Ratkaistu Adobe Creative Suite Design Standard 6: Acrobat X Professional

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
914
Adobe Acrobat X Pro ei enää toimi; noin ½ vuotta sitten toimi vielä hyvin. Ilmeisesti kyseessä on jokin yhteensopivuusongelma Windows 10:n kanssa. Onhan Adobe Acrobat X Pro jo vanha ohjelmisto, mutta sen soisi toimivan, kun yhtä vanha Adobe Photoshop CS6 toimii moitteetta. En todellakaan aio maksaa riistohintaa kuukausittain uudesta Adobe Acrobat DC ohjelmistosta, jota tarjotaan "päivityksenä". Hankin Adobe Creative Suite Design Standard ohjelmiston omaan käyttööni vuosía sitten. Ei ole hyväksyttävää, että jonkin sen ohjelmista lakkaa yllättäen toimimasta. Olen maksanut lisessistä kalliin hinnan.
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
914
Ei toimi, miten?
Ohjelma ei käynnisty ollenkaan. Olen yrittänyt ohjemiston uudelleen asennusta. Siitäkään ei ole apua. Elikkä, kun "klikkaa" ohjelman kuvaketta; ei mitään tapahdu. Aivan kuin ohjelman käynnistys olisi jotenkin estetty.
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
914
Lisäys: Myöskään käynnistys järjestemänvalvojana tai suora käynnistys kansiosta, jossa ohjelma on.
 

xana

ICT Pro
Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
914
Oletko kokeillut jos poisto-ohjelma tarjoaa korjausasennusta?
Onko muita Adoben ohjelmia asennettuna?
Onko yritetty virustorjunta sammutettuna?
Onko valikossa kohta Help ->Deactivate? Jos on, niin kokeile sitä, sammut ohjelma ja aktivoi uudelleen.

Tai kokeile tätä kikkaa: Doesn't launch after 30 days | Installed as part of a CS6 suite

Tai tätä:


Aika monella on sama ongelma saman ohjelman kanssa.
Kokeilin kaikkia näitä. Vasta tuo linkittämäsi Adoben tukifoorumin tiedosto auttoi! Suurkiitokset avusta!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 860
Viestejä
4 211 572
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom