• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut ABC autopesu - Kolme loistopesua yhden hinnalla

Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
Tuote: ABC Autopesu - Loistopesu
Tarjoushinta: 24,90€ (?)
Normaalihinta: 59,90€ (3 kpl loistopesuja pakettina)
Kauppa: ABC Mobiili
Voimassa: Vain 7.7.
Linkki
: -
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
Pesut voi ostaa etukäteen ja käyttää 3 kuukauden kuluessa. Tarjous voimassa ainoastaan torstaina 7.7. En ole täysin varma mikä tulee olemaan todellinen hinta, huomenna nähdään. Tarjous tullut sähköpostin kautta ainakin Pirkanmaalla asuvalle.

1657124915240.png
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Tuote: ABC Autopesu - Loistopesu
Tarjoushinta: 24,90€ (?)
Normaalihinta: 59,90€ (3 kpl loistopesuja pakettina)
Kauppa: ABC Mobiili
Voimassa: Vain 7.7.
Linkki
: -
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
Pesut voi ostaa etukäteen ja käyttää 3 kuukauden kuluessa. Tarjous voimassa ainoastaan torstaina 7.7. En ole täysin varma mikä tulee olemaan todellinen hinta, huomenna nähdään. Tarjous tullut sähköpostin kautta ainakin Pirkanmaalla asuvalle.

Kuuma kesätarjous: 3 Loistopesua 1:n hinnalla! taitaa olla joka abc:llä. Kiitos vinkistä!
 
Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
399
Melkein kannattaa ostaa tarjous kun meneehän sitä pesuvettä ja pesuainetta painepesurilla ettei kalliiksi jää pesu :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
342
Onko tietoa pystyykö noita pesutarjouksia pinoamaan? Edellisestä kampanjasta on vielä 2 pesua käyttämättä. Jos ostan nyt 3 pesua lisää niin jääkö ne 2 pesua omilla päivämäärillä + 3 uutta pesua jonon jatkoksi?
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
54
Ainakin aiemmin pystyi. Käyttää automaagisesti nopeammin happanevat alta pois.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
Ainut miinus tässä tarjouksessa on 7.10. pitää olla käytetty
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.06.2021
Viestejä
38
Onko tietoa pystyykö noita pesutarjouksia pinoamaan? Edellisestä kampanjasta on vielä 2 pesua käyttämättä. Jos ostan nyt 3 pesua lisää niin jääkö ne 2 pesua omilla päivämäärillä + 3 uutta pesua jonon jatkoksi?
Sama homma. Nappasin pesut ja sovellus näyttää ainakin eri ajankohtana ostetut eriteltynä. Luotetaan siihen, että järjestelmä osaa valita aiemmin ostetut ensin:D
 

Liitteet

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
189
Jos asuu lähellä Kirkkonummea, niin 3x loistopesu 14,50€
Pesut käy myös: ABC-Deli Näsi, ABC Karjaa, ABC S-market Söderkulla, ABC Tammisaari ja tietysti ABC Kirkkonummi
 
Liittynyt
26.12.2018
Viestejä
10
Jos asuu lähellä Kirkkonummea, niin 3x loistopesu 14,50€
Pesut käy myös: ABC-Deli Näsi, ABC Karjaa, ABC S-market Söderkulla, ABC Tammisaari ja tietysti ABC Kirkkonummi
Mistä tuo löytyy? En ainakaan itse nähnyt tuota tarjousta missään.
 
Liittynyt
26.12.2018
Viestejä
10
ABC Mobiili sieltä valikoi pesupaikaksi ABC Kirkkonummi
Mielenkiintoista, antaa itselle vain tuon 29,90e mikä sinänsä jo hyvä tarjous.

Kaikki muut hinnat myös kalliimpia kuin mitä sulla näkyy, esim Loistopesu 5kpl 97,90 (säästä 47,10) verrattuna sulla näkyviin tarjoushintoihin 48,95 (säästä 48,95). Pitänee odotella josko nuo hinnat tulis itselle myös näkyviin ennen kuin ostaa mitään :hmm:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
533
ABC Mobiili sieltä valikoi pesupaikaksi ABC Kirkkonummi
Mielenkiintoista, antaa itselle vain tuon 29,90e mikä sinänsä jo hyvä tarjous.

Kaikki muut hinnat myös kalliimpia kuin mitä sulla näkyy, esim Loistopesu 5kpl 97,90 (säästä 47,10) verrattuna sulla näkyviin tarjoushintoihin 48,95 (säästä 48,95). Pitänee odotella josko nuo hinnat tulis itselle myös näkyviin ennen kuin ostaa mitään :hmm:
Sama mulla eli näyttää korkeammat hinnat ja en löydä millään alle 29,90 mistään noista, karjaa näytti 62,90 ja jos ottaa noita muita mitä listasit niin tuo 29,90 :hmm:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 201
Mutta jos haluaa tuhota omaisuuttaan eikä ole varaa paikallisen käsinpesuun, niin mikäs siinä.
Tai nimenomaan on varaa eikä jaksa välittää hiusnaarmuista maalipinnalla, joilla vaihtohetkellä ei ole minkäänlaista arvoa muuttavaa tekemistä onko niitä vai ei. Auto on käyttöesine, jossa ainakin mulla enemmän merkkaa se, että selviänkö peusta 10 minuutissa vai parissa tunnissa, kun odottelee jonkun pesevän sen auton käsin.
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
179
Tai nimenomaan on varaa eikä jaksa välittää hiusnaarmuista maalipinnalla, joilla vaihtohetkellä ei ole minkäänlaista arvoa muuttavaa tekemistä onko niitä vai ei. Auto on käyttöesine, jossa ainakin mulla enemmän merkkaa se, että selviänkö peusta 10 minuutissa vai parissa tunnissa, kun odottelee jonkun pesevän sen auton käsin.
Vähemmän menee aikaa käsinpesussa, kuin abcilla härväämisessä, kun pesijät osaa hommansa. Lisäksi pesevät jalkatilat ja matot hiekasta samaan rahaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 778
Vähemmän menee aikaa käsinpesussa, kuin abcilla härväämisessä, kun pesijät osaa hommansa. Lisäksi pesevät jalkatilat ja matot hiekasta samaan rahaan.
Näytä sinä minulle automaattipesua nopeampi käsinpesu, niin minä näytän sinulle juosten kusten tehdyn pesun.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
130
Näytä sinä minulle automaattipesua nopeampi käsinpesu, niin minä näytän sinulle juosten kusten tehdyn pesun.
No jos näin ajattelee asian itse omakohtaisesti pesenkö auton pihassa, kuin että vien vartta vasten jonnekin pestäväksi niin onhan se kotona nopeampaa ja mukavampaa. Toki eipä noita autojaan kaikki möhömahat jaksa pestä ja siksi ne niitä vie noihin automaatteihin kun ovat laiskoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
594
Harjapesu on myrkkyä maalipinnalle ja ne jäljet joita yksikin tuollainen surkea pesu tuottaa vaatii auton myllytyksen.

Mutta jos haluaa tuhota omaisuuttaan eikä ole varaa paikallisen käsinpesuun, niin mikäs siinä.
Emmää tiedä, viimeksi kun kävin ABC:llä pesulla niin enempi näytti joltain lötköiltä kuminpätkiltä kuin harjaksilta.
Ostin tuon, vaikka ei toi mikään superhyvä pesu ainakaan viimeksi ollut, mutta ei ole mahdollisuutta itsellä kerrostaloasujana oikein missään tota pölyä pestä pois mitä pikkuhiljaa kertyy. Keväällä kävin käsipesulla ja kovavahauksessa pesuyrittäjällä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 778
No jos näin ajattelee asian itse omakohtaisesti pesenkö auton pihassa, kuin että vien vartta vasten jonnekin pestäväksi niin onhan se kotona nopeampaa ja mukavampaa. Toki eipä noita autojaan kaikki möhömahat jaksa pestä ja siksi ne niitä vie noihin automaatteihin kun ovat laiskoja.
Asut ilmeisesti jossain perämetsissä, jos käsinpesu on nopeampaa. Tai sitten teet sen täysin juosten kusten. Jos varta vasten pesukadun kautta lähtisin ajamaan, niin koko reissu olisi 20 minuuttia. Kaupassa käynnin yhteydessä pelkän pesukadun keston verran. Ei noissa ajoissa autoa kotipihassa *kunnolla* pestä millään. Minulle ainakin vaihtoehto on nopea sinnepäin automaattipesu tai sitten oikeasti kunnolla kotipihassa pesu. Tosin vielä ihan normaalisti pesen vaan, en ala hinkkaamaan vanteita/ritilöitä hammasharjalla tms. pilkun kiillotusta.

Pieni ristiriita sinulla tuossa, kun väität käsinpesua nopeammaksi ja mukavammaksi, mutta samaan hengenvetoon haukut konepesijöitä laiskaksi :think:
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
179
Asut ilmeisesti jossain perämetsissä, jos käsinpesu on nopeampaa. Tai sitten teet sen täysin juosten kusten. Jos varta vasten pesukadun kautta lähtisin ajamaan, niin koko reissu olisi 20 minuuttia. Kaupassa käynnin yhteydessä pelkän pesukadun keston verran. Ei noissa ajoissa autoa kotipihassa *kunnolla* pestä millään. Minulle ainakin vaihtoehto on nopea sinnepäin automaattipesu tai sitten oikeasti kunnolla kotipihassa pesu. Tosin vielä ihan normaalisti pesen vaan, en ala hinkkaamaan vanteita/ritilöitä hammasharjalla tms. pilkun kiillotusta.

Pieni ristiriita sinulla tuossa, kun väität käsinpesua nopeammaksi ja mukavammaksi, mutta samaan hengenvetoon haukut konepesijöitä laiskaksi :think:
Helposti pesee jos pinta kunnossa. Kc niskaan riittää pääsääntöisesti ja huuhtelu perään.

Ei toi mikään erityisen halpa "tarjous" ole. Ei jatkoon. Saati se tappelu joka menee aseman vakuutusyhtiön kanssa kun hajottavat jotain. Abc on tästä maineessa kyllä mediankin kirjoittelun perusteella
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
130
Asut ilmeisesti jossain perämetsissä, jos käsinpesu on nopeampaa. Tai sitten teet sen täysin juosten kusten. Jos varta vasten pesukadun kautta lähtisin ajamaan, niin koko reissu olisi 20 minuuttia. Kaupassa käynnin yhteydessä pelkän pesukadun keston verran. Ei noissa ajoissa autoa kotipihassa *kunnolla* pestä millään. Minulle ainakin vaihtoehto on nopea sinnepäin automaattipesu tai sitten oikeasti kunnolla kotipihassa pesu. Tosin vielä ihan normaalisti pesen vaan, en ala hinkkaamaan vanteita/ritilöitä hammasharjalla tms. pilkun kiillotusta.

Pieni ristiriita sinulla tuossa, kun väität käsinpesua nopeammaksi ja mukavammaksi, mutta samaan hengenvetoon haukut konepesijöitä laiskaksi :think:
Nyt en kyllä ymmärrä tuota ristiriitaa? Jos tykkää pestä itse niin mikä ongelma? Onhan se laiskaa, istut siinä auton kotterossa ja mietit niitä näitä ku harjalärpykät runnoo autoa, mutta kukin tyylillään.

Taitaa aika paljon vaikuttaa kuka niitä autoja pesee, siihen kestoon ja lopputulokseen.

Ei niitä aina tarvitse kiillottaa kolmea tuntia pihalla, ihan käy joskus perus huuhtelu ja kuivaus, nyt riippuu niin paljon mitä aineita/pinnoite on kyseessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 778
Nyt en kyllä ymmärrä tuota ristiriitaa?
No jos sä sanot käsinpesua konepesua nopeammaksi ja helpommaksi tavaksi, niin logiikan mukaan touhusi on silloin laiskempaa kuin kovin vaivalloiseksi väittämäsi konepesu :) Näkisit sinäkin joskus vaivaa ja ajaisit autosi konepesuun. Konepesun hiusnaarmuista hössöttäminen on ihan naurettavaa, kun kuitenkin sen auton keula on täysin hiekkapuhallettu kraateritarha viimeistään 100-150 tkm kohdalla. Pk-seudun kehiä ja muita suurinopeuksisia yhdysteitä jos ajaa, niin paljon aikaisemminkin.

Mut ne käyttää tarjouksen, jotka haluaa ja sillä siisti :) Kiitos tarjouksen ilmoittamisesta.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
Ainut miinus tässä tarjouksessa oli 3kk vanheneminen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
594
Kävin eilen ekan käyttämässä. Ei toi kovin hyvä ole, kylkeen kuivunut lokinpaska ei lähtenyt kokonaan, piti viimeistellä käsin. Pienemmät linnuläjät lähti kyllä. Asutaan järven ja metsän veressä niin lintuja riittää. Ja takapuskurille oli jäänyt vielä vähän hienoa hiekkaa.

Auto oli aika pölyinen, hienoa hiekkaa kaikkialla (ajeltu kuivilla hiekkateillä) sekä jotain siitepöyä ja sateiden jälkeen läikikäs.

Pitää laittaa puhelimeen muistutus että muistaa käyttää viimeistään 5.10.
 
Liittynyt
13.06.2020
Viestejä
155
höpö höpö.yhtäkään autoa ei ole pesemällä pilalle saatu. nää on taas näitä lippispäiden legendoja.
7 vuotta vanha auto käytetty harjapesussa edellisellä omistahalla joka kuukausi. Oli niin paljon harjan naarmuja että huhhuh, pintakin tuntui tosi karhealta. Onneks sain myllytyksellä pois. Nyt kun itse pesen niin ei ole naarmuja syntynyt
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
tuohonkin on riittäny vaha päällä ja ois kiiltäny niinkuin ennenki. myydessä ei kukaan ois mitään sanonu.
joillekin autot on käyttötavaraa, toiset haluaa puunata sitä yötä päivää.
menee jo ohi aiheesta ja tarjous oli ja meni, hyvä tarjous se silti oli.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 112
Viestejä
4 195 925
Jäsenet
70 850
Uusin jäsen
kalmari69

Hinta.fi

Ylös Bottom