• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Adata XPG Spectrix S40G 2TB ~80€ compusat

Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
ADATA vissiin sama kuin monilla muilla SSD valmistajilla että piirit ja kontrollerit on samoissa tuotteissa herkästi eri riippuen saatavuudesta, erästä yms. Lupaa kuitenkin 3gbs vauhdit niin otanpa testiin ulkoiseen USB 3.2 Gen 1 käyttöön.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
ADATA vissiin sama kuin monilla muilla SSD valmistajilla että piirit ja kontrollerit on samoissa tuotteissa herkästi eri riippuen saatavuudesta, erästä yms. Lupaa kuitenkin 3gbs vauhdit niin otanpa testiin ulkoiseen USB 3.2 Gen 1 käyttöön.
Melkein sama, paitsi lähti Aliexpressin BF-hulinoista tulemaan USB 3.2 Gen 2 koteloita ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
En ehtinyt ostaa. On todella nopea kortti testien mukaan.
Ei kyllä ole. Se ei pärjää millekään PCIe 4 -kortille noilla luvuilla. Esim. Kingston NV2 , joka on halvinta kuraa, voittaa sen. Tietenkin maksaa enemmän. Kannattaa katsoa, ettei ole esim. yli 3v vanhoja testejä, joita katselet.

--

Datatronicilla mietin hetken Klarnaa, mutta ostin sitten luottokortilla. Tässä on riskinä, että tuo ei ikinä tule, niin koetin minimoida kuluni.
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
155
Joo saatto olla vanha testi, firecuda 510 oli samalla tasolla, 3200mb/s lukunopeus. Katsoin väärää taulukkoa, jossa pcmark pisteet
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
193
95 euron hintaan kannattava hankinta? Olisiko joku parempi vaihtoehto samassa hinnassa?
 
Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
En ostaisi 95 eurolla, jos vain yhden tarvitset niin kyttää hetki vielä tarjouksia ja katso vaikka osuisiko Starcartin kautta -10 euron kupongilla joku yksittäinen... Jos on hirveen tiukka budjetti, niin sama ostaa käytettynä sitten kun ei tässä nyt ominaisuuksilla tai vauhdilla juhlita (esim. PS5 ei voi asentaa tätä, liian hidas ja ei ole tarpeeksi korkea PCIE versio)
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Tilasin ja maksoin, mutta palauttivat maksun ja nyt pommittaa että pitäs kuitenkin maksaa tilinsiirolla että voi lähettää paketin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Tilasin ja maksoin, mutta palauttivat maksun ja nyt pommittaa että pitäs kuitenkin maksaa tilinsiirolla että voi lähettää paketin.
Mulla kävi samoin. Pyysin lähettämään Mobilepay-pyynnön ja sieltä tulikin sitten uusi maksulinkki. Paketti ei tunnu lähtevän vaan liikkeelle.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Mulla kävi samoin. Pyysin lähettämään Mobilepay-pyynnön ja sieltä tulikin sitten uusi maksulinkki. Paketti ei tunnu lähtevän vaan liikkeelle.
Illalla tuli sitten uhkaus että perutaa kaupat jos ei maksua tule. Vittu mitä touhua. Vähän haiskahta...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Illalla tuli sitten uhkaus että perutaa kaupat jos ei maksua tule. Vittu mitä touhua. Vähän haiskahta...
Joo, kannattanee pyytää maksulinkki. Mä en halunnut lähteä maksamaan tilisiirrolla, koska luottokortti tarjoaa suojaa.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Joo, kannattanee pyytää maksulinkki. Mä en halunnut lähteä maksamaan tilisiirrolla, koska luottokortti tarjoaa suojaa.
Maksoi jo. Sinne meni se Visan suoja millä aluperin itsekkin maksoin. Ei tähän joulu kaadu, jos ongelmia tulee, mutta maine menee yhtiöltä aivan varmasti.
 
Viimeksi muokattu:

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Kysyin onko paketti lähetetty niin nyt laittoivat viestiä että kuljetusfirma on yrittänyt tavoittaa, mutta en van ymmärrä miten? Ei puhelua, ei txtviestiä ei mailia...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Mulle tuli paketti lopulta perille tiistaina. Seurantakoodia siitä ei kyllä tullut ja kuski soitti ihan puskista. Sain kyllä viime viikolla seurantakoodin, mutta se ei koskaan päivittynyt "Lähetystä odotetaan" ilmoitusta pidemmälle.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Mulle tuli paketti lopulta perille tiistaina. Seurantakoodia siitä ei kyllä tullut ja kuski soitti ihan puskista. Sain kyllä viime viikolla seurantakoodin, mutta se ei koskaan päivittynyt "Lähetystä odotetaan" ilmoitusta pidemmälle.
Minulle ei tullut puhelua eikä ketään ole käynyt ovella tuona ilmoitettuna ajankohtana, koska olimme kotona. Kusisen firma sanon minä.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Kuski käyny tänään olevinaan tuomassa. 100 varmasti ei kummallakaan kerralla ole käynyt. Ollaan oltu tuohon aikaan koko porukka kotona. Meidän ovella ei käydä kääntymässä vaivihkaa, koska koira kyllä ilmoittaa joka vitun hiipparin oven takaa ja vaikka/tai/jos ei itse kuljettaja osaa painaa ovikelloa tai koputtaa tai soittaa puhelimella tai vittu tehä ihan mitä vaan, niiiin kyllä tuo karvainen kaveri sen ilmoittaa. Saatana mitä toimintaa. Eikait tästä compusattia voi enää syyttää

Screenshot 2023-12-07 at 21-36-30 bring.com.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 931
Viestejä
4 214 188
Jäsenet
70 980
Uusin jäsen
Cauthon

Hinta.fi

Ylös Bottom