AI-koodausavustimet, keskustelua AI-avustetusta koodaamisesta/skriptaamisesta/dokumentoinnista/...

Nyt kun pystynyt koneella istumaan niin on tuo opus 4.6 paljon hitaampi kuin 4.5. Miettii ja miettii, tosin tekee hyvää. Alkaa olemaan sen tason hidas, että pitäisi ehkä suosiolla siirtyä ajamaan rinnakkaisia agentteja+taskeja.
Luin tuossa juuri pöhinää ja oli mielenkiintoista miten paljon Codexia kehutaan nyt, valittivat paljon tuosta Opuksen hitaudesta ja kuinka juuri mikään ei ole muka parantunut. Siihen päälle vielä Codexia surkeammat käyttörajat. Jännä nähdä miten Anthropic vastaa jos tuo asenne tuosta nyt yleistyy. Oletko itse vertaillut noita?

Luin tuossa juuri pöhinää ja oli mielenkiintoista miten paljon Codexia kehutaan nyt, valittivat paljon tuosta Opuksen hitaudesta ja kuinka juuri mikään ei ole muka parantunut. Siihen päälle vielä Codexia surkeammat käyttörajat. Jännä nähdä miten Anthropic vastaa jos tuo asenne tuosta nyt yleistyy. Oletko itse vertaillut noita?
Mulla on vain anthropicin max tilaus nyt. Tykkään tuosta claude code:sta sen verran + tekee niin hyvin ettei tällä erää ole tarvetta ajaa jotain toista palvelua sen rinnalla. Hidas tuo 4.6 on, jos olisi kiire niin kannattaisi ajaa useampaa taskia rinnakkaisilla agenteilla niin saisi enemmän taskeja läpi samassa ajassa.

En tiedä kannattaako noita palveluita vaihdella kuin kalsareita. Tilanteet muuttuu kovin nopeasti. Kohta enivei multa loppuu koodauskausi kun tyrähomma paranee ja alkaa kalastus+kesäkausi. Ens talvena uutta matoa koukkuun sen hetkisen tilanteen pohjalta. Mulla aika lyhyt slotti talvella missä koodaus jaksaa kiinnostaa, muu vuosi toisten harrastusten parissa. Tosin tää agenttijuttu voi muuttaa tilannetta, jos/kun tuntuu ettei tarvi enää itse koodata, riittää tikettien kirjoittaminen. Tehnyt tyyliin ihan kourallisen koodirivejä parin viime viikon aikana, claude toimittaa upeasti sellaista mihin ei tarvi itse koskea.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
299 941
Jäsenet
81 718
Uusin jäsen
LauriKl

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom