Älykellot

Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
101
Mikäs se olisi nyt tämän hetken hyvä ostos vaimolle sekä itselle urheilukelloksi juoksuun, pyöräilyyn ja hiihtoon pääsääntöisesti?

Mulla on H7 Polarin sykevyö, olisi tietysti hyvä jos kello tukisi sitä.

Mi Band 4:t molemmilla ranteissa ja herätyskello ja puheluiden hallinta näissä on kyllä hyviä, mutta mitään hyviä urheiluominaisuuksia ei löydy..

Tekeekö esim. Polar M430 mitään? Kello voisi olla siis ranteessa ainoastaan urheillessa, toki parempaa unidataakin olisi mielenkiintoista saada kuin se mitä Mi Band antaa..
Ostin sitten M430 torista 35€ hintaan, onhan tämä urheiluhommiin tosi pätevä kello sisäsen gps:n ja hyvän lajien kustomoitavuuden kanssa. Nyt kun oon tätä pari viikkoa käyttänyt, huomaan Mi Bandiin erona sen, että puhelimen muistutukset rannekkeeseen toimii vaan kun Flow-sovellus on puhelimessa käynnissä ja sehän ei pysy kokoaikaisesti päällä (ilmeisesti?). Lähinnä ois kiva jos kello värisisi aina puhelun tullessa, mutta nyt on tullut skipattua vahingossa useita puheluita kun tuo ilmoitus ei ole toiminut. Osaattekohan kukaan sanoa miksi? Mi Bandissahan nuo ilmoitukset tuli aina poikkeuksetta läpi, johtuikohan siitä että ranneke itse synkkaa automaattisesti tiedot puhelimen kanssa kun tässä Polarissa joutuu rannekkeen napista aloittamaan synkronoinnin, mene ja tiedä..

Muutenhan M430 on urheilukelloksi kyllä hyvä, värinä on vähän ikävän kuuloinen vrt. Mi Band mutta kyllä pärjäilee. Unen seuranta huomattavasti parempi kuin Mi Bandeissa urheilun träkkäämisestä puhumattakaan.

Onkohan samaa ongelmaa esim. Vantagessa tai Ignitessä Polarilla?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 247
Ostin sitten M430 torista 35€ hintaan, onhan tämä urheiluhommiin tosi pätevä kello sisäsen gps:n ja hyvän lajien kustomoitavuuden kanssa. Nyt kun oon tätä pari viikkoa käyttänyt, huomaan Mi Bandiin erona sen, että puhelimen muistutukset rannekkeeseen toimii vaan kun Flow-sovellus on puhelimessa käynnissä ja sehän ei pysy kokoaikaisesti päällä (ilmeisesti?). Lähinnä ois kiva jos kello värisisi aina puhelun tullessa, mutta nyt on tullut skipattua vahingossa useita puheluita kun tuo ilmoitus ei ole toiminut. Osaattekohan kukaan sanoa miksi? Mi Bandissahan nuo ilmoitukset tuli aina poikkeuksetta läpi, johtuikohan siitä että ranneke itse synkkaa automaattisesti tiedot puhelimen kanssa kun tässä Polarissa joutuu rannekkeen napista aloittamaan synkronoinnin, mene ja tiedä..

Muutenhan M430 on urheilukelloksi kyllä hyvä, värinä on vähän ikävän kuuloinen vrt. Mi Band mutta kyllä pärjäilee. Unen seuranta huomattavasti parempi kuin Mi Bandeissa urheilun träkkäämisestä puhumattakaan.

Onkohan samaa ongelmaa esim. Vantagessa tai Ignitessä Polarilla?
Onko huawein puhelin?
Mene asetuksiin, appeihin, flowiin ja valkkaa sieltä virranhallinta asetuksista että manuaalinen ja anna olla aina päällä.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
179
Ostin sitten M430 torista 35€ hintaan, onhan tämä urheiluhommiin tosi pätevä kello sisäsen gps:n ja hyvän lajien kustomoitavuuden kanssa. Nyt kun oon tätä pari viikkoa käyttänyt, huomaan Mi Bandiin erona sen, että puhelimen muistutukset rannekkeeseen toimii vaan kun Flow-sovellus on puhelimessa käynnissä ja sehän ei pysy kokoaikaisesti päällä (ilmeisesti?). Lähinnä ois kiva jos kello värisisi aina puhelun tullessa, mutta nyt on tullut skipattua vahingossa useita puheluita kun tuo ilmoitus ei ole toiminut. Osaattekohan kukaan sanoa miksi? Mi Bandissahan nuo ilmoitukset tuli aina poikkeuksetta läpi, johtuikohan siitä että ranneke itse synkkaa automaattisesti tiedot puhelimen kanssa kun tässä Polarissa joutuu rannekkeen napista aloittamaan synkronoinnin, mene ja tiedä..

Muutenhan M430 on urheilukelloksi kyllä hyvä, värinä on vähän ikävän kuuloinen vrt. Mi Band mutta kyllä pärjäilee. Unen seuranta huomattavasti parempi kuin Mi Bandeissa urheilun träkkäämisestä puhumattakaan.

Onkohan samaa ongelmaa esim. Vantagessa tai Ignitessä Polarilla?
Itselläni oli M430 ja jossain vaiheessa ihmettelin kun sai monta kertaa yrittää painaa kellon synkronointipainiketta, että synkronoisi appiin tiedot, mutta jatkuvasti epäonnistui kun ei saanut yhteyttä puhelimeen. Jossain vaiheessa sattui sitten polar flow app jostain syystä heittämään ilmoituksen virransäästötoiminnoista.
Samalla tajusin, että varmaan akun optimointi sammuttaa polar flow appin ja sen takia ei synkronointi onnistu.
Poistin virransäästötoiminnot käytöstä ja tämän jälkeen kaikki on toiminut normaalisti, ainut mikä nykyään on niin kuin avaa polar flow appin, synkronoi kellon ja menee pois polar flow appista niin jonkin ajan kuluttua puhelin ilmoittaa, että polar flow app sovellus kuluttaa paljon akkua, tässä vaiheessa itse yleensä laitan pakkosammutuksen tms, kun en itse noita ilmoituksia puhelimeen halua.
Eli kipaseppas lukemaan tämä ja kokeile auttaako sinulla.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
101
Onko huawein puhelin?
Mene asetuksiin, appeihin, flowiin ja valkkaa sieltä virranhallinta asetuksista että manuaalinen ja anna olla aina päällä.
Pixel 3a on puhelin ja oon kyllä aika kattavasti käynyt nuo virranhallinta-asetukset läpi
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 722
Pixel 3a on puhelin ja oon kyllä aika kattavasti käynyt nuo virranhallinta-asetukset läpi
Akun optimointi (eli doze) otettu ko. softalta pois käytöstä?!
Löytynee kaiketi tuolta Settings > Battery > Battery Optimization
Edit: Eiku johan siitä olikin jo tossa yläpuola juttua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Vieläkö (Wear OS) Permanent Proxy toimii? Tässä koitan saada säädettyä, otin Hetzneriltä servun saksasta. Korttilisäykseen asti menee läpi, kunnes sanoo ettei tuettu maassasi.
Toimii. Tee oma proxy Google cloudiin.

Tuolta ohjeet:

 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
727
Toimii. Tee oma proxy Google cloudiin.

Tuolta ohjeet:

Juu, kyllä tuon saksankin "pitäisi" toimia, mutta ei toiminut. Jenkeistä servu ja Pay toimi ~heti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
426
Uutta kelloa harkinnassa Apple watchin tilalle. Käyttö pääasiassa ilmoitusten tarkistusta, ettei tarvii kaivaa puhelinta aina taskusta kun joku soittaa ja vastaa handsfreella. Siihen käyttöön Applessa kestää akku ärsyttävän vähän aikaa. Toivottavia ominaisuuksia olis veden kesto (uinti) ja musiikin lataaminen offline käyttöön esim spotifysta, sekä gps. Ei ole mitään kokemusta muista merkeistä kuin Applesta. Osaako joku suositella jotain?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 247
Ei nyt kirveelläkään löydy mitään sivustoa jossa olisi näitä listattuna, niin sattuuko joku tietämään mitä etuja samsung galaxy active 2 (luultavasti siis myös muut sampan älykellot) saisivat jos olisi myös samsungin älypuhelin?
Löytyy nyt siis huawein luuri ja mulla olisi xiaomin puhelin odottamassa paketista ottoa mutta pohdin vielä olisiko siinä ollut joku painava syy ostaa ennemmin samsungin luuri tohon...
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Heip!
Kello on Huawei GT 2e ja siihen pitäisi hankkia suojalasi. Onko tämä ok / yhteensopiva?


Jos ei, mitä suosittelette?
Ei kai kukaan kellossa suojalasia käytä?

En käytä edes puhelimessa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
458
Itellä ainaki ollu töissä (raksalla) kello kädes kokoajan ja näyttö säilynyt hyvin !
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kiva tietää.

Itse olen naarmuttanut muutamankin kellon aikanaan. Esimerkiksi rakennus- tai puutarhatöissä yms.
En ole koskaan onnistunut naarmuttamaan kelloa tai kännykkää, kyllä se on sitten laakista mennyt paskaksi kokonaan ja siinä ei kalvot paljoa auta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 249
Dcrainmakerin ja Desfitin vuotuinen katsaus, kyseessä siis kaikki vuoden 2020 urheilukellot:




Pidän näistä kovasti.
 
Liittynyt
23.04.2020
Viestejä
21
Onko kellään kokemusta yhdistelmästä iPhone + Fitbit Versa 2?
Onko toiminut hyvin? Erityisesti minua kiinnostaa urheilusuoritusten ja unen seuraaminen. Onko järkevä hankinta vai kannattaako ennemmin ostaa esim Watch se?
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 017
Itse laittanut aina älykelloihin lasikalvon ja aina ilmestynyt naarmuja kalvoon. Ranteessa kello kuitenkin aina heiluu ja on alttiina ottamaan osumaa. Yhteen Polarin kellon näyttöön sain oikein syvän naarmun, kun heilautin sen vahingossa peltihyllyn terävään kulmaan.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Itse laittanut aina älykelloihin lasikalvon ja aina ilmestynyt naarmuja kalvoon. Ranteessa kello kuitenkin aina heiluu ja on alttiina ottamaan osumaa. Yhteen Polarin kellon näyttöön sain oikein syvän naarmun, kun heilautin sen vahingossa peltihyllyn terävään kulmaan.
Totta kai kalvoon tulee naarmuja kun on pehmeää lasia...
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 017
Totta kai kalvoon tulee naarmuja kun on pehmeää lasia...
Ihan karkaistua lasia, eli ei mitään pehmeintä, vaikka tuskin kellon omaa lasia voittaa. Kuitenkin kännyköiden gorilla-lasiinkin saanut naarmuja aikaan ja kello ottaa itsellä enemmän osumaa kuin kännykkä. Kerran huitaisee vahingossa rannetta jotain karheaa tai terävää päin, niin sitten on pysyvät naarmut ilman kalvoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 722
Ei kai kukaan kellossa suojalasia käytä?

En käytä edes puhelimessa...
Itellä tuli kunnon naarmut Moto 360:n lasiin, kun kello jäi ranteen betoniseinän karkean rappauksen väliin. Tässä nykysessä Ticwatch E:ssa on ollu suojalasi, mutta ei tämä vastaavassa tilanteessa naarmuuntuis, kun näyttö on syvennyksessä.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
65
Viime päivityksessä hävis Suunto 7 google pay joka oli proxylla kikkailtu. Mikäs olikaan helpoin tapa saada sovellus takaisin kun ei sovellusluettelossa enää näy?
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
250
Huawei Watch Fitiä en saa toimimaan Androidissa (OnePlus 7T) koska Huawei Health ei suostu päivittämään laiteluetteloa. Väittää että yhteydessä olisi ongelmaa vaikka käytän toimivaa wifi-verkkoa. Tuntuu olevan muillakin samaa ongelmaa. Eikö tähän ole korjausta vai voiko johtua ruuhkasta Huawein palvelimilla näin aattoiltana? Tämähän pitää palauttaa kauppaan samantien jos ei saa toimimaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 249
Huawei Watch Fitiä en saa toimimaan Androidissa (OnePlus 7T) koska Huawei Health ei suostu päivittämään laiteluetteloa. Väittää että yhteydessä olisi ongelmaa vaikka käytän toimivaa wifi-verkkoa. Tuntuu olevan muillakin samaa ongelmaa. Eikö tähän ole korjausta vai voiko johtua ruuhkasta Huawein palvelimilla näin aattoiltana? Tämähän pitää palauttaa kauppaan samantien jos ei saa toimimaan.
Minulla oli samaa ongelmaa äitini joululahja-Huawein kanssa. Sain ratkottua ongelman asentamalla Huawei Appgalleryn, sieltä asensin Huawei Healthin, johon löytyi myös päivityksiä. Play Storessa on vanha versio, joka ei päivittynyt.

Tuo Appgallery on Huawein oma vastine Google Play Storelle.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
250
Minulla oli samaa ongelmaa äitini joululahja-Huawein kanssa. Sain ratkottua ongelman asentamalla Huawei Appgalleryn, sieltä asensin Huawei Healthin, johon löytyi myös päivityksiä. Play Storessa on vanha versio, joka ei päivittynyt.

Tuo Appgallery on Huawein oma vastine Google Play Storelle.
Mistä latasit tuon sovelluksen kun en löydä Play Storesta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Itellä ollut nyt käytössä parin vuoden takainen amazfit pace.
mikä olisi nyt tällä hetkellä vastaava hyvillä ominaisuuksilla varustettu järki hintainen älykello?
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
Tässä nyt yrittänyt ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä päivittäin lenkkeilemässä, niin ajattelin josko älykellosta ois siihen "apuja". Kännykkää en jaksa roudata mukana, niin GPS ois kiva olla, että voi seurailla lenkkien pituutta ja kestoa, myös muita statistiikkoja ois kiva seurata (syke, verenpaine, happisaturaatio) ajanmittaan, että näkee tapahtuuko mitään kehitystä.
Tässä nyt mielessä Huawein GT2 Pro 199€ tarjouksella. Mennäänkö sillä, vai onko parempaa tarjolla ~samaan hintaan, tai halvemmalla? Akkukeston puolesta toi vaikuttas myös houkuttelevalta, ettei tartte joka päivä latailla.
 
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
72
Mulla on Amazfit GTS, vähän yli 100€, GPS piirtää tarkasti kartan puhelimeen, näyttää korkeuden, nopeuden, sykkeen ym.
Mulle ihan tarpeeksi toimintoja akkukin kestää pari viikkoa.
Muualta saa halvemmalla, en jaksa laittaa linkkejä enempää.

Tämä puhelimeen, niin tulee lisää kikkailtavaa reilusti, kellotauluja on satoja.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 247
Mulla on Amazfit GTS, vähän yli 100€, GPS piirtää tarkasti kartan puhelimeen, näyttää korkeuden, nopeuden, sykkeen ym.
Mulle ihan tarpeeksi toimintoja akkukin kestää pari viikkoa.
Muualta saa halvemmalla, en jaksa laittaa linkkejä enempää.

Tämä puhelimeen, niin tulee lisää kikkailtavaa reilusti, kellotauluja on satoja.
Omasta kokemuksesta amazfitit ovat urheilukelloksi vitsi, niiden sykemittaus on tyyliin ”jaa nyt se liikkuu tätä vaihtia arvotaan sille tällanen syke”, tuntuu ettei mitenkään oikeasti mittaa sykettä vaan jonkin kaavan kautta ehdottelee, en missään nimessä ostaisi.
Itelläni oli siis vuoden sama kello käytössä...
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tässä nyt yrittänyt ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä päivittäin lenkkeilemässä, niin ajattelin josko älykellosta ois siihen "apuja". Kännykkää en jaksa roudata mukana, niin GPS ois kiva olla, että voi seurailla lenkkien pituutta ja kestoa, myös muita statistiikkoja ois kiva seurata (syke, verenpaine, happisaturaatio) ajanmittaan, että näkee tapahtuuko mitään kehitystä.
Tässä nyt mielessä Huawein GT2 Pro 199€ tarjouksella. Mennäänkö sillä, vai onko parempaa tarjolla ~samaan hintaan, tai halvemmalla? Akkukeston puolesta toi vaikuttas myös houkuttelevalta, ettei tartte joka päivä latailla.
Toiminut ainakin itselläni tosi hyvin jo vuoden, akunkesto oli syy miksi ostin ja viikko menee leikiten yhdellä latauksella vaikka käytän urheilun seurantaan ym.

Sovelluksia tuohon ei saa ja muutenkin älyominaisuudet on aika rajoitetut mutta urheilu ja syke asiat on kunnossa ja tiedot luotettavia. Kello on nopea ei lagaa tms. ja hyvä näköinen kello.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
Toiminut ainakin itselläni tosi hyvin jo vuoden, akunkesto oli syy miksi ostin ja viikko menee leikiten yhdellä latauksella vaikka käytän urheilun seurantaan ym.

Sovelluksia tuohon ei saa ja muutenkin älyominaisuudet on aika rajoitetut mutta urheilu ja syke asiat on kunnossa ja tiedot luotettavia. Kello on nopea ei lagaa tms. ja hyvä näköinen kello.
Kerkesin ton jo käydä hakemassa. :D Akkukesto, sporttiseuranta, napakka vaste ja tyylikäs ulkonäkö itelläkin revikoiden perusteella tuon puoleen veti ja nyt yhden testilenkin (ja pienen säädön) jälkeen vaikuttaa varsin täydelliseltä siihen tapeeseen, jota itellä on. Enempää älyominaisuuksia tuohon osaa edes kaivata, kun en edes puheluita meinaa tuon kautta hoitaa, joskin tuo vibra ranteessa on ihan kätevä indikaattori, jos joku rimpauttelee. :)
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
Ostin muuten Xiaomi Mi Band 5 tilalle Huawei Watch GT2 Pro nahkarannekkeella (pukki toi Suunto 3) ja täytyy sanoa että henkilökohtaisista syistä Mi Band jäi hyllyyn ( ja toistaiseksi Huawei ainakin innostaa pitämään ranteeessa ja sekin juurikin eilen saatu.
SpO2-hengityslukemat manuaalisesti on aika pro kun intissä tuli rasitusastma n. 9 vuotta sitten (että tiiätte jos hakeudutte sodankylän homepesään, kaksoselle ei tullut onneksi mitään kun alikkipuolen kävi ja siirtyi samaan komppanjaan minä lähtiessäni)

Näytti pahimnoilleen 87% hengityksen suhteen kun muutama paukku jäytiin laittaa.
 

TSN

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
492
Mikä älykello minulle? Haluaisin sellaisen, mikä näyttää puhelimeen saapuvat ilmoitukset, viestit ja puhelut (myös whatsapp-puhelut) kokonaisuudessaan. Niihin ei tarvitse välttämättä pystyä vastaamaan, mutta ilmoitukset pitää pystyä poistamaan ja niiden pitää kuittaantua samalla myös kännykästä.

Mikä on halvin älykello mikä pystyy tuohon? Tai voi useammankin luetella. Todella hankala etsiä älykelloa mistä löytyy nämä toiminnot. Varsinkin tuo whatsapp-puhelu tuntuu olevan se kompastuskivi monessa.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Onko kellään kokemusta yhdistelmästä iPhone + Fitbit Versa 2?
Onko toiminut hyvin? Erityisesti minua kiinnostaa urheilusuoritusten ja unen seuraaminen. Onko järkevä hankinta vai kannattaako ennemmin ostaa esim Watch se?
Aavistuksen myöhässä vastaan. Minulla oli Versa 1 iluurin kanssa ja olin ihan tyytyväinen, sitten se onneksi putosi järveen ja hommasin applen kellon. Ero kuin yöllä ja päivällä. Eli ota suoraan se apple, et kadu.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
79
Saako Samsung Galaxy watchiin sykerajojen hälytykset jotenkin? Eli urheillessa jos haluaa pitää sykkeen tietyllä ennalta määritellyllä alueella ja haluaisin äänihälytyksen jos syke meinaa laskea alle tai nousta yli tuon ennalta määritellyn alueen. Tällainen ominaisuus oli jo yli 10 vuotta vanhassa Polarin sykemittarissa niin kai tuollainen onnistuu nykyaikaisella älykellolla? Googlella en oikein löytänyt mitään tai sitten en osannut.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Saako Samsung Galaxy watchiin sykerajojen hälytykset jotenkin? Eli urheillessa jos haluaa pitää sykkeen tietyllä ennalta määritellyllä alueella ja haluaisin äänihälytyksen jos syke meinaa laskea alle tai nousta yli tuon ennalta määritellyn alueen. Tällainen ominaisuus oli jo yli 10 vuotta vanhassa Polarin sykemittarissa niin kai tuollainen onnistuu nykyaikaisella älykellolla? Googlella en oikein löytänyt mitään tai sitten en osannut.
Ei onnistu, mutta lepotilan sykehälytykset löytää Samsung Healthista kellolla
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 247
Onko joku keksinyt miten sais takaisin galaxy active 2 aktiviteetin jälkeen kelloon tulevaan summary ruutuun maksimisykkeen?
Ärsyttää ku viime päivityksestä saakka siinä näkyny vaa keskisyke....
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Onko joku keksinyt miten sais takaisin galaxy active 2 aktiviteetin jälkeen kelloon tulevaan summary ruutuun maksimisykkeen?
Ärsyttää ku viime päivityksestä saakka siinä näkyny vaa keskisyke....
Ainakin sovelluksesta puhelimella näkee kun on aktiviteetin tehnyt max bpm
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 986
Tutkailin tuossa äidille "älykelloa" niin budjetti ei ole suurehko kun haluaa itse hankkia. Tarkoituksena enemmänkin aktiivisuuden seuranta kuin muu. Joitakin esim. Fitbit saa hintaluokasss 50€ mutta sitten mietin että Withings voisi olla hyvä valinta myös kun Steel HR saa käytettynä 50€ ja olisi enemmän sellainen normaali mutta silti sisältää paljon herkkuja ja osaa näyttää aktiivisuutta.

Onko suosituksia 50€ hintaluokassa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 984
Tuli hommattua arkikelloksi Amazfit GTR. Koska mulla on urheilukellot erikseen, nappasin tuosta kaikki aktiviteetit sun muut mittaukset pois päältä. Ilmoitukset tulee tauluun ja Spotify-ohjaus näyttäisi toimivan, volumesäätöä myöten. Lajissaan ihan tyylikäs. Ladattavia kellonaamoja näyttäisi riittävän, mutta default miellyttää silmää jo valmiiksi. Halusin mahdollisimman slimmin ei-nelikulmaisen kellon. Toistaiseksi ei valittamista.
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
405
Reilu kk sitten tuli hankittua halpa GPS älykello Huawei Watch GT2e mustan perjantain tarjouksesta hintaan 79 Euroa.
GPS on toiminut reitin tallennuksessa kohtuullisesti paria kertaa lukuunottamatta. Pulssin mittaus toimii hieman epäluotettavasti joskus näyttäen tupla-arvoja alhaisilla pulssiarvoilla.
Kellotauluja löytyy netistä lukemattomia, mutta suunnittelin Huawein työkalulla itse muutamia kellotauluja omaan makuun.
Puutteena tuossa on , ettei karttaa ja GPS sijaintia näyttävää sovellusta ei ole firmiksessä ja uudesta firmiksestä ei mitään tietoa (ilmeisesti poistuva tuote?).
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
Onko kukaan laittanut actice 2 puhelimeen ekg toimimaan ? Syyskuussa päivitys tullut, ja hommasin kellon juuri. Yllätys olikin ettei tuo suomessa toimi. Joku saanut toimimaan ?
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Onko kukaan laittanut actice 2 puhelimeen ekg toimimaan ? Syyskuussa päivitys tullut, ja hommasin kellon juuri. Yllätys olikin ettei tuo suomessa toimi. Joku saanut toimimaan ?
Hyvin toimii. Suomessa ei saatavilla suoraan vaan pitää kikkailla vähän. Jos englanti sujuu ja osaa vähän tietokoneen kanssa kikkailla niin tässä todella selvät ohjeet. Enable ECG(BP Featur) On Non-Samsung Phones for Galaxy Watch 3, Active 2 Step-By-Step

EKG ja BP toimii molemmat hyvin.

Näin jälkivisaampana Global (USA) serveri on paljon nopeampi kuin Origin kun lataa Tizen Studioita.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
Galaxy Watch Active 2. BP pitää kyllä kalibroida verenpainemittarilla jota itselläni ei ole.
Ei tuo takuuseen vaikuta ?

APK kännykkäversio voisi omille koodaustaidoille helpompi vaihtoehto.

Tuosta kokemuksia ?

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Ei tuo takuuseen vaikuta ?

APK kännykkäversio voisi omille koodaustaidoille helpompi vaihtoehto.

Tuosta kokemuksia ?

Ei, pelkkä sovellus kelloon ja puhelimeen vain. Muistaa vaan sammuttaa kellosta mitä laittoi päälle kun on valmis.

Edit: itse kokeilin jotain APK sovellusta kelloon ja puhelimeen, eivät toimineet. Voihan kokeilla, jotkut ovat onnistuneet mitä redditistä olen lukenut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 840
Viestejä
4 204 256
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom