Adbluen annosteluhuoltoa tarvitaan, ei uud. käynn. 860km jälkeen.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sbasil
  • Aloitettu Aloitettu
Parviäly on kyllä tehokas. Tuolla lämpöpumput info sivuilla oli yksi kaveri löytänyt tuo Denoxiumin hankintakanavan ja nyt kannattaisi kerätä sopivasti porukkaa kasaan ja ottaa ohjat omiin käsiin noiden jäätymisten kanssa. Laitatte kunnon rähinän päälle ja kerätty ryhmän kasaan jossain Fasessa tms ja hoidatte viestikapulan loppuun asti. Mulla meni Land cruiser myyntiin yhdessä päivässä ja siihen jäi tuo Adblue sotkun enempi selvittely omalta kohdalta..


Nykyisin BWL Business solutions valmistaa Jenkeissä tuota Denoxium lientä. Varmistus tuli yhtiön toimarilta (Barry Lonsdale) suoraan.
Pyysin koe-erää ja hintaa, mutta ei vastausta. Pitäisi saada kokoon ehkä iso sakki 50-100 tilaajaa (20 l x lkm = 1000-2000 l) että reagoi. Kuinka moni tulisi mukaan jos kysyn uudelleen asiaa?”
Tuolla jatkukoon saaga..

 
Autovalmistajilla ei ole myöskään intressejä mihinkään jäätymättömään adblueen, koska sen jäätyminen ei ole niille ongelma.
 
Autovalmistajilla ei ole myöskään intressejä mihinkään jäätymättömään adblueen, koska sen jäätyminen ei ole niille ongelma.
Eipä se autonvalmistajille kuulu mitenkään, kun eu-direktiivi on määritellyt mitä litkua pitää käyttää. Jos se eu-litku ei kestä pakkasta, niin se on voi voi vaan. Voisihan eu määrätä vaikka, että tuulilasinpesunesteessä ei saa olla alkoholia jäätymistä estämässä.
 
Eipä se autonvalmistajille kuulu mitenkään, kun eu-direktiivi on määritellyt mitä litkua pitää käyttää. Jos se eu-litku ei kestä pakkasta, niin se on voi voi vaan. Voisihan eu määrätä vaikka, että tuulilasinpesunesteessä ei saa olla alkoholia jäätymistä estämässä.
Ei mikään eu direktiivi mitään määrää. Eu asetuksissa määritellään suurimmat sallitut päästöarvot, mutta ei niiden saavuttamiseen liittyvä tekniikka lainsäätäjää kiinnosta.
 
Sori ei se ollutkaan eu, vaan vda, joka määritellyt standardilitkun ja kieltää käyttämästä mitään lisäaineita jäätymisen estämiseksi tai muusta syystä. Siis koskee ad blueta, joka tavaramerkki.

 
Sori ei se ollutkaan eu, vaan vda, joka määritellyt standardilitkun ja kieltää käyttämästä mitään lisäaineita jäätymisen estämiseksi tai muusta syystä. Siis koskee ad blueta, joka tavaramerkki.

Joo, mutta menee niin päin että valmistaja edellyttää tuon käyttämistä, kukaan, ei pakota valmistajaa toimimaan noin..

Ja tosiaan tuo jäätyminen ei ole valmistajan kannalta ongelma.. OIkeastaan päinvastoin.

Tuosta adblue järjestelmästä on tullut valmistajille melkoinen rahasampo, äärimmäisen harvoin kuulee valmistajia kritisoitavan tuotteensa tahallisen heikosta laadusta, tai korjaamisen tarkoituksellisesta hankaloittamisesta, kun kyse on noista päästölaitteista.

Siellä adblue järjestelmässä ei oikeasti yli 50€ vikaa voi olla, se koostuu yksinkertaisista peruskomponenteista, eikä varsinainen täystuho oikeastaan ole edes mahdollinen.. Silti adblue järjestelmän vikojen kustannukset ovat samaa luokkaa auton tekniikan pääkomponenttien hajoamisen kanssa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 846
Viestejä
4 548 982
Jäsenet
74 856
Uusin jäsen
Acceli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom