Hei,
Poikani tarvitsisi ensimmäisen pelikoneen. Pelaa tällä hetkellä vain Fortnitea ja Minecraftia , mutta tulevaisuudessa varmaan kokoelma suurenee, joten olisi kiva ettei heti vuoden jälkeen kone tökkisi pahasti. Koneen hinta saisi olla siinä 1000€ tuntumassa.
Itse en osaa konetta kasata, mutta olen ymmärtänyt että valmiit Gigantin koneet eivät ole mitenkään älyttömän hyviä. Vai miten on?Tai pystyykö niihin myöhemmin lisäämään muistia vai häviääkö takuu jos koneen avaa ja lisää itse sinne muistia?
Olisiko jompi kumpi näistä kelvollinen?
Vai olisiko jotain suosituksia?
Jouluterveisin äiti joka ei ymmärrä koneista mitään.
Poikani tarvitsisi ensimmäisen pelikoneen. Pelaa tällä hetkellä vain Fortnitea ja Minecraftia , mutta tulevaisuudessa varmaan kokoelma suurenee, joten olisi kiva ettei heti vuoden jälkeen kone tökkisi pahasti. Koneen hinta saisi olla siinä 1000€ tuntumassa.
Itse en osaa konetta kasata, mutta olen ymmärtänyt että valmiit Gigantin koneet eivät ole mitenkään älyttömän hyviä. Vai miten on?Tai pystyykö niihin myöhemmin lisäämään muistia vai häviääkö takuu jos koneen avaa ja lisää itse sinne muistia?
Olisiko jompi kumpi näistä kelvollinen?
Vai olisiko jotain suosituksia?
Jimm's Gamer Ursus 1660, pelitietokone - 1 099,00€
Jimm's Gamer -sarjan tietokoneet suunnitellaan äärimmäisellä huolella ja rakkaudella - juuri pelaajien tarpeita huomioiden! Sarjan pelitietokoneissa käytetään vain A
www.jimms.fi
HP Pavilion TG01-1819no pelitietokone - Gigantti verkkokauppa
HP Pavilion -pelitietokoneella pelaat suosikkipelejäsi sujuvasti. Laitteessa on suorituskykyinen NVIDIA-näytönohjain, 10. sukupolv
www.gigantti.fi
Jouluterveisin äiti joka ei ymmärrä koneista mitään.