• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Adobe Creative Cloud 20GB Valokuvausjäsenyys

Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
9
Tuote: Adobe Creative Cloud 20GB Photo Subscription: Photoshop and Lightroom, 1 Year Licence, PC/Mac Online Code & Download
Tarjoushinta: 88,68€
Normaalihinta: 141,90€
Kauppa: amazon.de
Voimassa: Ei tietoa
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B00M8MOH98/?th=1
Promokoodi: Ei tarvita

Kommentti tarjouksesta:
Itselle ei ainakaan edes veroeroa tullut tilatessa. Alennuksessa myös Verkkokaupassa 109€ hintaan.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
470
Jumankautas, sehän on sitten "musta perjantai" jo nyt, kun tämähän on usein silloin alessa.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Melkein jo harmittelin, mutta eikös tuo sinun linkkaama ole ainoastaan Lightroom eikä Lightroom+Photoshop?
Hyvä huomio. Joo tuossa mun linkkaamassa on vain 1tb ja lightroomi. Tuossa sun oli 20gb, lightroom, lightroom classic ja photoshop.
Tajunnukkaan tätä eroa.

Kuvat mitä tulee muokattua on aina ipadillä ja siihen tuo cloud versio lightroomista on hyvä. Jos tarttis photaria niin sen oon warettanu vain (Ainut vaan että vois sitä käyttää ipadillä myös mutta ei se oikein toiminut kunnolla omasta mielestä)
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Mites nämä tilaukset menee? Lightroomin viikon trial meni justiinsa maksulliseksi ja minulla on nyt kuukausittain laskutettava tilaus. Onko ne lähtökohtaisesti semmoisia että sitoudun vuodeksi tilaamaan samaan hintaan vai voiko tämmöisen kortin ostaa ja käyttää nykyiseen tiliin ja saada tulevan vuoden halvemmalla?

Olen elänyt siinä uskossa että tilaus tehdään vuodeksi kerrallaan mutta onko kellään parempaa käsitystä näistä?
 
Liittynyt
10.04.2023
Viestejä
1
Mites nämä tilaukset menee? Lightroomin viikon trial meni justiinsa maksulliseksi ja minulla on nyt kuukausittain laskutettava tilaus. Onko ne lähtökohtaisesti semmoisia että sitoudun vuodeksi tilaamaan samaan hintaan vai voiko tämmöisen kortin ostaa ja käyttää nykyiseen tiliin ja saada tulevan vuoden halvemmalla?

Olen elänyt siinä uskossa että tilaus tehdään vuodeksi kerrallaan mutta onko kellään parempaa käsitystä näistä?
Saat tuollaisella 1 vuoden koodilla hoidettua seuraavat 12 kuukausimaksua, jonka jälkeen jatkuu taas normaalihinnalla.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Mites nämä tilaukset menee? Lightroomin viikon trial meni justiinsa maksulliseksi ja minulla on nyt kuukausittain laskutettava tilaus. Onko ne lähtökohtaisesti semmoisia että sitoudun vuodeksi tilaamaan samaan hintaan vai voiko tämmöisen kortin ostaa ja käyttää nykyiseen tiliin ja saada tulevan vuoden halvemmalla?

Olen elänyt siinä uskossa että tilaus tehdään vuodeksi kerrallaan mutta onko kellään parempaa käsitystä näistä?
Se jatkaa sitä sun nykyistä tilausta/aikaa aina vuodella eteenpäin. Eli esim mulla oli tilausta 4.12.23 astiin asti ja sitten ku nyt ostin uuden vuoden niin se muuttui 3.12.24.

Vähä kyllä jännätti että kuis toi toimi mutta kyllä se 23 muuttui sitten ku f5 painelin niin 24.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
48
Ja näitähän voi myös ketjuttaa. En muistanut, että olinkin vuosi sitten ostanut 2 kappaletta ja nyt kolmannen eli 9/2025 asti voimassa.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Saat tuollaisella 1 vuoden koodilla hoidettua seuraavat 12 kuukausimaksua, jonka jälkeen jatkuu taas normaalihinnalla.
Se jatkaa sitä sun nykyistä tilausta/aikaa aina vuodella eteenpäin. Eli esim mulla oli tilausta 4.12.23 astiin asti ja sitten ku nyt ostin uuden vuoden niin se muuttui 3.12.24.

Vähä kyllä jännätti että kuis toi toimi mutta kyllä se 23 muuttui sitten ku f5 painelin niin 24.
OK, mutta nyt siis kun olen maksanut elokuussa ekan kuukausimaksun, niin olenko sitoutunut siihen täyteen 12,99 euron hintaan ostamaan 12 kuukautta jossakin vaiheessa kun kortilla ostettu kausi loppuu? Tämä siis arveluttaa siinä mielessä kun en tiedä tarviinko tuota tilausta enää vuoden päästä, haluaisin tämän nykyisen vuoteni halvemmalla mutta en haluaisi sitoutua vielä kahteen väkisin - en siis haluaisi ketjuttaa vaan korvata nykyisen kuukausimaksuni halvemmilla mutta en toisaalta halua sitoutua vielä 24 kuukauteen.

Tosin tajusin nyt että olin näköjään maksanut 25. päivä sen tilauksen ja sen saa 14 päivän ajan perua ilman kuluja, joten otin sen ja tilaan amazonista halvemmalla.

EDIT: näin se kävi, vanha tilaus peruutukseen ja uusi amazonista tilalle - vuositasolla säästin 60 euroa, mikä varmaan olikin omalla kohdalla eka kerta kun "aitoa säästöä" syntyi tämän foorumin avulla. Kiitokset vinkkaajille ja auttajille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.06.2020
Viestejä
180
Tuleekos tästä joku koodi minkä saa lisättyä adoben tilille? Lähinnä mietin että jos ostan oman amazon tilin kautta ja annan koodin emännälle jolle tämä tulisi käyttöön.
 
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
9
Tuleekos tästä joku koodi minkä saa lisättyä adoben tilille? Lähinnä mietin että jos ostan oman amazon tilin kautta ja annan koodin emännälle jolle tämä tulisi käyttöön.
Juu, koodi tulee Amazonista jonka sitten voi aktivoida (kai) millä tahansa Adoben tilillä, itsellä ei ainakaan herjannut vaikka eri Sähköposti osoite Amazonis ja Adobessa
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Tuleekos tästä joku koodi minkä saa lisättyä adoben tilille? Lähinnä mietin että jos ostan oman amazon tilin kautta ja annan koodin emännälle jolle tämä tulisi käyttöön.
Tulee koodi. Amazonin koodisivulla on sivun alareunassa vielä linkki, jossa on "redeem code", minne sen koodinsa voi pastettaa. Klikkaa siitä, siinä pitää kirjautua ensin adobe-tilille ja siihen tiliin se sitten aktivoituu että millä on kirjauduttu.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
722
Ja just tänään loppui ilmainen kokeilu ja lähti tilaus pyörimään... Refund tulille ja koodi ostoon.


Edit. Niin, enpä tajunnut että olis voinu ketjuttaa. Noh..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
722
Ostin Amazonista tuon 20gb Lightroom + Photoshop lisenssin, aktivoin sen ja Adobe onnitteli redeem-sivulla aktivoitumisesta.

Mitään sähköpostia ei tästä tullut ja Lightroomin avatessa valittaa edelleen jäsenyyden puutteesta. Adobe account-sivustolla ei mitään mainintaa uudesta jäsenyydestä. Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
230
Ostin Amazonista tuon 20gb Lightroom + Photoshop lisenssin, aktivoin sen ja Adobe onnitteli redeem-sivulla aktivoitumisesta.

Mitään sähköpostia ei tästä tullut ja Lightroomin avatessa valittaa edelleen jäsenyyden puutteesta. Adobe account-sivustolla ei mitään mainintaa uudesta jäsenyydestä. Onko muilla ollut vastaavaa?
Ittellä kesti hiukan ennen kuin päivittyi tilaus ja tuli sähköpostiin viestiä. Säikähdin itsekkin mutta parin minsan kuluttua aktivoinnista tuli viesti.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
722
Ittellä kesti hiukan ennen kuin päivittyi tilaus ja tuli sähköpostiin viestiä. Säikähdin itsekkin mutta parin minsan kuluttua aktivoinnista tuli viesti.
Tänne tuli viesti puolen tunnin jälkeen ja sitten kun kirjautui ulos & takas niin lähti toimimaan
 
Liittynyt
09.07.2022
Viestejä
43
Jaha, amazon peruutti tilauksen koska en maksanut luottokortilla? Ja nyt tarjousta ei enää ole. Vittu mitä paskaa.
Milloinkohan tulee seuraavan kerran tarjoukseen?

Edit: ja nyt suspendasivat koko tilin kun koitin tilata uudelleen. Semmosta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 061
Viestejä
4 211 279
Jäsenet
71 006
Uusin jäsen
Eip

Hinta.fi

Ylös Bottom