• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Acasis TB3/4 40Gbps kotelo NMVE SSD:lle tuulettimella 96e

Tuote: Acasis 40Gbps NMVE-kotelo
Tarjoushinta: 95,96 e
Normaalihinta: 140 e (tarjouksia usein mutta nyt tavallista parempi ale)
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: 24.2.
Linkki: Amazon.de

Kommentti tarjouksesta:
Acasiksen kotelot on ”joka paikassa” koettu yleensä hyvin toimiviksi ja yhteensopiviksi. Ihan kaikkein nopein markkinoilla oleva kotelo tämä ei ole, mutta nopealla SSD:llä 2700-2800 luku- ja kirjoitusnopeus pitäisi olla normaalisuoritus. Ei tietääkseni toimi normi-USBllä! (Edit. pitäisikin toimia) Tämä malli tuulettimen kanssa (voi kytkeä halutessaan napilla pois) niin levy jäähtyy raskaassakin käytössä, hieman halvemmalla saa ilman tuuletinta olevan. Acasiksen rinnakkaismerkin (? - ainakin ihan samanlaiselta vaikuttavat ja näyttävät) Anyoyo:n ilman tuuletinta oleva kotelo toiminut itselläni jo yli vuoden ilman ainoatakaan katkosta tai muuta häiriötä ja tarjoaa luvatut nopeudet eli hieman vajaa 2800Gbps WD Black 850X:n kanssa.

Viimeksi muokattu:
Kommentti tarjouksesta:
Acasiksen kotelot on ”joka paikassa” koettu yleensä hyvin toimiviksi ja yhteensopiviksi.

Minulla oli acasiksen kotelo, semmoinen missä oli myös kaikki liitännät (RJ45, HDMI, muistikortinlukija, USB-portteja, PD tms) levyjen lisäksi niin se ainakin oli melko kyseenalainen tekele. Se lämpesi käytössä ihan hirveästi ja se hyvin epäluotettava, se kadotti sen levyn useammin kuin kerran ja lopulta se kadotti sen niin pahasti että kaikki mitä ko. levyllä oli pyyhkiytyi. Levy oli itsessään ihan kunnossa, formatoinnin jälkeen se toimi joten siirsin sen toiseen nvme-koteloon missä se on toiminut ilman ongelmia.

Ainakaan tällä tiedolla en kauheesti uskalla näitä suositella. Toisaalta jos tämä nimenomainen, uudempi laite, on oikeasti "joka paikassa toimivaksi todettu" niin ehkä ne on sitten tehnyt asialle jotakin.

Minulla on toi kotelo edelleen, laitan sen kiinni silloin jos tahdon käyttää muistikortin lukijaa mutta eipä muuten enää. Sinällään sen mitä se toimi niin siinä oli ajatusta kyllä.

Minulla oli acasiksen kotelo, semmoinen missä oli myös kaikki liitännät (RJ45, HDMI, muistikortinlukija, USB-portteja, PD tms) levyjen lisäksi niin se ainakin oli melko kyseenalainen tekele. Se lämpesi käytössä ihan hirveästi ja se hyvin epäluotettava, se kadotti sen levyn useammin kuin kerran ja lopulta se kadotti sen niin pahasti että kaikki mitä ko. levyllä oli pyyhkiytyi. Levy oli itsessään ihan kunnossa, formatoinnin jälkeen se toimi joten siirsin sen toiseen nvme-koteloon missä se on toiminut ilman ongelmia.

Ainakaan tällä tiedolla en kauheesti uskalla näitä suositella. Toisaalta jos tämä nimenomainen, uudempi laite, on oikeasti "joka paikassa toimivaksi todettu" niin ehkä ne on sitten tehnyt asialle jotakin.

Minulla on toi kotelo edelleen, laitan sen kiinni silloin jos tahdon käyttää muistikortin lukijaa mutta eipä muuten enää. Sinällään sen mitä se toimi niin siinä oli ajatusta kyllä.
Acasiksen hubit on saaneet amazonissakin aika vaatimattomia arvosteluja, peruskotelot puolestaan erinomaisia ollen jopa harvinaisen hyvissä arvostelukeskiarvoissa normitasoon nähden. Se mitä olen lukenut ja testejä tutkinut ja katsellut, on aika hyvä kuva tullut niistä itselleni. Mutta omia kokemuksia ei mulla toki ole muusta kuin vuotta vanhemman sukupolven oletetusta sisarmallista joka on ollut hyvä.

Ilman puhallinta tuollainen taitaa Alilla olla seitsemänkympin pintaan sisältäen postit.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 492
Jäsenet
77 325
Uusin jäsen
akotsz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom