Myyty A320M-HDV R4.0 emolevy, AMD Ryzen 3 1200-prosessori & muistit [Hämeenlinna]

Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
145
Myytävä tuote: A320M-HDV R4.0-emolevy, AMD Ryzen 3 1200-prosessori & 2x 4GB 2666MHz DDR4-muistikampaa
Hinta: 100€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Emolevy Jimms (15.12.19), prosessori SF-Store (14.09.19), muistit ZiFei (13.11.19)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Jimmsin kuitti saattaisi kaivamalla löytyä, muut ostettu netistä eli kuitit löytyy mutta takuusta en osaa sanoa
Muuta huomioitavaa: Koko paketti. Voin tarvittaessa laittaa mukaan jonkun 5€ virtalähteen jos haluat, laadusta en mene takuuseen :)

Paikkakunta: Hämeenlinna ja lähialueet
Toimitustapa: Voin tuoda jos satut asumaan lähistöllä, en mielelläni postita mitään mutta jos sinä maksat niin ehkä sekin onnistuu
Maksutapa: Kryptovaluutat, tilisiirto, käteinen

Kuva:
temp.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Mä voin ottaa prossun jos menee osina, tai vaihtoehtoisesti tarjoan 80 eur posteineen koko setistä?
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
145
Jos tulee tarpeeksi kiinnostusta sellaisilla hinnoilla yksittäisistä osista että jaksaisin postittaa/tuoda niin kyllähän osinakin menee. Ei sinäänsä tarvetta myydä polkuhintaan joten jaksan odottaa jos joku vaikka tarvitsisi koko pakettia lähialueilla. Tokihan aina tinkiä saa, mutta minusta alkuperäinen hintapyyntö on kohtuullisen reilu, etenkin jos paketti tulee kuljetettuna kotiovellesi.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Mä voisin ottaa nämä jos posteineen lähtis koko setti. Jäähyä en tarvi. Eli menis varmaan emon laatikossa?
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
145
Mä voisin ottaa nämä jos posteineen lähtis koko setti. Jäähyä en tarvi. Eli menis varmaan emon laatikossa?
Joo, kyllähän tuo aika pieneen tilaan tosiaan menee jos jäähyn jättää pois. Tarjous on ihan hyvä, ehkäpä siihen voisi suostua vaikka postittaminen onkin ikävää. Nyt kesällä tulee tosin kyllä liikuttua hyvinkin paljon eri mestoissa, joten heitä vaikka privana viesti missäpäin vaikutat niin ehkä voin tuoda sen sellaisenaan vähän kauemmaksikin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 913
Viestejä
4 213 447
Jäsenet
70 979
Uusin jäsen
Nivustaive

Hinta.fi

Ylös Bottom