Ratkaistu AAD, Intune, ja Firefox ongelmaa

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Hankin itselleni Microsoft 365 Business Premium -tilauksen kun haluan opetella käyttämään Azure Active Directoryä, Intunea, sekä niiden mahdollistamia toimintoja. Nyt on menossa Firefoxin automaattinen asennus sekä hallinta Intuneen liitettyihin koneisiin ja se tökkii tuon hallinnan osalta, tai osa siitä.

Olen jo luonut tarvittavat policyt Firefoxin hallinnalle Endpoint Manageriin, jotka toimivat hyvin, mutta ongelmana on extensionien pakotettu asennus "ExtensionSettings"-policyllä .

Kun koitan luoda Mozillan ohjeiden mukaisen OMA-URI:n Firefoxin hallinta policyyn, niin Firefox ilmoittaa seuraavanlaiset virheet:
Policy Errors
JSON string couldn't be parsed
Object expected but not received
Invalid parameters specified for ExtensionSettings.
Luomani ExtensionSettings-policy näyttää tältä:
Koodi:
Name: ExtensionSettings
OMA-URI: ./Device/Vendor/MSFT/Policy/Config/Firefox~Policy~firefox~Extensions/ExtensionSettings
Data type: String
Value:
<enabled/>
<data id="ExtensionSettings" value='
{
  "uBlock0@raymondhill.net": {
    "installation_mode": "force_installed",
    "install_url": "https://addons.mozilla.org/firefox/downloads/latest/ublock-origin/latest.xpi"
  },
}'/>
Tuon uBlock Originin ID:n olen jo tarkistanut, se näyttäisi olevan kunnossa ja myös install_url on myös ok.

Kellään ideoita miksi tuo ei toimi ja mitä noi Firefoxin errorit tarkoittaa?

[edit] Kohde Windows 10 on uusin 20H2-versio ja Firefox on uusin 83.0 -versio.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 097
Hankin itselleni Microsoft 365 Business Premium -tilauksen kun haluan opetella käyttämään Azure Active Directoryä, Intunea, sekä niiden mahdollistamia toimintoja. Nyt on menossa Firefoxin automaattinen asennus sekä hallinta Intuneen liitettyihin koneisiin ja se tökkii tuon hallinnan osalta, tai osa siitä.

Olen jo luonut tarvittavat policyt Firefoxin hallinnalle Endpoint Manageriin, jotka toimivat hyvin, mutta ongelmana on extensionien pakotettu asennus "ExtensionSettings"-policyllä .

Kun koitan luoda Mozillan ohjeiden mukaisen OMA-URI:n Firefoxin hallinta policyyn, niin Firefox ilmoittaa seuraavanlaiset virheet:


Luomani ExtensionSettings-policy näyttää tältä:
Koodi:
Name: ExtensionSettings
OMA-URI: ./Device/Vendor/MSFT/Policy/Config/Firefox~Policy~firefox~Extensions/ExtensionSettings
Data type: String
Value:
<enabled/>
<data id="ExtensionSettings" value='
{
  "uBlock0@raymondhill.net": {
    "installation_mode": "force_installed",
    "install_url": "https://addons.mozilla.org/firefox/downloads/latest/ublock-origin/latest.xpi"
  },
}'/>
Tuon uBlock Originin ID:n olen jo tarkistanut, se näyttäisi olevan kunnossa ja myös install_url on myös ok.

Kellään ideoita miksi tuo ei toimi ja mitä noi Firefoxin errorit tarkoittaa?

[edit] Kohde Windows 10 on uusin 20H2-versio ja Firefox on uusin 83.0 -versio.
Eikös tuossa ole 2. viimeisellä rivillä } jälkeen ylimääräinen pilkku?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 983
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom