Ratkaistu Älypistorasia

Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
202
Kävin Gigantista hakemassa tämmöisen älypistorasian Deltaco älypistorasia 349072 - Kodintarvikkeet
Ajatuksena ajastaa auton lämmitys puhelimen kautta niin ei tarvitse sellaista mekaanista ajastinta räplätä.
Hoidin kaikki asetusten säädöt sisätiloissa keittiön pistorasiasta ja kun homma oli selvä siirsin Deltacon ulos. Tilanne on tosiaan se että mulla on reititin olohuoneessa josta on n.10m tuohon autokatokseen pistorasialle. Välissä on pari seinää. Deltacon mukana tullut appi alkoi heti huutamaan heikkoa yhteyttä ja ei mennyt kauaa kun se oli katkennut.
Noh luin tästä arvosteluja jälkeenpäin ja aika moni oli kertonut että pakkaset rampauttaa tuon yhteyden, varsinkin jos mennään yli -10.

Palautin Deltacon ja kävin motonetistä hakemassa Denver PLO-109 WiFi pistorasia sisä- ja ulkokäyttöön | Motonet Oy
Ja samalla Asuksen wifi-toistimen jonka sijoitin eteiseen, josta matkaa tuohon autokatokseen alle 5m.
Denveri ei ole vielä katkaissut wifiä mutta hälyyttelee heikkoa yhteyttä joka on appsin mukaan -88.

Onko nää vehkeet ihan susia, teenkö jotain väärin vai onko tuo -88 oikeasti heikko yhteys? Rupeaa tuntumaan siltä että kohta on helpompi vetää ihan perinteisellä tyylillä.
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
470
Mulla sama denverin pistorasia käytössä huawei b818:hen yhdistettynä. Matkaa välissä noin 8m hälyyttelee myös heikkoa yhteyttä -83 apin mukaan. Nyt kuitenkin toista viikkoa toiminut moitteetta vaikka aina kun apin avaa niin vinkuu tuota yhteyttä.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
202
Mulla sama denverin pistorasia käytössä huawei b818:hen yhdistettynä. Matkaa välissä noin 8m hälyyttelee myös heikkoa yhteyttä -83 apin mukaan. Nyt kuitenkin toista viikkoa toiminut moitteetta vaikka aina kun apin avaa niin vinkuu tuota yhteyttä.
Okei kiva kuulla. Saa nähdä keväällä kun ilmat lämpenee että vaikuttaako ulkolämpötila yhteyteen.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
544
Kun matka on pitempi vaikka satoja kilometrejä kytkentäpaikkaan, järkevä kapistus on vaikka tämä. Simpal T4 etäohjattava pistorasia - ulkokäyttöön. SMS-viestillä ohjaustoimet ja monipuolisesti. Prepaid Simmillä toimii hienosti. Vitosen simmi riittää ainakin minulla koko talvikauden viesteihin aivan hyvin. Sen saa ilmoittamaan takaisin onnistuneesta kytkennästä. On lämpöanturikin, jos sellaista tarvitsee ohjaukseen. Taitaa olla halvimpia täältä: Simpal T4 etäohjattava pistorasia - Elisa - Verkkokauppa
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
1 022
"Langattoman verkon kehnolle peitolle voi olla useita syitä, kuten etäisyys langattomaan reitittimeen, seinämateriaalit ja reitittimen sijoittelu."

Eli lähtötilanteessa useita seiniä välissä ja pitkä etäisyys, nyt sitten yksi seinä ja riippuen millainen katos niin sielläkin voi olla esteitä suoran reitin varrella? Melkein alkaa vaatimaan jo wifi-vahvistinta ulkokäyttöön, tosin eteisestä se kuitenkin saa jonkinlaisen signaalin katokseen asti.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 783
Kun matka on pitempi vaikka satoja kilometrejä kytkentäpaikkaan, järkevä kapistus on vaikka tämä. Simpal T4 etäohjattava pistorasia - ulkokäyttöön. SMS-viestillä ohjaustoimet ja monipuolisesti. Prepaid Simmillä toimii hienosti. Vitosen simmi riittää ainakin minulla koko talvikauden viesteihin aivan hyvin. Sen saa ilmoittamaan takaisin onnistuneesta kytkennästä. On lämpöanturikin, jos sellaista tarvitsee ohjaukseen. Taitaa olla halvimpia täältä: Simpal T4 etäohjattava pistorasia - Elisa - Verkkokauppa
Näissä kannattaa muistaa, että eivät ole ulkokäyttöön tarkoitettu ja kosteudelta suojattu.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
544
Näissä kannattaa muistaa, että eivät ole ulkokäyttöön tarkoitettu ja kosteudelta suojattu.
Aivan, siis itselläkin ulkokäytössä jo kolme vuotta toiminut hienosti kun auto on reilun sadan metrin päässä parkkipaikalla. Itse pistorasia on sopivan kokoisessa asennuskotelossa, läpinäkyvä kansi. Siellä ovat suojassa sateelta ym. ja metallisilla nippusiteillä asennuskotelo kiinni tolpassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 534
Kun matka on pitempi vaikka satoja kilometrejä kytkentäpaikkaan, järkevä kapistus on vaikka tämä. Simpal T4 etäohjattava pistorasia - ulkokäyttöön. SMS-viestillä ohjaustoimet ja monipuolisesti. Prepaid Simmillä toimii hienosti. Vitosen simmi riittää ainakin minulla koko talvikauden viesteihin aivan hyvin. Sen saa ilmoittamaan takaisin onnistuneesta kytkennästä. On lämpöanturikin, jos sellaista tarvitsee ohjaukseen. Taitaa olla halvimpia täältä: Simpal T4 etäohjattava pistorasia - Elisa - Verkkokauppa
toimiiko mikään rf-ohjattava rasia vajaan 100m matkalla, jossa esteenä on aika paljon rakennuksia? vai onko ainoa vaihtoehto käyttää mobiiliverkkoa ohjaukseen. ei tekisi mieli tuota
varten simmiä hankkia.. autokatokseen olisi tarkoitus laittaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 129
Viestejä
4 252 179
Jäsenet
71 280
Uusin jäsen
atteh

Hinta.fi

Ylös Bottom