Akvaarioni & Pyytoni (Aito48)

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
304
Juuh elikkäs mulla sattuu oleen tää vanha ketju jo tääl: Mun Alkuperänen Lanka mun endistymisestä touhujeni kaa tietokoneiden parissa,
niiden kasailusta päivittelystä koko huoneen päivittelystä setuppeineen ja koneineen, ja se mitä niiden kaa oon touhuttanut.
Mutta nyt tänne luon teille ehkä jotain muutakin kiinnostavaa mitä mulla on, nimittäin kasvi & akvaario harrastus
Oon ite luonnosta kovin kiinnovtunut uhminen ja eläimistä kattelen paljion dokkareita jne.

Akvaarioni nyt vuonna 2024



Jos tommonen kiinnostaa ni kivaa, jaoin tän päivityksestä erilliseen lankaan,
sillä eihän tätä sinne voi laittaa siihen mun alkuperäseen enemmän tai vähemmän sekavaan ketjuuni.
Ei tää oo teknistä, mut ehkä teitä kiinnostaa silti!

004f27a922e394cf044d428559ea87df568b352f.jpg

Sen lisäksi erään ystäväni Pyytoni
( koskaa enne koskenu käärmettä pidin kokemuksesta.
Oli vahva huomas helposti, vaikka parin kilon poitsu,
mutta rauhallinen sillä olin minäkin, tulkitsee pulssin )


Tahoin vaan tuoda ilmi jos teitä joitain ehkä kiinnostas.
( toivottavast meni oikeelle alalaudalle. )

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 533
Eipä paljoa sanottavaa muuta kuin sateenkaariboan tai pytonin halusin joskus, ja vieläkin, lemmikiksi. Päädyin dobermanniin josta tuli hyvä työ-ystävä.
Lemmikit on mukavia, täyttää jonkin pienen aukon ihmisessä.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
304
Eipä paljoa sanottavaa muuta kuin sateenkaariboan tai pytonin halusin joskus, ja vieläkin, lemmikiksi. Päädyin dobermanniin josta tuli hyvä työ-ystävä.
Lemmikit on mukavia, täyttää jonkin pienen aukon ihmisessä.
Joo, en ihmettele yhtään sitä etteikö välttämättä kauheesti porukalla täällä oo sillai ehkä sanottavaa tälläseen, ollaan kummiskin TechBBS.
( mut ehkä muutamilta löytyy jotain tietopohjaa tai kiinnostusta tälläseen )

Nää oli taas näitä mun '' ideoitani '' olin vaan et, nonnih, nyt perustetaan tänne johonkin nurkkaan tämmönen biologia & eläintiede ketju tulille ja aattelin että, ahhhh.
Nyt on kylläh, nyt on tosi hyvä, näin voimme jatkaa, hyvin tehty taas tälleen tietotekniikka foorumilla.

Lähinnä nyt ko oon viihtynyt täällä ja ilmapiiri ollut yllättävän hyväkin,
ni piti taas sit päästä toteuttaan itteensä, ko kummiskin pidän luonnosta ja elukoistakin aika paljon ja elän dokkareista siitäkin aiheesta
Ja ite ylläpidän akvaariota kone touhujen lisäks ja aika paljon kasveja.

Mut mitä käärmeisiin tulee, ni en nyt asiaa silleen ihmettele, mut ehkä vähän yllätti,
kuinka mukavaa tälläsen pyyttonin kanssa lopulta oli myös olla tekemisissä, koko kokemus oli lähinä vaan mielenkiintonen, sekä miellyttävä.



Ruokinta hetki.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 121
Viestejä
4 307 498
Jäsenet
71 984
Uusin jäsen
Jonesy

Hinta.fi

Ylös Bottom