni toimia ilman Nvidian näyttistäkin.

Myynnis myös muualla


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):
Toimitustapa: sähköisesti
Maksutapa: mobilepay


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 581
Tämän saa suoraan Epicin kaupasta vielä kolmisen viikkoa hieman alle 27€ hinnalla, niin tarjotaan 20€.
 
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
78
Tämän saa suoraan Epicin kaupasta vielä kolmisen viikkoa hieman alle 27€ hinnalla, niin tarjotaan 20€.
Eikös tuo 40 euroa ole epic gamesissa? Voisin hp tarjota, jos saisi jotenkin varmistuksen, että toimii kaikilla näyttiksillä.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
805
Eikös tuo 40 euroa ole epic gamesissa? Voisin hp tarjota, jos saisi jotenkin varmistuksen, että toimii kaikilla näyttiksillä.
Itse ostin vastaavanlaisen (AMD näyttis itsellä), koodin pistin Epiciin ja toimi kuin junan vessa
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
284
Eikös tuo 40 euroa ole epic gamesissa? Voisin hp tarjota, jos saisi jotenkin varmistuksen, että toimii kaikilla näyttiksillä.
Epicissä 39,99€ ja joillaan kupongilla sen saa sieltä hintaan 26,79€
Lunastaessa tarvii RTX 4000 sarjan kortti, sen olen jo tehnyt niin minulta saa koodin sinne Epic Gamesiin. Ja toimii kaikilla näytiksellä.
 
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
78
Epicissä 39,99€ ja joillaan kupongilla sen saa sieltä hintaan 26,79€
Lunastaessa tarvii RTX 4000 sarjan kortti, sen olen jo tehnyt niin minulta saa koodin sinne Epic Gamesiin. Ja toimii kaikilla näytiksellä.
Kiitos rehellisestä vastauksesta, en tuota kuponkia ollut itse huomannut,
kun en epic gamesia oikein käytä. Voin tuon kuitenkin ostaa pois, kun kerkesin jo siitä tarjota, ja käytän tuon kupongin johonkin toiseen peliin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 361
Viestejä
4 312 275
Jäsenet
72 024
Uusin jäsen
mivelt

Hinta.fi

Ylös Bottom