EDIT: Tämä ketju on tehty yleisesti kaikille otsikon mukaisten asioiden kanssa painiville ja näitä asioita syystä tai toisesta pohtiville jne.
Tämän hetkinen oma tapaus alla;
Onko kellään tullut vastaan tilannetta jossa kannettavan tietokoneen akku on mennyt täysin mykäksi noin 3 vuodessa ja miten menee takuu ja/tai virhevastuu asiat tälläisissä tapauksissa?
Se on ihan ymmärrettävää, että akku menettää varaustehoaan, mutta se ei kyllä ole, että kannettava tietokone muuttuu tässä ajassa täysin sellaiseksi, ettei sitä voi enää ollenkaan käyttää ilman, että se on laturissa kiinni.
Tässä "omassa" tapauksessa on kyse vielä koneesta, jossa on sisäinen akku (Huawei Matebook 13) ja gigantin 5 vuoden ELCARE lisätakuu, joten akun vaihtaminen ja/tai vian selvittäminen muulla tavoin kuin käyttämällä Gigantin määräämää huoltoa jne. kumoaa kyseisen takuun. Sen verran selvittänyt asiaa netistä, että vika on joko akussa ja/tai emossa ja/tai Huawein tai Microsoftin ajureissa/softassa.
Gigantin tapauksessa tein sellaisen huomion myös, että heillä näyttäisi olevan aika huonot kanavat reklamaation tekoon ja/tai tälläisistäkin asioista kysymisiin, että mitenkä nyt toimitaan jne., kun näyttäisi siltä, että täytyy mennä asioista juttelemaan myymälään tai soittaa heidän asiakaspalvelunumeroon, ja kun ei taida pystyä laittamaan sähköpostia tai edes heidän sivuiltaan kysymyksiä/reklamaatiota sähköisesti, niin sekin siinä on, ettei tällöin jää itselle helposti saataville tietoa siitä, miten tapaus etenee ja mitä on sovittu ja milloin jne.
Alla olevassa linkissä kyseisen sarjan koneita, kuin myös kyseinen malli.
Tämän hetkinen oma tapaus alla;
Onko kellään tullut vastaan tilannetta jossa kannettavan tietokoneen akku on mennyt täysin mykäksi noin 3 vuodessa ja miten menee takuu ja/tai virhevastuu asiat tälläisissä tapauksissa?
Se on ihan ymmärrettävää, että akku menettää varaustehoaan, mutta se ei kyllä ole, että kannettava tietokone muuttuu tässä ajassa täysin sellaiseksi, ettei sitä voi enää ollenkaan käyttää ilman, että se on laturissa kiinni.
Tässä "omassa" tapauksessa on kyse vielä koneesta, jossa on sisäinen akku (Huawei Matebook 13) ja gigantin 5 vuoden ELCARE lisätakuu, joten akun vaihtaminen ja/tai vian selvittäminen muulla tavoin kuin käyttämällä Gigantin määräämää huoltoa jne. kumoaa kyseisen takuun. Sen verran selvittänyt asiaa netistä, että vika on joko akussa ja/tai emossa ja/tai Huawein tai Microsoftin ajureissa/softassa.
Gigantin tapauksessa tein sellaisen huomion myös, että heillä näyttäisi olevan aika huonot kanavat reklamaation tekoon ja/tai tälläisistäkin asioista kysymisiin, että mitenkä nyt toimitaan jne., kun näyttäisi siltä, että täytyy mennä asioista juttelemaan myymälään tai soittaa heidän asiakaspalvelunumeroon, ja kun ei taida pystyä laittamaan sähköpostia tai edes heidän sivuiltaan kysymyksiä/reklamaatiota sähköisesti, niin sekin siinä on, ettei tällöin jää itselle helposti saataville tietoa siitä, miten tapaus etenee ja mitä on sovittu ja milloin jne.
Alla olevassa linkissä kyseisen sarjan koneita, kuin myös kyseinen malli.
Huawein uudet MateBook 13″ ja 14″ (2020) -läppärit myyntiin Suomessa 899-1299 euron hinnoilla
Huawein uudet vuosimallin 2020 MateBook-läppärit 13 ja 14 tuuman näytöillä ovat tulleet myyntiin tänään Suomessa. MateBook 13" (2020) ja MateBook
mobiili.fi
Viimeksi muokattu: