• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Agfaphoto Powercube 100 PRO / Motonet 129€

Jny

Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
254
Tohon DC5521 liittimeen ei taida tulla adapteria "tupakansytytin" naaras liitokselle? Olis varmaan ihan pätevä 1-2yön virtalähde cpap koneelle.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
644
Nyt en nopealla googlauksella löytänyt, mutta minulla on muistikuva, että tuo 220V on kantti-, ei siniaaltoa. Näitä (tai jotain vastaavaa) joskus töistä tyrkyttivät ylijäämänä mukaan, ja tuosta syystä sekä muuten olemattoman käyttötarpeen takia jätin ottamatta.
 

Jny

Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
254
Mietin itse kans Cpap-käyttöön, mutta taitaa tarvita konvertterin väliin, kuten tässä paketissa: AgfaPhoto Powercube 100 Pro varavirtalähde ResMed AirSense 11 sarjan CPAP-laitteille
Itselläni on tämä käytössä ja hyvin toimii https://www.amazon.de/dp/B0C1BTZR4P/ref=pe_2515531_419610681_fb_remail_prodpg ankerin virtapankin kans.

Tää agfa pienempänä vois olla hyvä noille 1-2 laavu tai teltta retkille niin ei veis niin paljon tilaa rinkassa.
Tuotetiedoissa sanotaan, että mukana toimitetaan auton tupakansytytinliitäntään sopiva adapteri.
Aa no sehän olis hyvä nii ei tarvis erikseen sitä metsästää.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 039
Itselläni on tämä käytössä ja hyvin toimii https://www.amazon.de/dp/B0C1BTZR4P/ref=pe_2515531_419610681_fb_remail_prodpg ankerin virtapankin kans.

Tää agfa pienempänä vois olla hyvä noille 1-2 laavu tai teltta retkille niin ei veis niin paljon tilaa rinkassa.

Aa no sehän olis hyvä nii ei tarvis erikseen sitä metsästää.
Kiitos! Täytyypä laitella itsekin tilaukseen. Millainen Ankerin virtapankki sulla on ? Itse suunnittelen riippumatolla yöpymiseen, jolloin paino ja koko ois suht tärkeitä saada kans minimoitua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 348
Viestejä
4 308 662
Jäsenet
71 813
Uusin jäsen
Tearow

Hinta.fi

Ylös Bottom