Älykellot

Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Ensimmäinen Wear OS -kelloni koskaan, saahan nähdä tuon noin 2-3 päivän akkukeston kanssa, oppiiko sen kanssa elämään. Huawein kanssa oli helppoa, kun latasi 2-3 kertaa kuukaudessa. Mutta ei siinä hirveästi "älyäkään" sitten ollut.
Itselläni tuo sama Xiaomi myös, black fridayna kun sai 170€ hintaan. Olin tottunut 2-4 viikon akunkestoihin Mi Bandeilla sekä Amazfit kelloilla joten hieman hirvitti ostaa WearOS kelloa. Mutta tässä on yksi iso plussa verrattuna Samsungeihin yms, tällä nimittäin riittää aamuisin 5-10 minuuttia latausta ja menee helposti koko päivä. Toki itse lataan 3 päivän välein 0->100% kun en jaksa joka päivä tuota ranteesta pois ottaa. On siis myös yöt ranteessa mittaamassa unta yms.

Aluksi mietin Pixel watch 2:sta, mutta kerta eivät parantanut helposti naarmuuntuvaa näyttöä mitenkään niin eipä sellaista kelloa voi ostaa jossa on naarmu ekasta osumasta. Tässä Xiaomissa on hyvä runko ja kestää iskuja ilman että näyttö ottaa osumaa. Eli näyttö on hieman syvemmällä kuin kehykset joka hyvin estää näytön naarmuuntumista.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
612
Itselläni tuo sama Xiaomi myös, black fridayna kun sai 170€ hintaan. Olin tottunut 2-4 viikon akunkestoihin Mi Bandeilla sekä Amazfit kelloilla joten hieman hirvitti ostaa WearOS kelloa. Mutta tässä on yksi iso plussa verrattuna Samsungeihin yms, tällä nimittäin riittää aamuisin 5-10 minuuttia latausta ja menee helposti koko päivä. Toki itse lataan 3 päivän välein 0->100% kun en jaksa joka päivä tuota ranteesta pois ottaa. On siis myös yöt ranteessa mittaamassa unta yms.

Aluksi mietin Pixel watch 2:sta, mutta kerta eivät parantanut helposti naarmuuntuvaa näyttöä mitenkään niin eipä sellaista kelloa voi ostaa jossa on naarmu ekasta osumasta. Tässä Xiaomissa on hyvä runko ja kestää iskuja ilman että näyttö ottaa osumaa. Eli näyttö on hieman syvemmällä kuin kehykset joka hyvin estää näytön naarmuuntumista.
Joo, tuo nopea lataus varmasti auttaa asian kanssa. :) Xiaomin näyttö jos saa suoran osuman lasiinsa jostain, ei varmaan kestäne? Onkohan siihen mitään suojalasiakaan tarjolla missään, eilen nopeasti etsiskelin - tuloksetta. Näytön syvennys toki auttaa, ja pidän laitteistani muutenkin huolta aina, mutta varmuuden vuoksi lähinnä mietiskelin sen lisäsuojaamista. Huaweihan kesti näytön osalta hyvin ne pari osumaa, mitkä siihen kohdistui vuosien varrella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
51
Itselläni tuo sama Xiaomi myös, black fridayna kun sai 170€ hintaan. Olin tottunut 2-4 viikon akunkestoihin Mi Bandeilla sekä Amazfit kelloilla joten hieman hirvitti ostaa WearOS kelloa. Mutta tässä on yksi iso plussa verrattuna Samsungeihin yms, tällä nimittäin riittää aamuisin 5-10 minuuttia latausta ja menee helposti koko päivä. Toki itse lataan 3 päivän välein 0->100% kun en jaksa joka päivä tuota ranteesta pois ottaa. On siis myös yöt ranteessa mittaamassa unta yms.

Aluksi mietin Pixel watch 2:sta, mutta kerta eivät parantanut helposti naarmuuntuvaa näyttöä mitenkään niin eipä sellaista kelloa voi ostaa jossa on naarmu ekasta osumasta. Tässä Xiaomissa on hyvä runko ja kestää iskuja ilman että näyttö ottaa osumaa. Eli näyttö on hieman syvemmällä kuin kehykset joka hyvin estää näytön naarmuuntumista.
Miten saat akun kestämään kolme päivää? Itselläni kestää max. 1,5 päivää, eikä ole edes AOD päällä. Jatkuvat stressimittaukset ja spo on myös pois päältä. Sykkeen mittaus on smartilla ja unen seuranta sekä ilmoitukset toki päällä.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Miten saat akun kestämään kolme päivää? Itselläni kestää max. 1,5 päivää, eikä ole edes AOD päällä. Jatkuvat stressimittaukset ja spo on myös pois päältä. Sykkeen mittaus on smartilla ja unen seuranta sekä ilmoitukset toki päällä.
Oletko poistanut "Hey googlen" käytöstä kellon asetuksista? Itse käytän Assistia pitämällä rullanappulaa pohjassa.
Myös Settings -> Advanced features, -> Auto detect, oletko tämän poistanut käytöstä että ei aloita workoutteja automaattisesti?

Nämä nyt äkkiseltään tuli mieleen. Jos sinulla on Outlook tai Gmail asennettuna, kokeile testiksi poistaa (uninstallaa) nuo ja katso pari päivää auttaako akunkestoon. Itse poistin nuo viemestä akkua koska Notifikaatioilla näkee joka tapauksessa emailit (ja pystyy vastaamaan). Mutta Whatsapp ja Telegram on asennettuna kelloon. Watchfacena käytän "Awf Widgets" joka on itselleni aivan täydellinen koska pystyy customoida hyvin ja siinä on 8 kpl complicationia, eli pystyy luomaan suoria linkkejä nettisivustoihin yms näkemään seuraavan herätyksen etc. Alla screenshotti omasta watchfacesta. Macrodroidin kuvakkeen takaa pystyy sitten ajamaan macroja, kodin automaatiota yms.

1706012950079.png


PS: yksi hyvä nippelitieto mitä ei välttämättä tajua, niin Assisti ymmärtää vain Englantia, mutta tekstinsyöttö ymmärtää myös suomea, eli kun pitää välilyöntiä pohjassa ja valitsee Suomen layoutin, pystyt tekemään vastaukset emaileihin, tekstiviesteihin yms keep muistiinpanoja ihan suomen kielellä. (Eli siis puhut suomeksi ja kello muuttaa puheen tekstiksi)

Xiaomin näyttö jos saa suoran osuman lasiinsa jostain, ei varmaan kestäne?
Kyllä se kestää. Ja tosi harvinaista että saisi suoraan osumaa. Itselläni on naarmuja tullut edellisiin kelloihin, mutta se on johtunut siitä että kello on osunut esim tiiliseinään kun vierestä kävellyt. Mutta Xiaomissa kun on toi syvennyt, ei näyttö pysty noista naarmuuntumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
179
Hankin n. 1kk sitten Huawei watch gt 4 vanhan gt2 tilalle. Hyvälle tuntuu ja erityisesti sykettä tuntuu seuraavan tarkemmin (nousut ja laskut tapahtuu nopeammin). Älykkäitähän nämä eivät ole mutta a) akku kestää, b) näyttää omaan silmään hyvältä ja c) mittaa sportit, jolloin riittävä mulle Ja laiskana käyttöönotto oli helppo

Mutta nyt sitten kysymys joka ihmetyttää (ei sinällään vaivaa): kun katsoo androidin alasvetovalikon (ks. Snippet), niin näkyy bluetooth-yhteys jatkuvasti JBL LIVE500BT-LE joka siis oikeasti on Huawei watch gt4... Mikä homma? Ei mulla ole koskaan ollut ko. kuulokkeita tai edes yhdistettynä ko.luureja puhelimeeni... Mitäköhän tuo tulee ja miten pääsee eroon? Ainoa minkä keksin tähän liittyen on se että ostin ko. kellon käytettynä ja edellisellä omistajalla olisi ollut kuulokkeet liitetty kelloon, mutta sekin kuulostaa absurdille.Screenshot_2024-01-23-23-48-39-00_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 122
Hankin n. 1kk sitten Huawei watch gt 4 vanhan gt2 tilalle. Hyvälle tuntuu ja erityisesti sykettä tuntuu seuraavan tarkemmin (nousut ja laskut tapahtuu nopeammin). Älykkäitähän nämä eivät ole mutta a) akku kestää, b) näyttää omaan silmään hyvältä ja c) mittaa sportit, jolloin riittävä mulle Ja laiskana käyttöönotto oli helppo

Mutta nyt sitten kysymys joka ihmetyttää (ei sinällään vaivaa): kun katsoo androidin alasvetovalikon (ks. Snippet), niin näkyy bluetooth-yhteys jatkuvasti JBL LIVE500BT-LE joka siis oikeasti on Huawei watch gt4... Mikä homma? Ei mulla ole koskaan ollut ko. kuulokkeita tai edes yhdistettynä ko.luureja puhelimeeni... Mitäköhän tuo tulee ja miten pääsee eroon? Ainoa minkä keksin tähän liittyen on se että ostin ko. kellon käytettynä ja edellisellä omistajalla olisi ollut kuulokkeet liitetty kelloon, mutta sekin kuulostaa absurdille.
Saisko jostain asetuksista (joko kellosta tai puhelimesta) säädettyä tuon laitteen nimen ja edellinen omistaja jostain syystä nimennyt kellon noin..? Ei kai kuulokkeiden liittäminen kelloon pitäisi kellon nimeä mennä vaihtamaan. Ainakaan itselläni GT2 Prossa ei näin ole käynyt, vaikka luurit siihen olenkin parittanut.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Hankin n. 1kk sitten Huawei watch gt 4 vanhan gt2 tilalle. Hyvälle tuntuu ja erityisesti sykettä tuntuu seuraavan tarkemmin (nousut ja laskut tapahtuu nopeammin). Älykkäitähän nämä eivät ole mutta a) akku kestää, b) näyttää omaan silmään hyvältä ja c) mittaa sportit, jolloin riittävä mulle Ja laiskana käyttöönotto oli helppo

Mutta nyt sitten kysymys joka ihmetyttää (ei sinällään vaivaa): kun katsoo androidin alasvetovalikon (ks. Snippet), niin näkyy bluetooth-yhteys jatkuvasti JBL LIVE500BT-LE joka siis oikeasti on Huawei watch gt4... Mikä homma? Ei mulla ole koskaan ollut ko. kuulokkeita tai edes yhdistettynä ko.luureja puhelimeeni... Mitäköhän tuo tulee ja miten pääsee eroon? Ainoa minkä keksin tähän liittyen on se että ostin ko. kellon käytettynä ja edellisellä omistajalla olisi ollut kuulokkeet liitetty kelloon, mutta sekin kuulostaa absurdille.
Näkyykö kello samalla nimellä tuolla Huawei Healthin Laitteet-välilehdellä? Siltä tuo nyt vaikuttaisi mitä @Charun tuossa edellä sanoikin, että kello on jostain syystä nimetty tuolla tavalla. Bluetooth asetuksista pystyy vaihtaa laitteen nimeä ja sama nimi näkyy sitten myös tuolla Healthissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 398
Pitkän tornaroinnin jälkeen Fossil nyt virallisesti ilmoitti luopuvansa Älykello/WearOS liiketoiminnasta: Fossil is quitting smartwatches
This means that the Gen 6, which first launched in 2021, will be the last Fossil smartwatch. Castelli says the company will continue to keep existing Wear OS watches updated “for the next few years.”
Harmi kun vaihtoehtoja on yhä vähemmän.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 011
Lisäksi OnePlus julkaisee ensi kuun MWC-messuilla uuden WearOS kellon, joten Fossilin pois meno sinällään ei vaikuta mihinkään. Romujahan ne toi viimeiset vuodet eli vanhaa rautaa huonolla suorituskyvyllä, eikä päivitysten tarjoaminen tuntunut näitäkään kiinnostavan.

Tietysti OnePlussan päivitysperseilyn tietävänä ei kyllä ole ensimmäinen kellovaihtoehto tulevaisuudessa.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
737
Elisalta tuli viestiä että musta Huswei watch GT4 olisi 199e, onko tuo hyvä hinta? Nyt käytössä Honor Magicwatch 2 niin pitäisi kai olla kaikin puolin parempi vehje? Spekseissä lukee NFC eli pitäisi lähimaksu onnistua? Vähän ristiriitaista tietoa tuosta.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Elisalta tuli viestiä että musta Huswei watch GT4 olisi 199e, onko tuo hyvä hinta? Nyt käytössä Honor Magicwatch 2 niin pitäisi kai olla kaikin puolin parempi vehje? Spekseissä lukee NFC eli pitäisi lähimaksu onnistua? Vähän ristiriitaista tietoa tuosta.
Ei toimi Huaweilla lähimaksu. Ja veikkaan, että tuskin tuleekaan. Onneksi se ei ole itselle niin iso nega...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
100
Elisalta tuli viestiä että musta Huswei watch GT4 olisi 199e, onko tuo hyvä hinta? Nyt käytössä Honor Magicwatch 2 niin pitäisi kai olla kaikin puolin parempi vehje? Spekseissä lukee NFC eli pitäisi lähimaksu onnistua? Vähän ristiriitaista tietoa tuosta.
Ennakko tilaajille oli 199€ kun itse ostin. Olen ollut ihan tyytyväinen.

Lähimaksu ei toimi Suomessa enkä usko että tulee toimimaankaan.
 
Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
Juuri ostin garmin 45 plussan powerilta 107 eurolla. Tarkoitus oli hankkia joku perustason pulssimittari jossa ei ole rintaremmiä, en välttämättä rupee ihan pukukellona tätä pitämään mutta etäpäivinä varmaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
100
Huawei gt4 ollut julkaisusta saakka ja tyytyväinen olen ollut. Akun kesto, mukava kädessä ja hyvän näköinen omaan silmään.

Toki paljon muitakin vaihtoehtoja. Kokemusta pidemmällä käytöllä vain Xiaomin, amazfitin ja Huawein kelloista.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Itse päivitin Huawei Watch GT2 -> GT4 ja olen ollut tyytyväinen. GT2:n sykemittaus alkoi sekoilla (mm. välillä näytti pyöräillessä leposykkeitä ja yhtäkkiä saattoi salilla sarjojen välissä heittää sykkeet tappiin), niin päätin ostaa uuden. Toki tuo GT2 alkoi toimia taas aikalailla normaalisti kun tein factory resetin sille ja annoin sen siskolle käyttöön. GT4 ollut myös itselläni julkaisusta asti.

Akunkesto tässä on hyvä, ilmoitukset tulee läpi paljon luetettavammin kuin GT2 ja nuo pikavastaukset kellonruudulta on ihan kätevä ominaisuus vaikka näppäimistö olisikin parempi ratkaisu. Vakioranneke on laadukkaan oloinen, mutta pitäisi varmaan vielä jokin joustava nylonranneke tilata urheilukäyttöä varten.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
737
Itse päivitin Huawei Watch GT2 -> GT4 ja olen ollut tyytyväinen. GT2:n sykemittaus alkoi sekoilla (mm. välillä näytti pyöräillessä leposykkeitä ja yhtäkkiä saattoi salilla sarjojen välissä heittää sykkeet tappiin), niin päätin ostaa uuden. Toki tuo GT2 alkoi toimia taas aikalailla normaalisti kun tein factory resetin sille ja annoin sen siskolle käyttöön. GT4 ollut myös itselläni julkaisusta asti.

Akunkesto tässä on hyvä, ilmoitukset tulee läpi paljon luetettavammin kuin GT2 ja nuo pikavastaukset kellonruudulta on ihan kätevä ominaisuus vaikka näppäimistö olisikin parempi ratkaisu. Vakioranneke on laadukkaan oloinen, mutta pitäisi varmaan vielä jokin joustava nylonranneke tilata urheilukäyttöä varten.
Mä taas yleensä heivaan heti mäkeen ne nylonrannekkeet koska mielestäni urheilussa rannekkeen kuuluu hengittää edes vähän.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 710
Onko kenelläkään vinkkiä kuinka saisi GW6:n painikkeet lukittua muuten kuin käyttämällä kellon omaa Water Lock -ominaisuutta? Ideana siis, ettei salilla tulisi painettua rannesiteillä/vetoremmeillä vahingossa kellon painikkeita, mutta samaan aikaan olisi plussaa, jos näyttöä voisi kuitenkin käyttää normaalisti. Onko tähän näkynyt mitään kolmannen osapuolen softaa tms?

Tuo Water Lock on muuten ihan ok, mutta se estää kokonaan kellon käyttämisen ja sen ottaminen pois päältä päästää vedenpoiston vuoksi tarpeettoman kovan värinän/piipityksen, jos ei ehdi heti perään kuittaamaan sitä painikkeella. Lisäksi sen ottaminen pois päältä hetkellistä tarvetta varten vaatii painikkeiden turhan pitkän kliksuttelun.
Tämä lukituksen puuttuminen on osoittautunut suurimmaksi puutteeksi GW6:ssa. Lähes päivittäin salilla törmää tähän, että painikkeet painuvat pohjaan omia aikojaan ja rannesiteitä/vetoremmejä käytettäessä myös tuo water lock aukeaa omia aikojaan (koska se lähtee pois päältä yhdestä sivupainikkeista) ja lopputuloksena treeniseuranta keskeytyy, kun kello boottaa tai tekee jotain muuta mystistä omia aikojaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Joo ehkä meni silikonit ja nylonit sekaisin. Jonkinlaisista kangasremmeistä omat ranteet tykkäävät eniten kun hikoilee paljon.
Joo nuo nylonrannekkeet on tuollaisia kankaankaltaisia ja nylon loop rannekkeet ovat joustavaa materiaalia, niin tuollainen olisi aika bueno urheilukäyttöön. En vain ole saanut aikaiseksi hommata tuollaista.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Proshopista näyttäisi saavan Xiaomi watch 2 pro:ta 200€, löytyy niin mustana kuin hopeana, mutta omasta mielestäni tuo hopea on paljon hienompi ja se on itselläni.
Lähinnä WearOS kelloista tämä taitaa olla tehokkaampi kuin esim Galaxy watch 6 ja huomattavasti halvempi.

 

-T-

Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
71
Proshopista näyttäisi saavan Xiaomi watch 2 pro:ta 200€, löytyy niin mustana kuin hopeana, mutta omasta mielestäni tuo hopea on paljon hienompi ja se on itselläni.
Lähinnä WearOS kelloista tämä taitaa olla tehokkaampi kuin esim Galaxy watch 6 ja huomattavasti halvempi.

Itse muokkasin hopeaa mallia vielä Aliexpressistä Milanese 22mm rannekkeella. Värinä Space Gray ja ainakin omaan silmään kellon ulkonäkö parani entisestään. Muutenkin ranteen paksuus tuntuu elävän vuorokauden aikana niin tuo magneettinen "lukitus" sallii helpon sekä tarkan löysäämisen / kiristämisen juuri haluttuun kireyteen.
 

Liitteet

  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Itse pidän nappeja toisella puolella, muuten vahingossa painelee tuota rullaa kun taittaa ranteen ylöspäin. Ja muutenkin oikean käden peukalolla helpompi painaa nappeja kuin etu/keskisormella. Lähinnä jännä nähdä että jotku pitävät napit "menosuuntaan" :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
612
Itsekin pidän niitä "menosuuntaan", ei ole tullut ranteen liikkeen kanssa tuota ongelmaa vastaan. Joskus kokeillut toisinpäin myös, muttei tuntunut luontevalta, joten palasin tuohon "menosuuntaan". :)
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 217
Tämä lukituksen puuttuminen on osoittautunut suurimmaksi puutteeksi GW6:ssa. Lähes päivittäin salilla törmää tähän, että painikkeet painuvat pohjaan omia aikojaan ja rannesiteitä/vetoremmejä käytettäessä myös tuo water lock aukeaa omia aikojaan (koska se lähtee pois päältä yhdestä sivupainikkeista) ja lopputuloksena treeniseuranta keskeytyy, kun kello boottaa tai tekee jotain muuta mystistä omia aikojaan.
Napit toiselle puolelle niin ei ongelmaa, tosin rannetukien kanssa otettava kello pois joka tapauksessa, koska isoilla painoilla pakko käyttää koska särky.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 710
Napit toiselle puolelle niin ei ongelmaa, tosin rannetukien kanssa otettava kello pois joka tapauksessa, koska isoilla painoilla pakko käyttää koska särky.
Meinaat että kello toiseen ranteeseen? Oikeakätisenä se on vähän kömpelö ratkaisu, mutta ehkä se on tosiaan parempi kuin ei mitään.

Mulla on Tafferin räpylämalliset vetoremmit, joita olen käyttänyt toisinpäin käännettynä myös välimallin rannetukina. Noiden kanssa voi käyttää myös kelloa nostamalla sitä vähän ylemmäksi ranteessa, mutta tuo lukituksen puute tulee siinä ongelmaksi.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 217
Meinaat että kello toiseen ranteeseen? Oikeakätisenä se on vähän kömpelö ratkaisu, mutta ehkä se on tosiaan parempi kuin ei mitään.

Mulla on Tafferin räpylämalliset vetoremmit, joita olen käyttänyt toisinpäin käännettynä myös välimallin rannetukina. Noiden kanssa voi käyttää myös kelloa nostamalla sitä vähän ylemmäksi ranteessa, mutta tuo lukituksen puute tulee siinä ongelmaksi.
Saitkin jo vastauksen, eli vaihdat vain kätisyyttä (näyttö kääntyy) mutta pidät samassa kädessä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Ei oo vielä tullut älykelloa vastaan jossa ei voisi näyttöä kääntää jotta napit saa haluamaansa suuntaan. Eli ei tarvitse kättä vaihtaa.
Huawein kelloissa ei tälläistä mahdollisuutta ole. Tai saa korjata jos on, itse en ole tuollaiseen asetukseen törmännyt.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 217
Huawein kelloissa ei tälläistä mahdollisuutta ole. Tai saa korjata jos on, itse en ole tuollaiseen asetukseen törmännyt.
Siinä ei siis voi valita kummassa kädessä käyttää?:confused: Napit siis oltava aina näytön oikealla puolella myös vasemmassa kädessä?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Siinä ei siis voi valita kummassa kädessä käyttää?:confused: Napit siis oltava aina näytön oikealla puolella myös vasemmassa kädessä?
Nähtävästi näin. Ei ainakaan tässä GT4 ole asetusta tuolle, enkä kyllä muista myöskään GT2 olleen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 710
Saitkin jo vastauksen, eli vaihdat vain kätisyyttä (näyttö kääntyy) mutta pidät samassa kädessä.
Jep, kiitos tosiaan tästä. Tuolla ratkeaa akuutein ongelma painikkeiden vahinkopainallusten kanssa. Vielä kun saisi vaihdettua niiden toiminnot päinvastoin, eli että "Home" olisi ylhäällä myös silloin kun painikkeet ovat vasemmalla puolella kellossa, mutta sellaista mahdollisuutta ei taida olla. Menee varmasti oma aikansa totutella käyttämään niitä päinvastoin kuin aiemmin.
 
Liittynyt
15.02.2019
Viestejä
275
Nyt oli tullut näitä Amazoniin. Tilasin viime viikolla ja eilen tuli toimitus perille. Tökkäsin saman tien paikalleen ja tykkään kovasti. Ei todennäköisesti kestä uintia, mutta muuten on kyllä mainio lisä, joka tekee mustasta GW6 classicista pykälää tyylikkäämmän.



Tuotesivu:
Mikä kellotaulu tuo on? Todella tyylikäs. Yritin etsiä tuota, mutta en löytänyt.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 710
Mikä kellotaulu tuo on? Todella tyylikäs. Yritin etsiä tuota, mutta en löytänyt.
Paha kysymys, ei ole kyllä mitään muistikuvaa. Tuo oli käytössä vain hetkellisesti ja suunnilleen kuukausi takaperin piti resetoida kello kokonaan ja siinä vaiheessa katosi asetusten lisäksi myös kaikki vanhatkin kellotaulut. Siitä lähtien olen käyttänyt Marine Commanderia.

Mutta pitää vinkata, jos tulee uudestaan vastaan.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 011
OnePlus Watch 2 julkaisu taisi olla tänään.

Hinnat ilmeisesti näkyy tässä

1708930613514.png


Ulkoisesti ainakin näyttää hyvältä, harmi kun luotto firman softapuoleen ainakin itsellä on lähellä 0 niin ei tuota varmaan uskalla ostaa.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Hitusen on kyllä irstaampi hinta kuin toivoin. Sietää olla kovat speksit tuohon hintaan kuitenkin.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Sain tuolta tilattuna vain 50e alennuskupongin kun laittoi subscribea. Lukee kyllä mainoksessa, että "Subscribe to get total of £80 off on OnePlus Watch 2..."

Edit. Jaa tuo 30e lisäalennus tulee kai sitte Early Bird ennakkotilauksen myötä (?)
 
Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
51
Sain tuolta tilattuna vain 50e alennuskupongin kun laittoi subscribea. Lukee kyllä mainoksessa, että "Subscribe to get total of £80 off on OnePlus Watch 2..."

Edit. Jaa tuo 30e lisäalennus tulee kai sitte Early Bird ennakkotilauksen myötä (?)
Juu sillai kai. Selviää klo 17 jälkeen tms.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Tuossa Oneplussa kellossa taitaa olla sama prossu kuin Xiaomin kellossa, jota saa usein 200€ hintaan. Oneplussassa myös näyttö ei ole suojattu reunuksella kuten Xiaomissa. Eli Xiaomiin on aika vaikea saada naarmuja kun taas tuohon OnePlussa näyttäisi olevan Pixel watchin tapaan herkkä naarmuille.
Toivottavasti tulee vertailuja noiden välille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 656
Viestejä
4 207 352
Jäsenet
70 929
Uusin jäsen
Tontsaaap

Hinta.fi

Ylös Bottom