• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut ABC 3 Premium Pesua yhden hinnalla, torstaina 8.6

Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
47
Mitennää lunastetaan tuolta abc-mobiilista? Pystyykö jakamaan jollain tapaa muille?
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 187
3kk ha asiakkaille vittuilua.. pitäkää tunkkinne. Jos jakaa noi ni sit ok mut en jaksa ruveta säätää..

Edit :Otin kuitenkin kun sama virhe toimii kun viime vuonna. Jkl porukka voi maksaa Äänekoskelle ja hinta on 29,9€ muistakaa kattoa maksaessa mille asemille pesut käy ettei joudu ojasta allikkoon tarjouksen Kaa ..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
281
Pirkanmaalla on ollut jo monta kuukautta 3kpl premiumpesuja 29,90€, kun ostaa ne esim. Linnainmaalle. Käyvät kuitenkin muissakin pirkanmaan Abc-pesuissa. Eli tämä tämän päivän tarjoushan on huonompi..

Screenshot_20230608_065250.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
594
Lähin asema niin oli 24.90€/3pesua, kyllä tässä kolmen kuukauden aikana tulee varmaan käytettyä. Nyt en ole viitsinyt pesettää kun tota siitepölyä on ihan tajuttomasti. Ja kesällä tulee käytyä reissamaassa niin hiekkateiltä tulee kyllä pölyä. Ei ole mitään paikkaa jossa pestä tai edes huuhdella
 

tumbes

Tukijäsen
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
140
"Alennus koskee ensimmäisestä ostoa"
Ei sovellus näyttäny itelle tuota tarjousta, kun olen ehkä joskus pesun sillä ostanut. :oops:
 

Turhamäki

Köyhä
Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
27
"Alennus koskee ensimmäisestä ostoa"
Ei sovellus näyttäny itelle tuota tarjousta, kun olen ehkä joskus pesun sillä ostanut. :oops:
Itse ymmärsin tuon tarkoittavan sitä, että alennuksen saa vain ensimmäisestä 3kpl pesubundlesta. Eli ei voi siis ostaa toista kertaa heti perään tuohon hintaan.

Itse pystyin ostamaan, vaikka hyödynsin viime kesänä samankaltaisen tarjouksen.
 

tumbes

Tukijäsen
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
140
Itse ymmärsin tuon tarkoittavan sitä, että alennuksen saa vain ensimmäisestä 3kpl pesubundlesta. Eli ei voi siis ostaa toista kertaa heti perään tuohon hintaan.

Itse pystyin ostamaan, vaikka hyödynsin viime kesänä samankaltaisen tarjouksen.
Nyt on päivittynyt itellekin appiin tuo hinta 34,90/3pesua. Aamulla oli vielä täydellä hinnalla kun kattelin. :thumbsup:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
203
Itse ymmärsin tuon tarkoittavan sitä, että alennuksen saa vain ensimmäisestä 3kpl pesubundlesta. Eli ei voi siis ostaa toista kertaa heti perään tuohon hintaan.

Itse pystyin ostamaan, vaikka hyödynsin viime kesänä samankaltaisen tarjouksen.
Kyllä tuon pystyi ostamaan kaks kertaa peräkkäinkin tuolla samalla hintaa. Itse ostin kaksi sarjaa, kun pari autoa kuitenkin pihassa mitä pesettää.
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 033
Voiko tuon ostaa muille asemille ilman että käyttää yhden heti? Paikalliselle asemalle on vain "Osta ja käytä" nappi ja ei voi ostaa jos asemalla on joku jonossa
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
467
Hämeenmaan alueella paras Hinta Prisma Laune 24,90€. Käy kaikilla asemilla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 284
Viestejä
4 213 485
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom