Adbluen annosteluhuoltoa tarvitaan, ei uud. käynn. 860km jälkeen.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sbasil
  • Aloitettu Aloitettu
No jopas tämä on vaikeaa. Nyt viimeisen kerran, sitten riittää (tai minua vedätetty koko ajan. Jos näin niin toivottavasti on ollut edes lystiä).

Autotehdas A tyyppihyväksyy auton euro6 päästörajoihin ja ilmoittaa käyttäneensä testissä ISO 22241 standardin mukaista urealiosta. EU kirjoittaa tyyppihyväksynnän, jossa auto on hyväksytty euro6 standardiin ja tieliikenteeseen EU alueella käytettäessä ISO 22241 standardin mukaista urealiosta.
Miten tämä eroaa siitä että valmistaja on tehnyt tyyppihyväksynnän EN590 polttoaineella (”tavallinen diesel”) ja autoilija ajaa EN15940:llä (MyDiesel yms.)? Onko sen MyDieselin myynti myös laitonta?

Onhan sekin selvää, että käytetty polttoaine voi vaikuttaa päästöihin.

(Ja tämä ei ole siis väite suuntaan tai toiseen vaan ihan aito kysymys miksi toinen olisi laillinen jos toinen ei ole).
 
Viimeksi muokattu:
Adblue ei ole se juttu se on markkinointi nimi tietylle urea litkulle. Toisaalta jos auton vikavalot ei huomaa päästöjen valvonnassa mitään ja katsastuksessa mitatut arvot on ok kukaan tuskin edes alkaa kusisäiliötä tutkimaan koska mistään päästömanipulaatiosta ei ole kyse.itse jo yksistään luotan että Simo lammikko tietää mistä puhuu eikä edes tekisi videota jos asiasta ei mitään tiedä. Tekoälyn käyttö pitäisi automaattisesti generoida bannit koska sitä voi helposti manipuloida antamaan vastauksen mitä haluaa kuulla.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
293 760
Viestejä
5 022 208
Jäsenet
80 578
Uusin jäsen
Henkkani

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom