Älykellojen customromtuki ja roottaaminen

Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 546
Terve
Itse olen miettinyt ihan huvin ja nörtteilyn vuoksi älykellon hommaamista ja pitäähän tuotakin päästä säätämään ja heittämään customrommit sisään, koska puhelimessakin lineageOS jne, onko suositella malleja joihin olisi saatavilla customromeja ja joiden boottiloaderin saa avattua. Hieman tätä asiaa tutkin ja ilmeisesti wearOS pohjaisten älykellojen boottiloaderi voidaan avata suhteellisen helposti, mutta onko heittää suoraan mallisuosituksia, jossa on annettu käyttäjälle mahdollisuus säätää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 719
AsteroidOS taitaa vissiin olla ainut vaihtoehto, kun ite samaa asiaa tuossa joku aika sitten mietin ja tutkin.
Isoin syy puutteeseen taitaa olla se, että WearOS ei ole OpenSourcea vaikka itse Android onkin.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 546
AsteroidOS taitaa vissiin olla ainut vaihtoehto, kun ite samaa asiaa tuossa joku aika sitten mietin ja tutkin.
Isoin syy puutteeseen taitaa olla se, että WearOS ei ole OpenSourcea vaikka itse Android onkin.
Ok, eli androidista on siis olemassa closedsourceversioitakin, hyvä tietää. Ihmettelen miksi google ei ole tuota julkaissut opensourcena, no kai se yksi proprietaryhimmeli pitää olla, kun puhtaasta androidista ei sellaista onnistuttu tekemään, Tottakai on olemassa myös pinetime, tuotakin voisi harkita. Ei käytä siis wearOS:ää vaan omaa firmistään, muistaakseni nimeltään infinitime. AsteroidOS:ää jo hieman tutkin ja vaikuttaa kiinnostavalta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 719
Ok, eli androidista on siis olemassa closedsourceversioitakin, hyvä tietää. Ihmettelen miksi google ei ole tuota julkaissut opensourcena, no kai se yksi proprietaryhimmeli pitää olla, kun puhtaasta androidista ei sellaista onnistuttu tekemään, Tottakai on olemassa myös pinetime, tuotakin voisi harkita. Ei käytä siis wearOS:ää vaan omaa firmistään, muistaakseni nimeltään infinitime. AsteroidOS:ää jo hieman tutkin ja vaikuttaa kiinnostavalta.
Tuota PineTimea nyt ei oikein voi verrata WearOS kelloihin. Toki jos tykkää kovin rajoitetusta (SoCin tehot ei kovin ihmeellisiin taivu) käyttökokemuksesta, niin mikäs siinä ja parempi vaihtoehto toikin on kuin kiinalaiset markan maksavat "äly"kellot.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 620
Viestejä
4 206 723
Jäsenet
70 926
Uusin jäsen
MrKokemus

Hinta.fi

Ylös Bottom