• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Affinityn tuoteperhe kuudeksi kuukaudeksi maksutta tai -50%

Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
90
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
51
Tämä kuuden kuukauden testijakso tuli hyvään saumaan. Tattis! Minulla on vanhastaan Affinity Photon ykkösversio ja nyt pääsee testaamaan kakkosta ja muita ohjelmia. Tässä ajassa saa jo tuntumaa ja voi opetella käyttämään, jos tuntuu siltä.

Tosin... koskahan kolmosversiot ovat tulossa?
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
541
Hyvä tarjous, ainakin kannattaa kokeilla. Olen itse hankkinut tuolla -50% hinnalla, kun Adoben lisensointimalli ei houkuttele. Pientä (pois)oppimiskäyrää näissä tietysti on, mutta perushommat oppii nopeasti.

Huomiona se toki että Canva osti Affinityn aiemmin tämän vuoden alussa Canva acquires design platform Affinity to bring professional design tools to every organization . Pitkäaikaisesta vaikutuksesta mahdotonta vielä sanoa, esimerkiksi sen suhteen minkälainen versiosta 3 tulee (jos tulee).
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
90
Tämä kuuden kuukauden testijakso tuli hyvään saumaan. Tattis! Minulla on vanhastaan Affinity Photon ykkösversio ja nyt pääsee testaamaan kakkosta ja muita ohjelmia. Tässä ajassa saa jo tuntumaa ja voi opetella käyttämään, jos tuntuu siltä.

Tosin... koskahan kolmosversiot ovat tulossa?
Kiitos, hieno homma!
Tuosta ei itsellä tietoa. Se mitä mietin, että alkaakohan se 6kk jakso lataamisesta vai asentamisesta (itse en ole vielä asentanut), oisiko kellekään selvinnyt?
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
51
Se mitä mietin, että alkaakohan se 6kk jakso lataamisesta vai asentamisesta (itse en ole vielä asentanut), oisiko kellekään selvinnyt?
Asentamisesta, näin itse ymmärsin. Softat kysyvät latausvaiheessa tehdyn Affinityn käyttäjätunnuksen ja salasanan asennusvaiheessa, josta alkaa puolen vuoden kausi.
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
51
Affinityn täysnumeropäivitykset tulee tosi hitaasti. En ihmettelis jos versio 3 ei vielä ens vuonna olis jakelussa.
Tarkistin Wikipediasta, että Affinity Photon versio yksi tuli Windowsille 2016/12 ja versio kaksi 2022/11. Eli versioiden välillä oli noin 6 vuotta. Ei tosiaan tapahdu versiopäivityksiä kovin usein. Samalla tahdilla kolmosversio julkaistaisiin vasta 2028.
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
51
Näyttää olevan julkaistu vain nämä kolme ohjelmaa. Mahdollisista suunnitelmista tai muusta en tiedä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 183
Viestejä
4 309 471
Jäsenet
71 991
Uusin jäsen
kupla4ku

Hinta.fi

Ylös Bottom